piątek, 27 czerwca 2014

Boyfriend jeans & crop top

Dziś dla odmiany od kosmetycznych tematów, moja prosta, letnia stylizacja :). To taki luźny, minimalnie sportowy zestaw, który na pewno będę często zakładać na ciepłe (ale nie totalnie upalne) dni. Ostatnio kupiłam kilka nowych rzeczy, w tym moje pierwsze boyfriendy. Zawsze nosiłam bardzo wąskie spodnie, więc te są dla mnie dużą odmianą. Długo nie mogłam znaleźć odpowiedniego kroju, bo zależało mi na spodniach z wysokich stanem, a w sieciówkach jak na złość same boyfriendo-biodrówki. W końcu znalazłam te i choć z początku nie byłam przekonana do dużych dziur na nogawkach to po przymierzeniu bardzo mi się spodobały i okazały się mega wygodne! Nie przepadam szczególnie za dżinsami, ale te noszą się jak nie dżinsy, są bardzo miękkie.

Spodnie trochę skracają optycznie moją sylwetkę, ale trudno.. za bardzo mi się podobają ;). Dzisiejszy zestaw jest bardzo prosty, tylko dżinsy i crop top z półprzezroczystymi wstawkami. Musiałam jeszcze dodać jakiś kolor – róż, który uwielbiam. Różowe są neonowe tenisówki (bardzo tanie i jednocześnie ulubione), pomadka i różowy lakier o matowym wykończeniu. Mam nadzieję, że taka niekosmetyczna odmiana Wam się spodoba. Jutro z powrotem wracamy do kosmetyków :D. Wstydzę się okropnie, bo totalnie nie umiem pozować i przed obiektywem przeobrażam się w kołek ; ).

DSCN0045

DSCN0034

DSCN0067

DSCN0068

Na paznokciach różowy Golden Rose Matte 28. Uwielbiam tę serię! Mat z prawdziwego zdarzenia!

DSCN0066

DSCN0065

DSCN0063

DSCN0062

DSCN0055

DSCN0070

DSCN0083

Spodnie BERSHKA | top H&M | tenisówki AUCHAN :D

76 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś i powinnaś o tym pamiętać przy takich zdjęciach! :D
    Świetna kompozycja, te dżinsy są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana bardzo fajnie! Super te boyfriendy :) Ja też bym jakieś chciała ale nie mogę nadal znaleźć odpowiednich ;p A różowe dodatki świetnie tu pasują. Więcej stylizacji poproszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja, zdjęcia.:) Ślicznie wyglądasz, oby więcej takich postów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam bardzo:). Jakaś stylizacja jeszcze pewnie się pojawi :D

      Usuń
  4. ładnie Ci w takiej stylizacji. ja niestety nie mam już brzucha do crop topów :P

    świetny lakier, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten top ma chociaż taki plus, że odsłania tą najchudszą część brzucha:D

      Usuń
  5. wow wow wow! jaka figura i strój! wszystko siper :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kobieta, piękna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te tenisówki :P i natchnęłaś mnie na wieczorny kolor paznokci :D
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tym drugim zdjęciu ślicznie wyglądasz ;) Czekam na więcej takich postów. Takich spodni jeszcze nie miałam, ale na Tobie b. dobrze wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W lipcu powinien pojawić się jeszcze jeden zestaw:)

      Usuń
  9. Znakomicie wygladasz, te spodnie sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja. Lubię dziurawe spodnie ;) A przy okazji, Twoje włosy są mega!!! Do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dobrze mi się nosi granat:D

      Usuń
  11. bardzo pasuje do Ciebie taka stylizacja ;) a na kolor włosów już od dawna się napatrzeć nie mogę - śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nieszczególnie przepadam za tego typu tenisówkami, ale reszta naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wiem, że nie każdy za nimi przepada :)

      Usuń
  13. Idealna stylizacja, iście w moim guście. Szkoda, że nie mam tak pięknej figury i zapewne nigdy tak się nie ubiorę choć mi się marzy. Paznokcie cudowne i super lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie przeszło mi przez myśl, że crop top może tak rewelacyjnie komponować się ze spodniami, ja jestem pod wrażeniem! :) A co to za pomadka na ustach? Kolor jest oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomadka z paletki Sleek Showgirl, dosłownie neonowy róż! Na zdjęciu nie wyszedł taki mocny jaki jest w rzeczywistości:).
      A mi z kolei marzy się taka rozkloszowana spódnica do tego topu:D

      Usuń
    2. Ten róż jest wyjątkowy, bardzo pięknie prezentuje się na ustach. Spódnica też wyglądała by dobrze, ale jednak spodnie nie są tak oczywiste, dlatego Twoja stylizacja tak zachwyca :)

      Usuń
  15. Fajnie wyglądasz, chętnie zobaczę więcej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, coś się chyba jeszcze pojawi :))

      Usuń
  16. Jestem na tak, fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna :) Super wyglądasz :) Piękny kolorek paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, no i te różowe akcenty... moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no tak, obydwie kochamy róż:D

      Usuń
  19. zawsze mnie zachwycasz..a to perfekcyjnym manicure, makijażem, a teraz cały outfit :) genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, a lakier ląduje na mojej liście zakupowej! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie! :-)
    Masz granatowe włosy!
    Pewnej (bardzo) młodej osobie, którą znam bardzo by się podobały. :-) Możliwe, że i mnie namawiałaby na takie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, mi się marzyły granatowe kiedy jeszcze byłam w liceum:). Wtedy jednak nie miałam pojęcia jak taki kolor uzyskać:D

      Usuń
  22. fiu fiu fiu przepięknie wyszło :) i całość super skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! Lubię takie proste pomysły z jakimś mocnym akcentem :) Może częściej zamieszczaj? :))) PS. miałam 3 wersje kolorystyczne trampek z Auchana i są spoko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)! Na pewno coś się jeszcze pojawi, ale ciągle nie mogę się nadziwić ile czasu schodzi na zrobienie zdjęć:D. Dlatego nie mogłabym za często takich postów wrzucać:D

      Fajne, fajne, ja chętnie dokupiłabym jeszcze jakieś bardziej stonowane:D

      Usuń
  24. Mnie się matowe paznokcie u mnie nie podobają, ale u kogoś wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama bardzo lubię boyfriendy. Pamiętam ostatnią parę. Była już bardzo znoszona, ale im bardziej zniszczona, przetarta tym fajniejsza. W końcu się ich pozbyłam i na pewno kupię kolejne. Twoje kształty lepiej podkreślać bo masz świetną figurę. Którą te spodnie trochę maskują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskują, to prawda:). Nie zawsze mam ochotę na ciuchy podkreślające sylwetkę, właściwie to nawet częściej noszę te luźne, bo takie wygodne :D

      Usuń
  26. Bardzo ładny i ładnie ubrany kołek, nie bądź dla siebie taka surowa. Też nie umiem pozować, a zdjęcia z zaskoczenia zazwyczaj pokazują, że gadam cały czas i też nie jestem zadowolona. Masz świetną figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękiiii :)! Pozowanie to jakiś koszmar:D! Może to kwestia przyzwyczajenia, no sama nie wiem. Jak mam sobie zrobić zdjęcie sama to jeszcze ujdzie, ale nie lubię jak ktoś mi robi zdjęcie ;).

      Usuń
    2. Teraz wyznacznik ładnego zdjęcia to dzióbek i dekolt na wierzchu. Przyzwyczajenia zawsze można rozszerzyć albo zmienić :)

      Usuń
  27. mogę zapytać, ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  28. Super te spodnie! Genialnie się prezentują :) ja właśnie też jestem na etapie szukania czegoś z wysokim stanem, ale ciężko jest bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj wiem. Kilka lat temu była moda na taki całkiem wysoki stan i kupiłam wtedy chyba ze trzy pary spodni, ale bardziej mi leży taki po prostu do pasa. A tu jak na złość wszystko z niskim stanem ;/

      Usuń
    2. Ja niestety mam tendencje do wystającego brzuszka więc wyższy stan to dla mnie ideał :) szukam na allegro ale niewiele mi się podoba, a poza tym spodnie jednak wolę kupować na żywo.

      Usuń
  29. świetny zestaw, no i pazurki. Długo się trzyma lakier na paznokciach ?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super! Podoba mi się ten krótki top i przypomniałam sobie że mam całkiem podobny tylko w normalnej długości, leży gdzieś nieużywany, już wiem co z nim zrobię, obetnę go :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wyglądasz, oby częściej taki stylizacje pojawiały się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! Powinnaś częściej zamieszczać stylizacje na blogu :) Zazdroszczę figury i koloru włosów, marzy mi się taki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo jest mi miło:).

      Usuń
  33. Wkładasz buty na obcasie i już nic Ci się nie skraca :) A spodnie świetne, sama się po takie przejdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama prawda:D. Szkoda, że nie są tak wygodne jak te płaskie:D

      Usuń
  34. Bardzo mi się podoba ten zestaw ! Ślicznie wyglądasz, a te tenisówki chyba też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz! ja zapewne ubrałabym do takich spodni szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie wyglądają szpilki do takiego kroju spodni:). Jednak nie wiem czy założę, ostatnio latam tylko w płaskich butach :D

      Usuń
  36. Wyglądasz w tym zestawie bardzo dobrze, nie widać, żeby Cię mocno skracał ;)
    Mi również się marzą boyfriendy, ale przy moich szerokich biodrach i szczuplej górze mocno by zaburzyły proporcje... to chyba nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Teoretycznie boyfriendy powinny maskować to i tamto, ale mi się właśnie wydaje, że to dość wymagający krój, najbardziej podoba mi się na bardzo szczupłych dziewczynach :)

      Usuń
  37. Bardzo dobrze wyglądasz :) Szczególnie podoba mi się top, bo do spodni jeszcze próbuję się przekonać :) Lakier super, ostatnio kupiłam top coat matt z golden rose ;) Tak w ogóle to coraz bardziej podoba mi się kolor Twoich włosów. Jest super i nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  38. pierwszy raz cie widze cala masz taka piekna figure az pozazdroscic :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. ale świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla mnie bomba! Bardzo dobrze widzieć Cię w pełnym wydaniu - piękna dziewczyna i taka charakterystyczna!!! Czemu ja jestem taka tchórzliwa - wszystko czarne/zwykłe żeby tylko nie rzucać się w oczy :P walczę z tym! :D od jutra...
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie dość, że potrafi się ubrać, pomalować się i idealnie pomalować paznokcie matowym lakierem, to jest piękna i szczupła. Powiem dwuznacznie, bo "masakra", ale w zdecydowanie pozytywnym sensie. Ale Ci zazdroszczę, kochana. Stylizacja świetna - luźna, letnia, idealna na słoneczną pogodę. Niestety ja sobie nie mogę pozwolić na odsłonięcie nawet kawałka brzucha.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna stylizacja :) piękne włosy, śliczny makijaż i te tenisówki... są boskie :D bardzo mi się podobają :) mat z Golden Rose jest super, potwierdzam, chciałoby się zaopatrzyć w większą ilość kolorków:)
    Świetnie mi się czyta Twój blog, trafiłam przypadkiem, i nie waham się kliknąć obserwowania :D Mam nadzieję, że będę stałym czytelnikiem. Pozdrawiam!
    :*
    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  43. no fajnie :)
    wyglądasz super :D
    sama bym sobie takie spodnie kupiła
    ale z moją figurą .... :P
    raczej chyba nie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Tenisowego z auchana to moje rownież ulubione <3

    OdpowiedzUsuń
  45. zazdroszczę figury! spodnie nie w moim stylu ale Tobie pasuja :) wszystko do siebie idealnie pasuje, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń