poniedziałek, 9 czerwca 2014

My Secret Hot Colors – Yellow

Po krótkiej przerwie wracam z wesołym, żółtym lakierem od My Secret. Marka wypuściła na wiosnę i lato mini kolekcję Hot Colors z czterema, prawie podstawowymi kolorami. Yellow to cytrynowy kolor, taki nieco rozbielony, chłodny żółtek. Fajnie wygląda na paznokciach i jest świetny pod wzorki :). Jest całkowicie kremowy, dość dobrze kryje. Ogólnie jest w porządku, dwie warstwy mi wystarczyły choć dopatrzyłam się gdzieniegdzie minimalnych smug.

Yellow jest podobny do lakieru Golden Rose, który nie tak dawno pokazywałam, a który bardzo Wam się spodobał. Mowa o nr 44 z serii Color Expert. Na zdjęciach mogą się różnić, ale w rzeczywistości są bardzo podobne, My Secret jest troszkę chłodniejszy. Niestety wypada też nieco gorzej, GR jest lepszy jakościowo i ma ciut ładniejszy odcień. Seria Hot Colors jest teraz przeceniona na 3,99zł : ).

DSCN7073

DSCN7075

DSCN7079

DSCN7081

DSCN7077

56 komentarzy:

  1. Jak zwykle przepięknie prezentuje się na Twoich paznokciach - jak każdy lakier :) Kurczaczek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam takiego koloru wsrod swoich lakierow, a wyglada przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam przekonana do żółtego, ale wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz takie piękne paznokcie! Tylko pozazdrościć ;D Kolor niestety nie w moim typie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam żółtko od GR i zapowiada się przyjemnie :) serii my secret nie uległam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładny :)
    lubię żółte paznokcie, są takie pozytywne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny jest :) i te zdjęcia WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest :) Kupiłam go w sobotę i bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny kolorek :) Super wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny żółciak, chyba się przejdę do natury ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i również mi się podoba :-) ostatnio lubię u siebie żywe kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię żółte lakiery ale tylko drobinowe. Kremowe jakoś mnie nie przekonują;) dawno Cię nie było, mam nadzieję, że wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chciała żółty z grubszymi drobinkami, taki mega mieniący:D. Taak, usterka netu przez przepiłowany kabel, którego nikt nie zauważył haha :D

      Usuń
    2. Ja właśnie zabieram się za zrobienie żółtego mani plus moje fioletowe plasterki miodku :) mam nadzieję, że wyjdzie fajnie :)
      No to cieszę się, że już wszystko naprawione ;)

      Usuń
    3. Pochwal się efektem końcowym :D

      Usuń
  13. W tym tygodniu obowiązkowo idę po GR :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny! też mam teraz żółtka na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. i kolejny fajny żółtek! wydaje się ciut spokojniejszy niż GR ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten żółtek, ale taki nie do końca w moim typie, wolę żywsze odcienie :)
    Mówisz, że seria jest przeceniona? Zastanawiałam się nad zielonym i niebieskim, jak przecenione to można 'braść; :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na 3,99zł :). Niebieskiego nie wypróbowałam ale zielony jest świetny i warto go capnąć za te 4zł:D

      Usuń
  17. Zdecydowanie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny kolorek

    Zapraszam serdecznie do mnie na przepis na pyszną sałatkę z truskawek.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/saatka-z-truskawkami.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny, chociaż nie takiej żółci szukam. Interesuje mnie ciepły ostry odcień, a nie chłodniaczek ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ciepły mam z Golden Rose z serii Selective :D

      Usuń
  20. Bardzo ładny, muszę się skusić na jakiś żółty lakier na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żółty to baaardzo trudny kolor ale na Twoich paznokciach wszystko wygląda doskonale

    OdpowiedzUsuń
  22. Też ostatnio go pokazałam, to chyba mój ulubiony żółty lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ulubieńcem nie został, ale jest bardzo fajny:)

      Usuń
  23. Ten kolorek bardziej mi się podoba ale to pewnie kwestia zdjęć. Za to bardzo lubię jakość Golden Rose i dlatego to te lakiery wybrałam jako nagrodę u mnie na blogu. Między innymi właśnie żółty nr 44 :) Zapraszam : http://www.corba-style.blogspot.com/2014/06/konkurs-lakierowe-love.html
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne masz paznokcie, dlatego każdy lakier wygląda na nich ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na paznokciach wygląda pięknie, moim zdaniem lepiej niż w buteleczce :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam żółcie na paznokciach, tę też polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny odcień żółtego :) Super wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor idealny i lakier trafia na listę zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie lubię żółtego lakieru, ale ten wyjątkowo ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uroczy! Pięknie się prezentuje, aczkolwiek nie lubię żółtego na swoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdybym częściej sie żółtym malowała (tzn paznokcie) to bym sie pokusiła, ale... Jakoś nie ciągnie mnie do takich żółci ostatnio, chyba ze do tej z gr xd

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny :) ! a zdjęcia boskieee <3

    OdpowiedzUsuń