sobota, 21 czerwca 2014

Neonowa pisanka

Dawno nie miałam na paznokciach naklejek, bo nie przepadam za nimi szczególnie, ale czasem zdarzają się wyjątki. Od zwykłych naklejek zdecydowanie wolę naklejki wodne – są super cienkie, zupełnie nie wyczuwalne na paznokciach. Za to te zwykłe nie najlepiej mi się kojarzą, miałam kiedyś takie, które szybko zaczynały odstawać i wcale nie nadrabiały ładnymi wzorami. Jednak teraz ozdoby do paznokci mają fajniejsze wzory i lepszą jakość niż kiedyś, więc zrobiłam kolejne podejście do naklejek i okazało się ono całkiem udane.

Naklejki są z Born Pretty (uwielbiam ich ozdoby do paznokci!), mają formę cienkich zygzaków i spiralek w neonowych kolorach. Okazały się bardzo miękkie, dzięki czemu idealnie dopasowały się do płytki paznokci. Niefajne odklejanie się z przeszłości całe szczęście się nie powtórzyło, naklejki mają dość mocny klej. Na cały mani oczywiście i tak poszedł bezbarwny top coat – w takiej wersji wytrzymały aż do momentu, w którym sam lakier nie zaczął odpryskiwać.

DSCN8944 

Gotowy mani kojarzył mi się z pisankami ; ). Trochę żałowałam, że nie użyłam czarnego lakieru jako bazy. Na zielonym też wyszło ładnie, ale wydaje mi się że na ciemnym tle naklejki jeszcze by zyskały na intensywności.

Naklejki są niedrogie, kosztują niewiele ponad 1$, a ich jakość jest naprawdę dobra. Jeśli mielibyście na nie ochotę to są tutaj. Inne wzory też są bardzo fajne, szczególnie diamenty i błyskawice!

Nowy-91

DSCN8952

DSCN8954

Born Pretty Store polecam już nie pierwszy raz: duży wybór, świetne wzory i darmowa wysyłka. Z kodem KP9J61 zniżka 10% : ).

kp9j61

 

 

51 komentarzy:

  1. fajnie to razem wyszło! w sumie może rzeczywiście nieco pisankowo, ale przynajmniej jest wesoło :)
    i kurczę, chyba mnie namówiłaś na te naklejki, tylko mi najbardziej podobają się właśnie błyskawice i diamenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę niezłe, bardzo miękkie i elastyczne, idealnie dopasowują się do kształtu płytki :)

      Usuń
  2. Też oglądałam te naklejki i zastanawiałam się czy sobie nie zamówić ;) teraz już wiem, że warto, bo wyglądają naprawdę fajnie :) rzeczywiście z czarnym lakierem bazowym mogłyby robić za ciekawą kompozycję :) jak zrobisz to pokaż jedno zdjęcie chociaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz, że fajne a dwa że naprawdę dobre i bardzo łatwo się je przykleja:).
      Na czarną bazą już mi chyba nie starczą, chyba że na jeden paznokieć ;D

      Usuń
  3. Wyglądają fajnie, ale jestem pewna że Ty też byś takie zrobiła! Jak nie lepsze! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zygzaków jeszcze nie malowałam, ale na pewno prosto je zrobić :D

      Usuń
  4. Hmm, mam mieszane uczucia. Trochę zbyt pisankowe jak dla mnie :p Może gdyby był tylko jeden pasek, to spodobałoby mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe rozumiem, ja też nie byłam do nich w 100% przekonana, choć ostatecznie nosiło mi się je całkiem dobrze;)

      Usuń
  5. Moim pierwszym skojarzeniem po zobaczeniu tych paznokci był mundial, więc bardzo pozytywnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt i mi również pierwsze co skojarzył się z pisankami :) Przez Ciebie szperam teraz po Born Pretty... Ogólnie bardzo sporadycznie ozdabiam paznokcie poza samym lakierem ale mam ochotę na wypróbowania wodnych naklejek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam je bardzo:). No może z wyjątkiem całopaznokciowych - trudno się je przykleja i lubią szybko obłazić po bokach, ale te mniejsze, drobne wzory są świetne :)

      Usuń
    2. Nie, nie. Całopaznokciowe na pewno nie są na moje możliwości jeśli chodzi o manicure :)

      Usuń
  7. Zastanawiałam się nad nimi ostatnio nawet.. Nie ukrywam, że najbardziej podobają mi się na czarnym tle, bo wtedy mega fajny kontrast jest, ale na zieleni też prezentują się nieźle.. No i faktycznie bardzo pisankowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak troszkę żałuję, że nie zdecydowałam się na czerń:D

      Usuń
  8. całość rewelacja:)
    Mam od nich naklejki z nonowymi diamentami, ale jeszcze nie przetestowałam, bo w sumie bałam się tego o czym piszesz-odstawania. Pamiętam, że raz miała naklejki nie tylko ze wzorkiem, ale i cyrkoniami. Cyrkonie odpadały zanim naklejka wylądowała na paznokciu, a sama ozdoba, nawet pod dwoma warstwami topu zaciągała rajstopy. Wrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobne wspomnienia.. też pamiętam, że zalakierowałam naklejki porządnie topem, a ich brzegi mimo to wygięły się pięknie na zewnątrz ;). Na szczęście te są nieporównywalnie lepsze.

      Usuń
  9. fajna stylizacja paznokci, zrobiło się bardzo wielkanocnie. ja nie korzystałam jeszcze z żadnych naklejek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Om om to wygląda genialnie! muszę to mieć tylko ciekawe jak poradzę sobie z aplikacja, ale może nie będzie tak źle :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te wzorki! Super to wygląda :)
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też uwielbiam naklejki z BPS a Twoje jajeczka są super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż mnie kusi, żeby jakieś kliknąć :D

      Usuń
  13. Fajnie pisankowo wesoło :) Fajne te wzory takie wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądają, rzeczywiście na czymś ciemniejszym ich neonowe odcienie byłyby bardziej podbite :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny , ale już po wielkanocy

    Zapraszam serdecznie na nową notke, napisałam jaki wzór będzie modny tego lata.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/modne-na-lato.html

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne są:D chociaż z Twoim talentem, to pewnie sama zrobiłabyś jeszcze lepsze wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zygzaki to myślę, że w sumie proste do namalowania:D

      Usuń
  17. rzeczywiście jak pisanki ;) wzorki wyglądają jak malowane :) ja też wolę od zwykłych naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale kolorowa pisanka! Ja również jestem fanką naklejek wodnych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w sam raz na Wielkanoc :D
    mam bransoletkę z identycznych kulek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :). U mnie to akurat korale na szyję ;D

      Usuń
  20. świetne są te wzorki :)
    ______________________________
    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie fajne ! :) Na białej bazie też by spoko wyglądały ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne! Takie energetyzujące;)

    OdpowiedzUsuń
  23. pisanki w czerwcu :) fakt, że na innej bazie efekt byłby mniej wielkanocny, ale pojedynczo też fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę przeboleć, że nie spróbowałam na czerni ;D

      Usuń
  24. mi paznokcie też kojarzą się z pisankami, ale też z azteckimi wzorami ^^
    naklejki widać że porządne, aczkolwiek wolałabym takie w wersji wodnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie pisanki, ale bardzo ładne ;) fajnie wyglądałyby tez pionowo naklejone i już mniej kojarzyłyby się z pisankami ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. są czadowe! i fajnie, że się tak sprawdzają ;) muszę sobie je zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Hihihihi ja ci powiem ze pisanki to na wiosnę : p chociaż i tak nie przeszkadza ze piękne <3

    OdpowiedzUsuń