czwartek, 1 maja 2014

Makijaż w stylu Illamasqua Human Fundamentalism

Na dziś makijaż typowo sesyjny, dla odmiany wykonany na modelce :). Wzorowałam się na genialnym makijażu Illamasqua z kolekcji Human Fundamentalism. Wszystkie makijaże z tej kolekcji można zobaczyć tutaj (polecam, uwielbiam je!), a ten konkretny jest o tu. Nie wyszło mi oczywiście tak świetnie, ale generalnie efekt końcowy mi się podoba, bo kontur dookoła oka wyszedł mi całkiem precyzyjnie :).

dscn7547a

To oczywiście makijaż dla zabawy i poćwiczenia techniki. Użyłam do niego w sumie niewielu kosmetyków, poza takimi podstawowymi jak podkład czy tusz itp, używałam czarnego eyelinera w żelu Maybelline, cieni Inglota (srebrny i niebieski) i niebieskiej pomadki również z Inglota.

DSCN7541

DSCN7547

DSCN7557

53 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. nie, a co podobna ;d?

      Usuń
    2. Tez myslalam ze siostra. Podobna.

      Usuń
    3. Hehe a mi się zdaje, że nie podoba w ogóle:).

      Usuń
  2. genialne! a modelka ma takie PIĘKNE OCZY <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ma bardzo duże oczy:)

      Usuń
    2. też chcę takie! : c

      Usuń
  3. mistrzostwo świata! :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny; ) jesteś mistrzynią. ...podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie zrobiony :) i potwierdzam, bardzo ładne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba, świetna interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie i precyzyjnie ;) super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wykonany, jak błękitny motyl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też skojarzył się z motylem, choć nie było to zamierzone;)

      Usuń
  9. Interesujący i pasuje do modelki.

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne oczka ma ta Pani! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetnie wyszedł Ci ten makijaż! Właśnie widzę, że na wielu blogach pojawia się makijaż inspirowany Illamasqua. Czy to jakiś konkurs czy coś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic o tym nie wiem więc pewnie to przypadek:). Zresztą te makijaże są bardzo często odtwarzane, bo są wyjątkowo piękne i bardzo efektowne:D

      Usuń
  12. Wyszło Ci jak zwykle rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci wyszedł, zazdroszczę precyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wygląda, można eksperymentować

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam ;) bo genialny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy makijaz i swietnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. omg!
    co za make-up!
    bezbłędny!
    aż się prosi, żeby zrobić z nim jakąś sesję zdjęciową.

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż jest dosłownie nie-z-tej-ziemi!
    świetna grafika tytułowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny makijaż ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zaglosowalam w sondzie po lewej i pisze ze zero glosow oddanych i czcionka jest taka jasna ze nic nie widac :P a makijaz rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jussi, a u mnie dodał się twój głos:D. A powiedz mi te jasna czcionka to chyba przy ilości głosów, nie przy nazwach makijażu? Nie umiem tego za bardzo zmienić..

    OdpowiedzUsuń
  22. nono sztuka sama w sobie :) piękne usta !

    OdpowiedzUsuń
  23. Wykonanie perfekcyjne, makijaż bardzo efektowny, sceniczny, ale nie do końca go czuję, chyba zbyt ekstrawagancki jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. witam, ja zapytam o coś zupełnie innego, gdzie kupowałaś farbę goldwell elumen? Pozdrawiam serdecznie i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny makijaż i super zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze genialne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem pod wrażeniem makijażu i urody modelki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czuje poważny niedobór na więcej zdjęć! Chciało by się taki makijaż oglądać, oglądać i oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  28. taki makijaż to kosmos dla mnie! kolejny raz podziwiam Twój talent :)

    OdpowiedzUsuń