wtorek, 13 maja 2014

Sole do kąpieli Be Beauty

Uwielbiam dodatki do kąpieli! Sole, olejki, kule musujące, płyny, galaretki.. lubię każdy rodzaj, uwagę zwracam głównie na zapach. Zastanawiam się czy tylko ja tak szybko je zużywam, czy Wy też macie wrażenie, że zbyt szybko się kończą niezależnie od rodzaju. Płyn do kąpieli to u mnie dosłownie kilka kąpieli i już rozglądam się za nowym. Dlatego już dość dawno temu moją uwagę zwróciły sole do kąpieli Be Beauty z Biedronki. Szczerze mówiąc chyba nie znam tańszych, opakowanie 600g kosztuje niecałe 4zł (a dokładnie chyba 3,75zł). O dziwo nie są złe, chociaż ponad przeciętną się nie wybijają:). Znalazłam jednak pośród nich swojego ulubieńca, wersję z ekstraktem z bursztynu. Bardzo polubiłam ten zapach i gdyby nie on raczej nie kupiłabym tych soli już więcej.

Nowy-2

Do wyboru jest kilka wariantów zapachowych. Szczerze mówiąc każdy z nich mogłabym ocenić zupełnie inaczej, bo tak jak wspomniałam na początku, zwracam uwagę przede wszystkim na zapach, a niektóre wersje są dla mnie wyjątkowo nieładnie pachnące, inne z kolei bardzo mi podchodzą. Różnią się także mocno intensywnością zapachu!

Co do samego działania soli nie mam specjalnie żadnych odczuć. Szybko się rozpuszczają, barwią wodę, pachną mocniej lub słabiej i to wszystko. Mojej skóry ani nie nawilżają ani też nie przesuszają. Po prostu nic nie robią i nie mam im tego za złe, bo traktuję je jako zapachowy umilacz kąpieli. Poza tym jak dla mnie są oczywiście niewydajne ;).

Nowy-7

Nowy-4

O ile dobrze pamiętamy do wyboru są takie warianty: lawenda, morska, mleko i miód, oliwka, pomarańcza i rokitnik, owoce cytrusowe, bursztyn, trawa cytrynowa i bambus, lotos. Możliwe, że nie wszystkie są nadal w sprzedaży, dawno nie widziałam mleka i miodu.

Wypróbowałam:

  • Morska – bardzo odświeżający, dość mocny zapach. Coś mnie podkusiło żeby kupić go zimą, a w chłodne dni ten zapach był dla mnie męczący. Myślę, że podczas upałów sprawdził by się zdecydowanie lepiej.
  • Lawenda – nie każdy lubi charakterystyczny zapach lawendy, mi odpowiada więc i sól pachniała dla mnie przyjemnie.
  • Trawa cytrynowa i bambus – z tą wersją się nie polubiłam, męczyłam się żeby ją zużyć. Niby cytrusowy ten zapach, ale dla mnie kojarzący się ze środkami czystości.. przy okazji słaby, szybko się gdzieś ulatniał.
  • Mleko i miód – bardzo lubiłam tę wersję! Zapach oczywiście był taki z rodzaju syntetycznych, ale słodki, ciepły, fajny na zimę.
  • Bursztyn – to moja ulubiona wersja. Pachnie bardzo ciepło, ten zapach kojarzy mi się z perfumami. Intensywny!
  • Lotos – mocno kwiatowy, trochę cukierkowy, na dłuższą metę nieco męczący.

Nowy-5

Nowy-6

Zdecydowanie moją ulubioną solą jest wersja bursztynowa. Uwielbiam ten ciepły, rozgrzewający zapach. Ten wariant jest też naprawdę intensywny, zapach czuję przez całą kąpiel. Gdyby nie bursztyn raczej nie wróciłabym do tych soli, bo są zwyczajne, przeciętne, właściwie to nic nie robią poza faktem zabarwiania wody i jakiegoś zapachu. Bursztyn z całą pewnością będę stale kupować, zresztą to już nie pierwsze moje opakowanie tej wersji. Pewnie wypróbuję też z ciekawości pozostałe.

Odbiór zapachów to bardzo indywidualna sprawa, więc nie mogę Wam polecać mojego ulubionego bursztynu, bo możliwe że Wam ta wersja nie podejdzie ; ).  Kupujecie te sole, lubicie je czy uważacie za słabe?

57 komentarzy:

  1. O proszę, a zastanawiałam się niedawno, czy te sole są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo mogą być, można spróbować:)

      Usuń
  2. plus za zapach; innego działania brak -> z tym sie zgodzę...a i barwią wodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dodatki do kąpieli :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam kiedyś soli o zapachu morskim... i niestety, ale jak dla mnie to pachnie jak jakiś żel/kostka do WC :/ Ale Mleko i miód lub bursztyn mega <3 Uwielbiam :D Reszty nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że wszystkie "morskie" kosmetyki tak pachna:D
      Bursztyn naj:D

      Usuń
  5. Lubię takie umilacze kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam :P u mnie w Biedrze ich jakoś nie znalazłam a ostatnio szukałam właśnie soli do kąpieli. Za to kupiłam śliczną z Farmony zielona i czarna oliwka. Zapach mnie zachwycił. Jest w nim coś orzeźwiającego i przyjemnego. I co najlepsze długo utrzymuje się na skórze :) najlepsza jest w duecie z olejkiem z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farmona w ogóle ma super zapachy:D. Mi bardzo podchodzą! I fajnie, że zapach zostaje na skórze, bo szczerze mówiąc to rzadkość w przypadku takich kosmetyków.

      Usuń
    2. Musi zostawać, bo ostatnio nawet mój mężczyzna powiedział mi, że ładnie pachnę :D a u mojego staruszka wyczucie zapachu to prawdziwy wyczyn :P

      Usuń
  7. uwielbiam je i uzywam! moja mama tez je kocha a co najlepsze moj brat je dodaje do kazdej kapieli, tez je uwielbia ;D z poprzedniej linii lubilam pomaranczowy i fioletowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzinnie:D. Niezłe są nawet a do tego tanie i łatwo dostępne więc pewnie popularne:)

      Usuń
  8. oj,lubiłam te sole, zwłaszcza wersję morską i pomarańczową;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przypomniałaś mi o tym jak tęsknie za wanną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj wybacz, wyobrażam sobie ten ból, bo uwielbiam kąpiele ;)

      Usuń
  10. Dodatki do kąpieli... Idą u mnie na tony i hektolitry! Oczywisciebjak tylko biorę kąpiel w wannie śnie prysznic. Ale dodatki uwielbiam i to nie tylko dla siebie. Nie pamietam juz kiedy ostatni raz mon młody kapał sie w "czystej" wodzie :)

    Sole lubie , są ok, ale tak jak piszesz - szału nie ma :)
    Bursztyn tez bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ze mną jest podobnie, nie pamiętam kiedy kąpałam się w samej wodzie:D

      Usuń
  11. Miałam wersje morską, bardzo mi odpowiada ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. największą ochotę mam na mleko i miód ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś lubi takie słodkie zapachy to mu podejdzie:)

      Usuń
  13. ja dość je lubię, chociaż w sumie już ddawno używałam soli ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie sole ale bardzij takie intensywne

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to recenzja mydeł
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/dostaam-mydeka-z-czasow-sotheemily-wiec.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te sole :) miałam już wersję morską i pomarańczową :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bardzo rzadko kąpie się w wannie dlatego 1 sól starcza mi na ponad rok :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te sole (poza morską wersją, do której zapachu nie mogę się przekonać). Zauważyłam jednak ostatnio że (może to zabrzmi dziwnie) "drapią" moją nową wannę... :D Pożegnałam się z ostatnim opakowaniem i szukam fantazyjnie pachnącego płynu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj to też bym nie kupowała już w obawie o wannę. Moja jest tak stara, że już nic jej nie zaszkodzi:D

      Usuń
  18. Dopiero co zużyłam trawę cytrynową i bambus, zapach świeży ale faktycznie miał coś z płynu do naczyń :] Zachęciłaś mnie do wypróbowania bursztynu :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Spróbuję bursztynka :D mi też z tych tanich odpowiadają sole w saszetkach z Rossmana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Rossmannowe saszetki, kupuję czasem:)

      Usuń
  20. bursztynowej jeszcze nie próbowałam , muszę to zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne zdjecia zrobiłaś:) ja mam prysznic wiec sole nie sa dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. używam namiętnie, jedno opakowanie po drugim - zapach morski :) świetne sole !

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie też tego typu produkty są niewydajne (hahah ten mój brak umiaru we wszystkim xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie:D. U mnie znikają z prędkością swiatła;)

      Usuń
  24. Lubie bardzo zapach trawy cytrynowej a lawendy i morskiej nie, ble :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo rzadko bywam w biedronce, pech chciał, że byłam właśnie w ten weekend ale nie widziałam soli, nie rozglądałam się za bardzo. muszę je wypróbować. wolę intensywne zapachy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat dość często więc zdarza się, że ta sól wpadnie do koszyka;). Są w każdej biedrze, tyle że czasem tylko kilka wariantów, nie wszystkie.

      Usuń
  26. ja ją raz kupilam i niedlugo bede czaic sie na inny zapach. za pierwszym razem wybor padł na lotos ;) nie wiedzialam ze tyle jest ich wersji zapachowych, musze chyba sie lepiej rozejrzec ;)
    ja je lubie bo od soli nie wymagam jakiegos mega nawilzenia, bo od tego jest balsam badz masełko. Dla mnie musza ładnie pachniec i barwic wode ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tak samo - oczekuję tylko umilenia kąpieli w postaci miłego zapachu;). Potem i tak stosuję balsam.

      Usuń
  27. Często je kupuję, zapachy zmieniam ale chyba najczęściej wpada do koszyka morska ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam ochote je powachac :D niestety nie mam wanny,dlatego nie kupuje takich rzeczy :p

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi najbardziej przypasowala wersja, która była militowana : ( ta z pomarańcza i imbirem <3

    OdpowiedzUsuń
  30. używałam zieloną moja ulubioną i różową która jest ok :) Też patrzę tylko na zapach :P Mi takie opakowanie na ok 5 razy starcza;)

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie tych soli używa mąż - mnie strasznie skóra po nich swędzi :( Ale mój M. je uwielbia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda, że tak skóra reaguje, a to tylko na te biedronkowe sole czy ogólnie na sól jakąkolwiek?

      Usuń
  32. na razie testowałam lawendę, dodawałam ją do miski do kąpieli stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  33. czasem używam biedronkowych soli do moczenia stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie uzywalam jeszcze tych soli, musze je obwachac w Biedrze przy kolejnej wizycie :P

    OdpowiedzUsuń
  35. nie używałam jeszcze ich, ciągle się nad nimi zastanawiam.. i chyba jutro pójdę po jakąś, tylko.. nie wiem jaką :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Stosuję do kąpieli stóp:)
    Jak dla mnie przyzwoita jakość w dobrej cenie. Posiadam trawę cytrynową i bambus oraz bursztyn.
    Trzeba przyznać, że bursztyn ma w sobie coś co przyciąga;)
    Aż mnie naszła ochota na kąpiel i zakup pozostałych soli.

    OdpowiedzUsuń
  37. Używałam morskiej i dla mnie miała świetny zapach ! :) Szczególnie podczas kąpieli w lecie. Następnym razem chętnie wypróbuję polecany bursztyn :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam już dawno temu tę sól, w wersji Mleko i miód i w moim przypadku powrotów nie będzie. Brak działania, jak i umilenia kąpieli przyjemnym zapachem, dla mnie ten produkt nie działa w żaden sposób.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja uwielbiam lotos i morską :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A czy znacie dziewczyny może sól z Morza Tyrreńskiego? Ostatnio się na coś takiego natknęłam i nie wiem czy warto spróbować. Ktoś coś? :) http://spadomestica.eu/

    OdpowiedzUsuń