piątek, 9 maja 2014

Malina prawie idealna: Rimmel As You Want Victoria

Mimo, że wśród pomadek dominują różowo-czerwone odcienie mam wrażenie, że mało jest malinowych kolorów. Zwykle widuję zbyt czerwone, albo już różowe, a marzył mi się taki odcień leżący gdzieś pośrodku, dokładnie czerwono-różowy. Odcień 360 As You Want Victoria z serii Moisture Renew Rimmel pod względem koloru jest dla mnie idealną maliną choć nie idealną pomadką, ale nie tak wiele jej brakuje :).

rimmel

DSCN7991

Nie wiem jak kolor pomadki wygląda na waszych monitorach, ale w rzeczywistości określiłabym go jako różowo-czerwony, właśnie malinowy. Nie jest to typowy mocny, fuksjowy róż, bo ma tę nutę czerwieni. Bardzo mi się podoba, właśnie takiego odcienia szukałam! Jest w sam raz kiedy mam ochotę na mocne usta ale nie wiem czy wolę róż czy czerwień : ).

DSCN7990

Pomadka jest z nawilżającej serii Moisture Renew, lubię pomadki Rimmel ale do tej pory miałam tylko Lasting Finish, myślałam że Moisture Renew będzie trochę słabsza od LF. Ale okazało się, że słabsza nie jest, jest zupełnie inna. Mocno nawilżająca, bardzo kremowa, wręcz “błyszczykowa”, dosłownie ślizga się po ustach. Zostawia mokry połysk, nie zastyga na ustach. Jest przez to trochę mniej trwała, ale wygląda naprawdę świetnie. Po pewnym czasie połysk zaczyna siadać, zostaje sam kolor, który z czasem równomiernie się ściera. Pomadka jest bardzo, bardzooo mocno napigmentowana! Dosłownie przy jednym pociągnięciu zostawia stuprocentowo kryjący kolor. Uwielbiam taką pigmentację! Od razu skojarzyła mi się z Rouge Volupte YSL, nie jest aż tak dobra (w końcu kosztuje też sporo mniej) ale ma pewne cechy wspólne jak świetne krycie, mocny połysk i przede wszystkim tę charakterystyczną śliską formułę.

DSCN8236

DSCN8237

DSCN8240

Pomadka ma jedną poważną wadę, ale jak się okazało do okiełznania. Nie wiem dlaczego, ale za każdym razem kiedy jej użyłam rozlewała się poza kontur ust wchodząc nieestetycznie w rowki skóry. Z początku zniechęciło mnie to, ale spróbowałam użyć jej w parze z konturówką i okazało się, że to w zupełności wystarcza. Konturówka całkowicie zapobiegła rozchodzeniu się szminki poza kontur. Dziwna sprawa, mam kilka takich mokrych, błyszczykowych pomadek i nie mam z nimi tego problemu. Nie jest to duża wada, ale jeśli nie lubicie konturówek to lepiej dobrze przemyśleć zakup. Jeśli natomiast macie ochotę się skusić to najlepiej zaopatrzyć się w konturówkę w zbliżonym odcieniu, z tym jednak nie powinno być kłopotu, bo to popularny odcień w kredkach do ust (ja mam konturówkę z Essence, tania jest ale daje radę).

Nie każdemu może też przypaść do gustu zapach pomadki, trochę nietypowy. Bardziej przywodzi mi na myśl krem do twarzy niż pomadkę. Mi jednak nie przeszkadza.

DSCN7998

Moim zdaniem ta pomadka Rimmelowi akurat się bardzo udała : ). Teraz jest jeszcze do niedzieli promocja w Rossmannie na –49% kosmetyki do ust i lakiery, więc jeśli Wam się spodobała to możecie ją kupić sporo taniej.

69 komentarzy:

  1. Piękny kolor, faktycznie malinowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor, uwielbiam takie maliny :) Z tym, że ja po prostu nie mogę się zdecydować, w którym kolorze jest mi lepiej, bo w czerwieni to tak poważnie, a znowu mocny róż jest taki barbiowy i nie zawsze pasuje... Ale akurat z Rimmelem się jakoś średnio lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lbię i czerwień i róż:). Róż chyba jednak trochę wygrywa u mnie, ale to prawda że czerwień zwykle kojarzy się bardzo elegancko a róż barbiowo :D

      Usuń
  3. piękny kolor :)
    ale jak dla mnie zbyt odważny, nie jestem w 100% przekonana do koloru na moich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor jest niesamowicie piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, pięknie wygląda na ustach. Rzeczywiście jest mocno napigmentowana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno pociągnięcie a kolor niezwykle intensywny:)

      Usuń
  6. Kupiłam ją! Gdy mam ja na ustach czuje się jak milion dolarów. Kocham takie kolory <3 /P.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna, ja nie umiem tak fotografować ust.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek,soczysta malinka:) a zdjęcia rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, ale raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ją kupiłam - kolor jest piękny, ale mam identyczne wrażenia co do wylewania się poza kontur ust. Bez konturówki ani rusz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet nie używam jej bez konturówki, to po prostu konieczność:)

      Usuń
  11. Kolor... no śliczny, ale te usta! Czy te usta mogą kłamać? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niespotykany i bardzo ładny odcień, chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor ale usta jeszcze ładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ten kolor podkresla zolty odcien zebow? Wydaje sie byc zimny i taki piekny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm może trochę? Na pewno nie bardziej niż różowe pomadki:)

      Usuń
  15. Piękny kolor ale mi chyba by nie pasował :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał! Prześliczny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Daje piękny efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie kuszące i sexowne usta :) piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ją i vintage pink na swojej wish-liście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałąm sie w niej kolor jest niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor :) Chciałam w tym tygodniu kupić którąś z tych szminek ale nie mogłam zdecydować się na kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najchętniej wzięłabym kilka haha:D

      Usuń
  22. kurcze pasowałaby mi dzisiaj na wesele, ale czasu nie mam żeby iść kupić :(
    piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  23. Też ją mam :) Polubiłam na tyle, że w sumie mam 3 kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie przygarnęłabym jeszcze jakieś kolory, bo bardzo lubię taką formułę w szminkach:)

      Usuń
  24. Cudowny kolor! Mam z tej serii In love with Ginger i też lubi wyłazić poza kontur.

    OdpowiedzUsuń
  25. kolor idealny :) szkoda, że się rozlewa :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wczoraj zastanawiałam się nad jej zakupem ale w efekcie zdecydowałam się na inny odcień. Jak dla mnie to te szminki są aż zbyt "mokre". Nieco bardziej suchymi pomadkami maluje mi się o wiele łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tymi nie maluje się tak łatwo, najlepiej nakładają się na konturówkę a w sumie jeszcze lepiej pędzelkiem. Ja akurat uwielbiam taką "mokrą" konsystencję więc ją bardzo polubiłam, choć ma to też swoje wady w porównaniu z bardziej suchymi pomadkami.

      Usuń
  27. wow piękny kolor!
    ale chyba nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny kolor i piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. no nie mogę się napatrzeć :D
      problem z pięknymi ustami jest taki, że każda pomadka na nich kusi :D

      Usuń
  30. u cb pieknie takie mocne kolory wygladaja :( u mnie chyba zaden :(

    OdpowiedzUsuń
  31. mam ją i zauważyłam ten sam problem co Ty z tym rozmazywaniem przy nakładaniu po za kontur ust, radzę sobie bez konturówki jednak proszę podaj nr tej co masz z Essence :) Kupiłam teraz cztery odcienie tych pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo szaleństwo:D. Ja używam konturówki w kolorze Red Blush, jest trochę ciemniejsza ale ostatecznie zgrywa się dobrze:)

      Usuń
  32. Kolor przepiękny! Chociaż już nie dla mnie to podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowny kolor, uwielbiam takie, ale nie trawie rozplywania sie.... moze kupie cos podobnego z bourjois

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety.. gdyby nie to to byłabym naprawdę idealna:D

      Usuń
  34. cudowny odcień <3 masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nominuję Cię do Liebster Blog Award http://mojekosmetykimojswiat.blogspot.com/2014/05/nominacje-liebster-blog-award.html pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Boski kuszący i sexowny kolor. Bardzo fajnie prezentuje się na ustach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Istny szał! Efekt jest przepiękny. Z pewnością tak podkreślone usta nie pozostawią nikogo obojętnym.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kupiłam dwie czerwienie z tej serii i też się rozlewają... Muszę kupić konturówki (: Podobno Golden Rose ma fajne (: Victoria jest bardzo wyrazistym kolorem, ale prezentuje się bosko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Golden Rose ostatnio zachwycam się matowymi:D

      Usuń
  39. Mam tę pomadkę w trzech odcieniach i zauważyłam, że kolor 380 lubi się u mnie rozlać i wejść w rowki skóry... A nakładasz ją pędzelkiem czy klasycznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie.. jak się spieszę to normalnie ale lepszy efekt daje jednak pędzelkiem:)

      Usuń
  40. W trakcie czytania RZUCIŁAM SIĘ i wybiegłam z pracy krzycząc do kolegi ze mam mega pilną sprawę do załatwienia żeby zdążyć jeszcze do Rossmanna :D ale mam ją za niecałe 14 zł :D
    A co do rozlewania to mi każda szminka tak robi :/ nawet te z Bourjois :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no ładnie:D tanio wyszła!!!

      Usuń
  41. Dżizas, jakie piękne usta! Kiedyś nauczę się tak ładnie malować wargi, jeszcze czasem mam z tym problem :P

    OdpowiedzUsuń