środa, 11 czerwca 2014

Czerwona Pantera

Ostatnio przypomniało mi się, że ze sto lat nie nosiłam panterki na paznokciach. Tym razem postanowiłam wypróbować wersję czerwoną. Cętki wyszły trochę zbyt duże i za gęsto rozmieszczone, więc następnym razem zrobię je trochę drobniejsze. Malowałam je sondą, a nie pędzelkiem i muszę przyznać, że do cętek sonda sprawdza się jednak lepiej :).

Bazowym lakierem była czerwień My Secret z kolekcji Hot Colors (pewnie pokażę ją w osobnym poście), a cętki to czarny Black Saint Colour Alike (w wersji kremowej) i OPI Skyfall (wnętrze cętek). Na całość top coat, już nie pamiętam jaki dokładnie.

DSCN9265

DSCN9267

DSCN9274

DSCN9275

48 komentarzy:

  1. a mi się podoba taka większa panterka :) i faktycznie sonda to chyba najwygodniejszy sposób do zrobienia cętek. kurczę, aż mi się zachciało panterki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie najlepszy:). Pędzelkiem też wychodzi ładnie ale sondą robi się jak dla mnie łatwiej i szybciej:)

      Usuń
  2. Ja to taka ciamajda jestem, ze nawet panterki nie umiem zrobic :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś sondą? To dużo łatwiejsza metoda :))

      Usuń
  3. nie przepadam za panterką, ale na paznokciach czemu nie :-) fajnie, nie próbowałam jeszcze takiego wzorku

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem taka duża panterka wygląda niekonwencjonalnie i oryginalnie, znacznie ciekawiej niż drobna. Zwłaszcza w Twojej czerwonej wersji! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko co w panterkę :) Twój mani przypomina mi mój komplet biżuterii w panterkę, bo ma dokładnie te same kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czadowo ! Ja też już dawno nie robiłam takiego wzorku, a wygląda naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna panterka, ciapki rozmiaru w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne, podoba mi się połączenie panterki z żywymi kolorami :) szkoda, że nie mam dłuższych paznokci, bo skusiłabym się na plagiat :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się panterka na paznokciach :) Ta prezentuje się świetnie w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pazurki *O*. Osobiście nie lubię zwierzęcych wzorków ale ten mnie oczarował, cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne paznokcie

    Zapraszam serdecznie do mnie na przepis na pyszną sałatkę z arbuzem.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/saatka-z-arbuzem.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby proste, a wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał!!! *.*
    Przepiękne, bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ;) sama jeszcze nigdy nie nosiłam panterki na paznokiach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to wygląda. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie! bardzo lubię panterkę, ale jeszcze sama jej nie malowałam na paznokciach ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna, robiłam jakiś czas temu :) Na blogu chyba też jeszcze jest post.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mraśna ta panterka, te duże cętki dobrze wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Drapieżnie. :-)

    Sama nie przepadam za panterkowymi wzorami, ale "na kimś" bywają fajne. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie z przeróżnymi wzorami czy kolorami, wolę oglądać je na kimś:)

      Usuń
  20. ani czerwieni ani panterki nie lubie ale zdobienie ladne

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście cętki może troszkę przy duże, ale mimo wszystko ciekawy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam panterkowe paznokcie, to chyba najczęściej pojawiający się u mnie motyw

    OdpowiedzUsuń
  23. WOOOOOOOOOOOOOO ja nawet w połowie tak ładnie bym nie zrobiła. weź mi takie zrób <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  24. panterka zawsze mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna, nigdy jeszcze takiej "grubszej" nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń