środa, 25 czerwca 2014

Bell Glam Wear 438

Dziś zachwytów niestety nie będzie.. choć tytułowy lakier Bell zły nie jest, ale jednak końcowy efekt trochę mnie rozczarował. Pewnie każdy ma jakieś typy odcieni w lakierach, które lubi wyjątkowo bez względu na modę czy jakieś chwilowe upodobania. Ja oprócz zgnilaków wybitnie lubię róże i fiolety opalizujące na niebiesko. Mimo, że teraz mamy ogromny wybór przeróżnych kolorów to o takie lakiery akurat dość ciężko, bo są trochę.. w przestarzałym stylu? Dawno temu miałam taki lakier z Inglota, zużyłam go wtedy do dna! To był chyba numer 938.. ale przechodząc do rzeczy, kiedyś kupiłam Bell Glam Wear 438, bo w buteleczce wyglądał jak mocny róż mieniący się na niebiesko – ideał, którego szukam!

Niestety na paznokciach cały niebieski shimmer gdzieś ginie i pozostaje tylko róż. Na dodatek wydaje się cieplejszy niż w buteleczce, wygląda bardziej malinowo, a czasem nawet na taką różową-czerwień. Lubię lakier Bell, ten także sprawował się dobrze. Ma idealną formułę i dobre krycie. Na minus jedynie kiepski satynowy połysk, daleko mu do mokrego połysku. Taki z niego przeciętniaczek, a spodziewałam się nie wiadomo czego ; ).

DSCN9787

Nowy-882

DSCN9795

DSCN9790

Tutaj widać jak mieni się na niebiesko! Szkoda, że na paznokciach efekt nie jest taki mocny ; ).

DSCN9799

DSCN9800

Wyniki konkursu beGlossy powinny pojawić się na blogu jeszcze dziś późnym wieczorem : ).

33 komentarze:

  1. Serio lubisz takie mieniace sie? Z kobo taki jest (był) : ) ja uwielbiam takie róże ale nie mieniace sie na niebieski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo:D! Kojarzą mi się z latami 80! A ten z Kobo to nawet mam, był z kolekcji jesiennej, ale brakuje mu troche do ideału choć i tak go lubie :D

      Usuń
    2. ja też lubię taki efekt,im bardziej się świeci tym lepiej

      Usuń
  2. Szkoda, że ten shimmer ginie na paznokciach, bo wtedy miałoby sie naprawdę ciekawy efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.. i tak kolor jest przyjemny, ale wiele jest takich;)

      Usuń
  3. ładny kolorek

    Zapraszam serdecznie na nową notke, tym razem moje postanowienie.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/moja-maa-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże nie dla mnie :-P No może te wpadające w fiolet :-) Zobacz sobie Catrice ,,46 Berry Potter & Plumbledore". Kupiłam go na ostatniej promocji w Naturze (stała kolekcja) i całkiem niedawno użyłam. Efekt niebieskiego ,,poblasku" jest naprawdę widoczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie go wygooglowałam i faktycznie niebieska poświata bardzo widoczna! Nie na wszystkich swatchach zachwyca, ale na niektórych jest świetny! Dzięki za info :D

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolor. Szkoda, że na paznokciach ginie ten niebieski shimmer byłby jeszcze ładniejszy i ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest taki kolor z Lovely Gloss Like Gel, nr 166. Ale kupowałam w zeszłym roku, więc nie wiem, czy znajdziesz. Ostry fuksjowy róż z niebieską łuną jak macierz perłowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo wielkie dzięki za podpowiedź! Właśnie poszukałam go w googlach i nawet znalazłam jakieś zdjęcia - dokładnie takiego efektu szukam :)

      Usuń
  7. Wow! Fajny kolorek! Ma błyszczące drobinki, dobrze widzę?
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach niestety słabo widoczne..

      Usuń
  8. piekny odcień. :)
    __________________________
    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze że te drobinki giną bo moim zdaniem w ogóle nie pasują do tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jest najgorszy ten kolor :D choć dla mnie to zdecydowanie lepiej, że nie widać poświaty na paznokciach ^^ spodobały mi się za to letnie kolory lakierów Bell ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, spróbuj może Wibo z blogerskiej kolekcji Mary Rose ;) wydaje się, że ciut mocniej opalizuje na niebiesko :)

      Usuń
  11. Gdyby rzeczywiście tak mocno się mienił byłby przepiękny bez dwóch zdań!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się znaleźć lakier innej marki o takim efekcie:D

      Usuń
  12. bardzo lubię te lakiery, ten też jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, ciekawy efekt daje na paznokciach ;) bardzo fajny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny kolor, super wygląda na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie sie podoba efekt na paznokciach bez tego shimmera ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ladnie wygląda,do niczego przyczepic sie nie moge

    OdpowiedzUsuń
  17. aa w butelce znakomity a na pazurkach troche traci :(

    OdpowiedzUsuń
  18. całkiem ładny kolorek. mi bardzo podoba się glam wear, który mam- kolor nr 403. przez kilka lat używałam tylko jasnokrwistej czerwieni Inglota nr 801. a ogólnie to jednak najbardziej lubię lakiery w kolorze koralowym- różu złamanego pomarańczą

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam lakiery z bell to jedna z marek która długo utrzymuje się na moich paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń