środa, 25 czerwca 2014

beGLOSSY essence ULTIME + wyniki konkursu

Glossy od czasu do czasu ma w ofercie specjalne, limitowane pudełka. Można je zakupić dodatkowo, poza comiesięcznym pudełkiem. Zwykle są to edycje na prezent, dedykowane na jakieś specjalne okazje lub związane z jedną marką. Tutaj idea jest nieco inna i często zamiast miniatur pojawiają się pełnowymiarowe kosmetyki. Podobnie jest z pudełkiem z dzisiejszego posta – beGlossy Essence Ultime. W tej edycji znajdują się tylko kosmetyki marki Schwarzkopf Essence Ultime z serii Omega Repair.

DSCN9849

DSCN9850

Wewnątrz znalazły się:

  • Essence Ultime Szampon do włosów Omega Repair
  • Essence Ultime Odżywka do włosów Omega Repair
  • Essence Ultime Balsam upiększający Omega Repair

Moim zdaniem to pudełko opłaca się kupić jeśli mieliście w planach wypróbowanie kosmetyków z tej serii. Koszt każdego z nich to 22,99zł, wszystkie są pełnowymiarowe, więc łatwo przeliczyć że w Glossy wychodzą dużo taniej.

Ta edycja na pewno nie jest dla każdego, bo nie wszyscy muszą lubić tę markę. Może się za to sprawdzić na prezent dla osoby, która używa drogeryjnych kosmetyków do włosów. Wyjdzie taniej niż w sklepie, seria całkiem porządnie się prezentuje, a samo pudełko zawsze jest ładnie zapakowane, więc od razu pomyślałam o prezentowej funkcji ; ).

DSCN9851

DSCN9853

Przeglądając dołączoną do pudełka ulotkę serii Ultime naszła mnie myśl, że fajną sprawą byłoby gdyby Glossy umożliwił wybranie konkretnej linii produktów. Omega Repair to tylko jedna z nich, a w Ultime jest jeszcze Diamond Color, Crystal Shine, Biotin Volume i Mineral Strenght. Wybranie najlepszej serii do typu włosów byłoby świetnym rozwiązaniem : ).

Pudełko można zamówić TUTAJ w cenie 49zł (koszty dostawy kurierem są już wliczone w cenę). Jeśli chcielibyście się skusić na to pudełko albo po prostu czerwcowe Glossy to koniecznie pamiętajcie o moim kodzie na pierwsze pudełko GLOSSYJC1. Z kodem możecie je mieć je za 34zł (kod daje 15zł zniżki) co już jest w moim odczuciu naprawdę niewysoką ceną jak za ten zestaw i to z kosztami przesyłki : ).

DSCN9854

Na koniec rozwiązanie konkursu, w którym do wygrania było pudełko beGlossy Nadmorski Szyk! A oto zwycięska odpowiedź:

Przechwytywdsdsanie

Gratuluję i proszę o przesłanie adresu do wysyłki na kosmetykowyblog@gmail.com : ) !

25 komentarzy:

  1. hmm, ciekawa ta trójca, wyczekiwać będę recenzji :) a zwycięzcy gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pewnie pojawi się w drugiej połowie lipca o ile nie zapomnę:D

      Usuń
  3. Slyszalam troszke o tych produktach, ciekawa jestem jak sie u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna odpowiedź :D zasłużona nagroda!

    Pudełko fajne, daj znać jak się sprawdzi wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że chociaż poprawnie :)

      Usuń
  5. fajne pudełko, używam drogeryjnych kosmetyków do włosów więc pewnie byłabym zadowolona ;)
    gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam drogeryjnych, ale zdarza się czasem że szampony na dłuższą metę podrażniają moją skórę głowy;/. Mam nadzieję, że z tymi nie będę mieć tego problemu.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja również :)
      _________________________
      worldpinklipstick.blogspot.com

      Usuń
  7. Nie jestem fanką marki Schwarzkopf, większość ich produktów mi nie pasuje. Nie skusiłabym się na te produkty w obawie, że cena w dużej mierze byłaby za samo opakowanie niż za jakość produktu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zależy co kto lubi właśnie. To też nie jest moja ulubiona marka, dawno z niej nic nie miałam, ale kiedyś bardzo lubiłam odżywkę która pachnie kokosem.. ciekawe czy teraz też byłabym z niej zadowolona;)

      Usuń
  8. Fajnie ze jest cos takiego w ofercie,w sumie bym kupila gdyby byla interesujaca dla mnie firma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi kosmetyki Schwarzkopf raczej nie pasują, ale na inną markę bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje nagroda na pewno sprawwi wiele przyjemnosci zwyciezcy

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż, skoro nie wygrałam, to chyba sobie je kupię, bo zawartość naprawdę mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam z tej linii odżywki do włosów. Ma intensywny zapach, który zostaje nawet następnego dnia po wyschnięciu włosów. Kojarzy mi się z migdałami. Użyłam jej kilka razy, włosy są gładsze, łatwiej się rozczesują. Na dalsze efekty czekam. Kupiłam jeszcze szampon Essence Ultime z niebieskiej linii, ale czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migdałowy zapach brzmi dobrze:). Mam nadzieję, że i u mnie i u Ciebie sprawdzi się fajnie:)

      Usuń
  13. Podobno ta linia bardzo fajna jest : ) ale nie dla mnie niestety bo za dużo w niej chemii : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wezmę je na wakacje, bo czytałam że trochę więcej silikonów nie zaszkodzi włosom kiedy będą miały więcej słońca i wody.. zobaczymy ;). Ostatnio wolę bardziej naturalne szampony, więc zastanawiam się jak będzie z tym;)

      Usuń
  14. przydałby mi się taki z estaw :))

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna okazja, jeśli ktoś rzeczywiście ma ochotę wypróbować tę serię. Ja na zakup tego pudełka się nie skuszę, ale będę obserwować, co też beGLOSSY serwuje i może w przyszłości wrócę do subskrypcji tych pudełek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam maskę do włosów z tej serii, która czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń