niedziela, 29 czerwca 2014

Golden Rose Vision Lipstick: 116, 105, 113

Golden Rose nie tak dawno wprowadziło nową serię pomadek Vision Lipstick. Ja wypróbowałam trzy odcienie i choć nie pobiły moich ulubionych Velvet Matte, to zrobiły na mnie bardzo pozytywne wrażenie i chyba do niczego przyczepić się nie mogę.

Pomadki są przede wszystkim mocno napigmentowane, mają przyjemną kremową formułę i są trwałe. Do tego wybór kolorów jest całkiem przyzwoity a niska cena tylko zachęca do zakupu :D.

09

Pomadki mają proste czarne opakowania, nic specjalnego ale też tandetą nie wieje a to chyba najważniejsze jeśli mowa o niskiej półce cenowej. Pomadki są kremowe, dobrze się rozprowadzają i nie wysuszają ust. Dają satynowe, bardzo delikatnie połyskujące wykończenie. U mnie wytrzymują spokojnie kilka godzin, nie mogę narzekać na trwałość. Dodatkowym plusem jest lekki, nieco waniliowy zapach.

Najbardziej przekonuje mnie dobra pigmentacja (tak naprawdę wystarczy jedno pociągnięcie) i ładne kolory w ofercie. Tańsze marki mają często brzydkie odcienie, ale w serii Vision są same ładne, w większości zgaszone, stonowane, przełamane kolory. Znajdą się też róże, czerwienie, coś bardziej cielistego, a nawet nieco fioletowy odcień! Z tego co pamiętam wszystkie odcienie mają bezdrobinkowe wykończenie, żadnych brzydkich pereł na szczęście nie ma.

DSCN9989 

Mam odcienie 116, 105 i 113. Właściwie każdy z nich bardzo lubię, choć to zupełnie różne kolory. Najczęściej chyba nosiłam czerwień, bo lubię nosić mocne kolory pomadek, ale za najciekawszy uważam zgaszony róż nr 105.

092

05a

043

007

  • 116 to ciepły, nieco koralowy róż. Dosyć żywy odcień, ale nie “barbiowy” czy fuksjowy. Dobry jeśli lubicie róże, ale nie czujecie się dobrze w chłodnych odcieniach.
  • 105 to chłodny, mocno zgaszony róż. Kolor nieco podobny do mojego naturalnego odcienia ust, ale troszkę ciemniejszy i bardziej różowy. Bardzo ładny stonowany kolor.
  • 113 czyli klasyczna czerwień. Piękny odcień, będzie pasował brunetkom : ).

05

08

Do pomadek łatwo dobrać w GR konturówki – z serii Dream Lips Lipliner są fajne jakościowo. Nie za miękkie ani za twarde. Szkoda jedynie, że nie są automatyczne.

Do różowej 116 pasuje 508, choć jest trochę intensywniejsza ale na ustach zgrywają się ładnie. Do zgaszonej 105 mam podobną, ale lekko ciemniejszą 510. Na ustach też nie widać zbytnio różnicy w odcieniach co zresztą możecie zobaczyć na moich zdjęciach. Do czerwonej 113 idealnie pasuje 516.

07s

Naprawdę nie znajduję większych wad w tych pomadkach. Uważam, że są idealne jeśli chcecie wypróbować jakiś odcień a nie macie przekonania czy będziecie go często nosić np. czerwień. Kosztują 9,90zł. Konturówki są po 6,30zł.

45 komentarzy:

  1. śliczne :)
    w zasadzie wszystkie trzy mi się podobają, chociaż żaden mi nie pasuje :D
    105 chyba najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolorki, ładne usta :) ja na razie mam fazę na serię matte, ale już widzę, że z chęcią skusiłabym się na coś z tej serii. z tych trzech kolorów najbardziej podoba mi się nr 105

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj mazałam się tymi pomadkami na wyspie GR, ale nie mogłam zdecydować się na żaden kolor :) Konturówki z tej serii też bardzo lubię, przede wszystkim solo - jako matową szminkę (lub z odrobiną błyszczyka) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne!! szkoda, że u mnie golden rose jest praktycznie niedostępne

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te kolorki :) najładniejszy ten zgaszony róż. Świetnie, że są też konturówki. Przynajmniej wiadomo, że ta sama marka to odcień będzie zbliżony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 313 i 516 :) muszę kupić konturówkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zwykle nie lubie miec pomalowanych ust, ale fiolet bym wyprobowala!:>

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te pomadki i Twoje usta również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 116 i 105 rewelacyjne, nie wiedziałam, że Golden Rose ma takie piękne pomadki, na pewno jakaś trafi w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolory super ;) muszę się gdzieś rozejrzeć za nimi bo coś nie bardzo u mnie z Golden Rose:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Great colors, thank you for the tip! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 116 jest w bardzo przyjemnym odcieniu, najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 105 i 116 bardzo w moim typie :) Czerwieni na swoich ustach unikam, wydaje mi się, że nie wyglądam w niej dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam manię na punkcie szminek, więc chce wszystkie, które pokazałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. łał! śliczny 105! Ostatnio kupiłam szminkę w kredce z miss sporty i jak na razie spisuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Konturówka 510 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam niestety słaby dostęp do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tanie i fajne - to lubię ;) Sprawdzę sobie odcienie na żywo, może padnie na 105 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie trzy odcienie piękne w moim stylu i upodobaniach :)
    _________________________
    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. perfekcyjnie pomalowane, kolory świetne:)
    Szkoda tylko, że moje usta są wąskie i nie dają się do takich szminek :(

    OdpowiedzUsuń
  21. 113 to zdecydowanie mój kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co tam pomadki, masz BOSKIE usta!

    OdpowiedzUsuń
  23. Będę miała dylemat jak zawitam na stoisko GR co wybrać, czy jakiś kolor z serii Velvet Matte czy może z tej, bo obie mi się podobają... Tylko mój portfel będzie narzekał, haha, ale co zrobić, jak wybór jest taki piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. 105 bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 116 i 508 to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szminki prezentują się bajecznie na ustach! Najbardziej urzekł mnie kolor 105 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 105 i 116 mam także, obie mi się podobają ale częściej używam 105, jest idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  28. właściwie to żaden kolor nie "mój", ale zainteresowała mnie konturówka 510, w ogóle muszę się za nimi rozejrzeć i jakąś kupić, żeby używać na całe usta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. matowe mają jednak ładniejsze opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czerwień mi się strasznie podoba, bo nie jest taka bardzo mocna i nie wygląda się w niej jak nie wiadomo co ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Onienienie jeszcze matowych nie kupiłam a chce te <3

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne kolorki. I fajnie, że są tak jakby w kredce :D muszę coś takiego nabyć :)
    P.S.: Masz bardzo ładny kształt ust ...
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie w mieście tej marki nie uświadczysz. W sumie w mieście obok też nic ich nie widziałam.Czasem bardzo tego żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się kolor nr 116 :) na pewno się skuszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Polecam 116 własnie kupiłam i jestem zachwycona, przepiękne są te kolory, zwłaszcza w świetle dziennym :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam.Coś mi nie pasuję z kolorem szminki 105 i konturówki 510 całkiem inne kolory są na stronie
    http://goldenrose.pl/produkty/usta/kredki/dream-lips-lipliner-225.html#/kolor_k_gdl-510
    http://goldenrose.pl/produkty/usta/pomadki/vision-lipstick-223.html#/kolor_r_gvl-105
    i nie wiem co o tym myślec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, na stronie nie są całkiem inne tylko ciemniejsze :). Zawsze jest to kwestia zdjęć - promocyjne często nie oddają realnych kolorów, podobnie jak moje amatorskie. Prawdziwy kolor można ustalić tylko oglądając na żywo ;)

      Usuń