czwartek, 22 maja 2014

Pisces Blue Makeup

Makijażowy eksperyment z rewelacyjnym sypańcem Pisces Blue z TKB Trading w roli głównej. Cień ma turkusowy, morski kolor i niezwykle mocno iskrzy a do tego mieni się na złoto, cudo! Przy okazji wypróbowałam nowy, różowy tusz Essence,  połączenie fioletowej pomadki z błękitnym, opalizującym pyłkiem … no i niebieskie brwi :D. Jednym słowem mix wszystkiego ; ).

p1

Do makijażu oka, jako bazy użyłam turkusowego Color Tattoo Maybelline (Torquoise Forever). Lubię używać ich solo, ale w roli bazy pod cienie sypkie sprawdzają się równie świetnie, zwłaszcza czarny Color Tattoo. Na całą górną powiekę użyłam wspomnianego, mineralnego cienia Pisces Blue z TKB Trading.

p7b

p5

Koniecznie musiałam też wypróbować różowy tusz Essence. Kupiłam go niedawno na promocji –40% w Naturze. Obawiałam się trochę, że będzie dawał mizerny kolor, ale znalezione swatche w sieci przekonały mnie ostatecznie do zakupu i nie pożałowałam. Moim zdaniem kolor na rzęsach jest naprawdę mocny! Już mam na niego pewien pomysł : ).

p0

Usta pomalowałam pomadką MAC Violetta, zdecydowanie jedna z moich ulubionych! Dodatkowo kontur podrysowałam trochę zwykłą czarną kredką do oczu żeby pogłębić kolor pomadki a w sam środek wklepałam trochę opalizującego pyłku, też z TKB – Aqua Sparks.

p2

p77

Ciekawa jestem co powiecie o tym makijażu : ). Mi kojarzy się trochę syrenio. Oczywiście gdyby ktoś nie był pewien to uprzedzam, że to nie jest makijaż wyjściowy, a zmalowany dla zabawy – nadający się raczej do zdjęcia niż do sklepu po bułki ; ).

Użyte kosmetyki:

  • TWARZ: Rimmel BB cream Matte (Light), Kobo Modeling Illuminator (102), Paese puder ryżowy, róż Lily Lolo Candy Girl, rozświetlacz Sleek Sun Goddess Face & Body Highlighter
  • BRWI: cienie Sleek, kredka Rimmel Scandaleyes (Bright Blue), kredka My Secret Satin Touch Kohl (Nude)
  • OCZY: Maybelline Color Tattoo (Torquoise Forever), TKB Trading Pisces Blue, kredka Maybelline Mastr Drama Chromatics (Torquoise Vibe), eyeliner Golden Rose Cat’s Eyes, eyeliner Essence Crystal Eyeliner (Gold Rush), tusz L’Oreal False Lash Wings + Essence Colour Flash (Contains Carmine), cienie Sleek (Curacao, Vintage Romance, Oh So Special)
  • USTA: MAC Violetta + kredka Naomi + TKB Aqua Sparks

57 komentarzy:

  1. Cholernie mi się podoba ten look!! CU DO Pani, cudo!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. kojarzy się bardzo syrenio, zwłaszcza z Twoim kolorem włosów :)

    kolejna rewelacyjna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega, zwłaszcza usta! a do kompletu na paznokcie Orly Galaxy Girl :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa pasowałby, mam go i mogłam użyć, teraz bede żalować haha :D

      Usuń
    2. haha, a nawet nie wiedziałam, że masz, to trafiłam ;)

      Usuń
  4. ciekawy

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie ogłoszenie porafialne
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/tzn-ogoszenie-parafialne.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny MACzek *.* a do tego podobają mi się te niebieskie brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najlepsze, że jakoś dobrze się z nimi czułam, mogłabym nosić takie na co dzień haha :D

      Usuń
  6. Ja oglądając Twoje makijaże za każdym razem mam opad szczeny..... CUDOWNIE..... z Twoimi włosami wygląda ten make up bardzo efektownie. ....idealnie dobrany.... strasznie mi się podoba ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło to usłyszeć:)!

      Usuń
  7. Niesamowite są te twoje makijaże, zwłaszcza te mega kolorowe, niecodzienne. No po prostu człowiek wyjść z zachwytu nie może ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz trafiłam na twojego bloga i jestem pod wrażeniem.... Strasznie podoba mi się cala kompozycja makijażu oraz jego czystość wykonania a kojarzy mi się z make upem przyszłości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Faktycznie, może kojarzyć się trochę futurystycznie:). W takim razie zapraszam na kolejne mejkapy :D

      Usuń
  9. Nie znam nikogo kto robiłby tak oryginalne makijaże jak Ty. Ponadto nie uzyskujesz tandetnego przerysowanego efektu, ale coś niepowtarzalnego i ciekawego. Świetne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rety, ten efekt, który udało Ci się osiągnąć w makijażu ust jest fantastyczny - dosłownie i w popularnym tego słowa znaczeniu. W ogóle całość zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odważny makijaż ale zdecydowanie do CIebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twoje makijaże "dla zabawy"! Najbardziej chyba podobają mi się usta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje sie pod tym ;)

      Usuń
    2. Ja zdecydowanie bardziej lubię tworzyć te kolorowe, mniej wyjściowe od takich dziennych :). Ale dzienniaki są takie praktyczne :D

      Usuń

  13. ps. I Am Emilia, przestan spamowac pod kazdym postem

    OdpowiedzUsuń
  14. The lips!! I'm in love *___*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawia mnie skąd bierzesz inspiracje :D. Twoje zakręcone makijaże są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)! A długo by wymieniać, czasem pomysł wpada po spojrzeniu na jeden kolor czy cień, często to jakieś fotografie, obrazy, a czasem po prostu zainspiruje mnie inny makijaż. Tak naprawdę to może być wszystko:D.

      Usuń
  16. świetny mix! i te usta ♥
    ciekawe, co ludzie by mówili, jak byś tak poszła po bułki :D w sumie brwi pasują Ci do włosów ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe:D. No pasują i gdyby nie to, że już i tak strasznie się gapią przez niebieskie włosy to mogłabym takie nosić hehe ;D

      Usuń
  17. Wow! Odważnie , ale bardzo pomysłowo ;) Usta są przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny makijaż c: Usta wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja mistrzyni! A szminka jest przeboska! Nosilabym cały czas <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio gdzieś przeczytałam u Ciebie, że lubisz fioletowe i przybiłam Ci wtedy wirtualną piątkę haha, bo to jeden z moich ulubionych kolorów pomadek :D

      Usuń
  20. usta są niesamowite a cały mejkap kojarzy mi się tak kosmiczno - futurystycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW!!!!! świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  22. Szalona!
    Zwariowałabym dla takich ust!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie efekt wymiata! Jest po prostu przebosko!

    OdpowiedzUsuń
  24. makijaż fajny, ale to usta grają tutaj pierwsze skrzypce :) super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow super efekt :) Bardzo fajny makijaż i usta wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziwaczny :D


    to komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny makijaż :)
    Gdybym potrafiła się tak umalować i wyglądałabym równie pieknie jak Ty - wyszłabym na miasto i już :D
    Szkoda by mi było marnować tak pięknego wyglądu i siedzieć w domu.
    Brwi - rewelacja :) i usta i wszystko.
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęka mi totalnie opadła ...

    OdpowiedzUsuń
  29. wow :) jest moc !! piękne kolorki

    OdpowiedzUsuń