środa, 18 czerwca 2014

Folia transferowa… różowa!

Folię transferową do paznokci kupiłam dawno temu, ale leżała i się kurzyła, bo nie miałam specjalnego kleju. Takie folie dostępne są w różnych kolorach i wzorach, najczęściej są metaliczne. Sprzedawane są zazwyczaj w postaci pasków zwiniętych w rolki. Folię przykłada się do paznokci pomalowanych klejem do folii (w momencie kiedy wstępnie podeschnie) i zrywa, a na paznokciach zostaje nam cały wzór. Ja początkowo próbowałam nakładać folię na niedoschnięty lakier, ale zawsze odrywała się w kawałkach, więc ostatnio zainwestowałam w klej. Z nim to już zupełnie inna bajka, folia nakłada się nieporównywalnie lepiej : ).

Jako pierwszą (nie licząc starych i nie do końca udanych eksperymentów) wypróbowałam gładką, metaliczną różową folię. Kupiłam ją na ebayu, chyba za 1$. Efekt był świetny, ale niestety wszystkie folie mają ten minus, że marszczą się pod wpływem top coatu, a nie można go pominąć bo cały mani byłby strasznie nie trwały. Mimo, że moja folia znacznie się pomarszczyła to i tak efekt bardzo mi się podobał, bo z daleka paznokcie mieniły się jak małe lusterka! Wiele osób pytało mnie co mam na paznokciach – tak błyszczały! Zaraz chyba wypróbuję jeszcze holograficzną srebrną folię. A przy okazji: jeśli znacie jakiś top coat, który marszczy folię w mniejszym stopniu to dajcie koniecznie znać :)!

Nowy-3fgff2

DSCN6636

DSCN6644

DSCN6651

54 komentarze:

  1. przedwczoraj kupiłam 5 pudełeczek foli, paznokcie wyglądają super! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wow, ciekawa jestem jakie kolory wybrałaś:D

      Usuń
  2. Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy folii transferowej nie używałam..
    Ta akurat kolorystycznie niekoniecznie w moim guście, ale sam efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam chyba jeszcze takiej folii na pazurkach, ale podoba mi się :):) Fajnie prezentowałby się na imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt typowo imprezowy, a z taką holo folią to już na całego ;)

      Usuń
  4. Ja wyprobuje opi rapidry na swoich i ci powiem : ) a to genialnie wyglada <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj potem jeszcze znać u kogo dokładnie kupiłaś holograficzną folię, proszę. Uwielbiam wszekie holo i jeśli Twoja się sprawdzi u Ciebie to chętnie ją zamówię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już nie pamiętam. W sumie kupowałam u kilku sprzedawców folie, wszyscy mają podobne wzory:)

      Usuń
  6. i kolorystycznie pięknie, i efekt <3 cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. ja chciałam powiedzieć dokładnie to samo! to bardzo fajnie wygląda :)
      a ja mam jeszcze takie pytanie, czy Ty nakładałaś tą folię na jakiś różowy lakier? czy na bezbarwny albo po prostu ten klej? ja muszę przyznać, że mam jedną folię, ale jeszcze nigdy jej nie wypróbowałam, ale pewnie dlatego, że właśnie nie mam do niej kleju :P

      Usuń
    2. Najpierw poszedł metaliczny różowy lakier, potem klej i folia :). Można w sumie nakładać tylko na bazę, ale jak powstanie jakiś mini prześwit to będzie go dużo bardziej widać ;/

      Usuń
  8. Folia na Twoich pazurkach wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to świetnie się prezentuje ! <3 muszę sobie kupić !! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt z pomarszczoną folią jest świetny, nadaje charakteru całemu mani! Z gładką byłoby nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem pomarszczona wygląda drapieżnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no na pewno inaczej, ale taki gładki lustrzany efekt mi się marzy:D

      Usuń
  12. Wygląda jak opakowanie Lollitint z Benefitu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety, jestem komplentym beztalenciem, jeśli chodzi o paznokcie, więc jak znam siebie pewnie przykleiłabym tę folię na lewą stronę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda super, ciekawe jak z trwałością, bez tego top coatu może być kiepsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez top coatu obłażą natychmiast, a z warstwą topa i tak max 2 dni ;)

      Usuń
  15. ładne

    Zapraszam serdecznie na nową notke, gdzie możecie zobaczyć
    przepis na kreta.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/przepis-na-kreta.html

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny efekt, jeszcze nigdy nie korzystałam z takiej folii

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wygląda :) I kolorek fajny wybrałaś :)
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam do folii cierpliwości... nigdy nie chce mi zostać w pięknym dużym płacie na paznokciach :-( Może to kwestia kleju? Niby mam ten specjalny ale jakoś to nie działa. Tobie bardzo ładnie się wszystko odbiło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój działa bardzo dobrze:). Folia odchodzi w jednym płacie, ale przez to że płytka jest zaokrąglona to i folia troszkę się zagina co powoduje czasem mini prześwity, które muszę poprawiać;)

      Usuń
  19. folie wyglądają super! ta ma bardzo ładny kolor :)
    też ciągle poszukuję topu, który nie pomarszczyłby folii :/

    OdpowiedzUsuń
  20. nawet pomarszczona wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne! Ja widziałam folie tylko w takiej wersji, ze tworzyła płatki na innym lakierze, w 'całości' jeszcze nigdy , ale wygląda to super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt płatków też jest super swoją drogą:)

      Usuń
  22. fajny efekt, ale na moich paznokciach pewnie by to kiepsko wyglądało

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajnie to wygląda! a jeszcze minus niektórych jest taki, że top potrafi "zjeść" ten super błyszczący efekt, u mnie tak było w przypadku holo folii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie! Każdy top trochę zjada połysk i lubi pomarszczyć folię. Wypróbowałam już różne ale dalej te same problemy ..

      Usuń
  24. Ja też jeszcze nie używałam folii i raczej się nie zanosi, bo nie przekonuje mnie do siebie jakoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Całkiem szybko i sprawnie się je robi:D

      Usuń
  26. Zmartwiłaś mnie wiadomością, że na niedoschnięty lakier jest ciężko, bo ostatnio kupiłam folię, ale kleju żadnego nie mam. Więc pewnie i u mnie się ta folia trochę pokurzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niedoschnięty lakier odrywa się w kawałeczkach co też daje ciekawe efekty, jak dobierzesz jakiś np. kontrastujący bazowy:)

      Usuń
  27. Nigdy nie używałam :) Ale myślę że wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale pięknie przykleilas folię. Mnie się tak nie udało, Seche Vite kurczy mi wszystkie folie :-(

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie wygląda :)
    ja pewnie nie dałabym rady przykleić takiej folii :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny efekt :)) Aż mnie kusi ta folia :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też próbowałam lakierów, utwardzaczy itp. Efekty były okropne i strasznie mnie ro wkurzało, bo uwielbiam ten lustrzany blask folii. W końcu znalazłam całkiem dobry sposób na uniknięcie marszczenia się folii! Używam mieszanki klejo-lakieru do decoupage (akurat miałam Mod Podge) z wodą. Efekt 300 razy lepszy niż po lakierze! Folia prawie w ogóle się nie marszczy i jest śliczny połysk. Ważne,żeby przede wszystkim był to preparat wolno schnący. Po nałożeniu Mod Podge już po kilku minutach mogę wykonywać wszystkie czynności, ale pamiętam, że przy decoupag'u musiałam czekać nawet kilka dób do całkowitego wyschnięcia. Mam zamiar niedługo wypróbować inne mieszanki, może kupię sam lakier do decoupage, nie 2w1 i może wypróbuję inną markę.

    Dajcie znać czy robiłyście coś podobnego i jaki rezultat uzyskałyście:)

    OdpowiedzUsuń