wtorek, 6 maja 2014

Tutorial: Makijaż dla niebieskich oczu

Makijaż w bardzo ciepłej, słonecznej kolorystyce, mocno podbijający niebieskie tęczówki. Użyłam tutaj takich kolorów jak brzoskwiniowy, miedziany, złoty i brązowy. Ja nie bardzo lubię na sobie takie ciepłe kolory, lepiej czuję się w chłodnych, ale chciałam pokazać coś innego, niekoniecznie typowo “mojego” :).

W tym makijażu nie pojawiają się żadne ostre linie, cały jest miękki i rozmyty, więc nie powinien zrobić krzywdy osobom o ostrych rysach twarzy.

dla nieb31

Nie jestem mistrzem fotoszopa, ale chciałam pokazać Wam jakąkolwiek symulację tego makijażu na niebieskich oczach. Choć przeróbka jest słaba to myślę, że w jakiś sposób pokazuje, że takie kolory podbiją błękitne tęczówki:).

dlanieb3

dlaniebieskich

  1. Wewnętrzny kącik oka podkreślam połyskującym złotem, a na ruchomą powiekę (w kierunku środka) nakładam błyszczący brzoskwiniowy cień.
  2. Łączę go z ciemniejszym, miedzianym cieniem i przeciągam w stronę zewnętrznego kącika.
  3. Brązowy (matowy lub satynowy) cień nakładam na dolną powiekę, zewnętrzny kącik i powyżej załamania górnej powieki. Starannie rozcieram miękkim pędzelkiem.
  4. Przy pomocy wąskiego lub skośnego pędzelka nakładam czarny cień wzdłuż linii rzęs (na górnej powiece i na 1/3 lub 2/3 powieki dolnej).
  5. Linię wodną podkreślam jasną kredką. Miedziany pyłek nakładam na dolną powiekę zaczynając od wewnętrznego kącika, nie przeciągam do końca. Następnie lekko rozcieram.
  6. Końcowy krok to tusz na rzęsy.

dlaniebies3

Użyte kosmetyki:

  • TWARZ: It’s skin Creme D’ESCARGOT BB, korektor Maybelline Affinitone (Nude Beige), puder Affinitone 24h (Ivore), podrasowany bronzer Catrice, olejek Nuxe ze złotymi drobinkami
  • BRWI: cienie L’Oreal + kredka Essence
  • OCZY: kredka Miss Sporty Fabulous Sprakling Eyes (Gold Spy), pigmenty Essence (Safety First oraz Cop&Copper), pigment MAC Rich Life, kredka Sephora (Pure white), Sleek Monaco, paletka 28 neutralnych cieni ebay, tusz Maybelline Volum’Express the Falsies Feather-Look
  • USTA: pomadka Lily Lolo Romantic Rose 

67 komentarzy:

  1. Śliczny! Takie kolory lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ale jak dla mnie trochę za ciepły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, ale może przypasuje komuś kto lubi taką kolorystykę:)

      Usuń
  3. pięknie ;) uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańcz i miedź zawsze ładnie podkreślą niebieskie oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo najmocniej z nimi kontrastują:)

      Usuń
  5. Na Twoich też wygląda bezbłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do brązowych też pasuje, ale nie podbija dodatkowo ich koloru, raczej tworzy taki harmonijny zestaw:)

      Usuń
  6. bardzo lubię takie kolory;) coś dla moich oczu

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny :) Sama mam szare oczy i zawsze się zastanawiam, czy makijaże dedykowane do oczu niebieskich będą również odpowiednie dla mojej tęczówki? Zazwyczaj stosuję fiolety, róże, brązy i zielenie, jak ognia unikam szarości bo wyglądam w nich bardzo... staro, ale korcą mnie ostatnio wszelkie miedzi i pomarańcze, tylko obawiam się, że zrobię sobie nimi krzywdę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem będą odpowiednie,niebieskie tęczówki to jakby nie patrzeć podobna barwa i walor, więc też będą pasować. Z drugiej strony myślę, że szare oczy są trochę pomijane w tej klasyfikacji kolorów w makijażu dla odcienia oczu, a przecież inny kolor podbije maksymalnie oczy szare a inny niebieskie:). Moim zdaniem mocno podkreśli je czarne smokey, fajnie też wyglądają matowe, ciemniejsze brązy no i fiolety, które zresztą wymieniłaś:).
      A co do pomarańczowych cieni.. to może spróbuj na początek z jakąs delikatną brzoskwinią?:)

      Usuń
  8. U siebie średnią lubię cienie, ale patrzeć na kogoś w takim makijażu mogłabym wiecznie... piękny.. Kolory zachodzącego slońca, do moich zielonych też by pasował chyba, może nawet kiedyś spróbuję skopiować:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że będzie pasował, a jakby użyć bardziej miedziano-bordowych kolorów zamiast tego głównego pomarańczu to podkręci kolor tęczówek maksymalnie!

      Usuń
  9. Bardzo ładny też używam na codzień brązów i złota,czasem też czerni-miłośc do niej nigdy nie zginie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Też uwielbiam czerń ale rzadko noszę na oczach:D

      Usuń
  10. bardzo mi się podoba taka kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, ostatnio bardzo polubiłam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja żałuje ze nie mam niebieskich oczu : ( ja teraz poproszę makijaż do prawie czarnych oczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebym w Krakowie nie chodziła i nie straszyła^^ dla idealnego koloru gorzkiej czekolady!

      Usuń
  13. Piękny makijaż, Szkoda, że nie mam niebieskich oczu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie lubię takie kolory w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie kolory, a u Ciebie jak zwykle wszystko piękne i dopracowane w najmniejszym szczególe, nic tylko podziwiać! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny makijaż :)
    Mam siwo-niebieskie oczy i lubię takie kolory na powiekach, ale aż tak intensywne to raczej dla młodych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamienić na delikatniejszą brzoskwinię:D

      Usuń
  17. Piękny makijaż a jakość zdjęć powala mnie na kolana aż wstyd dodawać mi własne

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny makijaż i to jeszcze w idealnych kolorach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. idealny dla mnie uwielbiam takie barwy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny, czekam na propozycje dla oczu szarych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpinam się pod ten komentarz :D z chęcią obejrzę coś dla szarych tęczówek ;p piękny !

      Usuń
    2. W takim razie zaczynam już myśleć nad takim makijażem:D

      Usuń
  21. Bardzo ładny i brązowe (piwne) oczy też ładnie podkreśla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też do nich pasuje, tyle że nie podkręca tak ich koloru:)

      Usuń
  22. Boski, w sam raz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam makijaże w takiej kolorystyce. jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniale wygląda ten makijaż! :) przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny i ognisty :) świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie się wydaje że taka kolorystyka każdej dziewczynie będzie dodawała uroku - niezależnie od koloru oczu :) Wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepieknie wygladasz w tym makijazu, w ogole przecudnie malujesz. poziwiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak na moje niesprawne oko to widzę różnicę! Wow! Chociaż i tak dobrze wyglądasz w takich kolorkach ;) Nawet jeśli totalnie mi się z nimi nie kojarzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pędzelek z 4 zdjęcia - co to za model? Czaję się na zakup takiego pędzelka do malowania, bo poprzedni jaki mam jest beznadziejny :/ zostawia kłaki i się rozlazł na boki przez co robi brzydkie smugi...
    A makijaż piękny! Ideał dla mnie ;) nie mogłam się przekonać do miedzi na oku a teraz widzę, że faktycznie świetnie zgrywa się z niebieskimi tęczówkami. Lubię złoto i brąz na powiece. Są takie ciepłe i neutralne.

    A tak od tematu to znasz pewnie z boxu Paese pomadkę w płynie Manifesto. Mam kolor 910 (kremowy jagodowy odcień) i w sumie raz go użyłam i stwierdziłam, że mi nie pasuje za bardzo. Wiem, że lubisz takie kolorki (chociaż wiem, że marka sama w sobie jakoś szalenie Cię nie pociąga) i chciałam zapytać czy może byś go chciała? Bo u mnie w sumie stoi sobie bezużytecznie w szafce i zabiera miejsce. Ogólnie to dość fajny kosmetyk. Ma intensywny kolor, kremową konsystencję i ładnie kryje. Nie klei się i nie rozpływa poza kontur ust. Jak coś to daj znać czy byś chciała ;) mogę zrobić kilka zdjęć i wysłać Ci na e-mail ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skośny pędzlek Essence:). Tani a świetny! Do kresek, do dolnej powieki czy do brwi! Polecam go bardzo.

      Mam 910 :D. Hehe zabrzmiało to pewnie jakbym miała drogerię zamiast domu, ale znajoma niedawno mi go oddała bo też jej jakoś nie pasował. Ten mój jest jeszcze w starym opakowaniu i nawet się zastanawiałam czy nie zmienili też odcieni, bo na stronie sklepu wygląda inaczej, jest bardziej fioletowy. Naprawdę to właśnie taka bardziej jagoda, znacznie bardziej różowa.. ale chyba po prostu mają takie dziwne zdjęcia promocyjne. Jest świetny, mam jeszcze jeden bardziej naturalny kolor z Manifesto i jestem z niego naprawdę zadowolona, zresztą uwielbiam takie kryjące lakiery do ust:).
      Także dziękuję Ci za propozycję, to bardzo miłe:). Hehe faktycznie to bardzo mój odcień:D

      Usuń
    2. Tak myślałam, że to Essence :) mam już fioletową kulkę i jest genialny :)

      Co do Manifesto to właśnie jako pierwsza przyszłaś mi do głowy ;) ale jak już masz to poszukam kogoś kto go przygarnie ;) a jeśli chodzi o zdjęcia to rzeczywiście wygląda na nich bardziej fioletowo. W rzeczywistości ma domieszkę różowych tonów ale dla mnie i tak jest za ciemny ;)

      Usuń
    3. Bo to taki specyficzny kolor, trzeba takie lubić po prostu :). A kulka Essence jest rewelacyjna!!!!

      Usuń
  31. Piękny makijaż! Piwnym oczętom też pasuje :D P.S. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny makijaż :) Uwielbiam Twoje dymki, cienie są perfekcyjnie roztarte <3

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam żółty i pomarańczowy do niebieskich tęczówek :)
    jak zwykle zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń