sobota, 21 czerwca 2014

PROVOKE | nowa linia Dr Irena Eris, makijaż i kosmetyki

Niedawno w ofercie marki Dr Irena Eris pojawiło się coś zupełnie nowego – cała, rozbudowana linia z kolorówką! Z tej okazji marka przygotowała konkurs, w którym postanowiłam wziąć udział. Tematem konkursu jest letni makijaż Provoke, wykonany oczywiście kosmetykami z nowej serii. Ja postawiłam na taki egzotyczny, trochę papużkowy makijaż ;). Nie było wcale łatwo.. jestem przyzwyczajona do moich sprawdzonych produktów i do każdego bardziej skomplikowanego makijażu oka używam tak naprawdę wielu kosmetyków. Tym razem musiałam radzić sobie głównie dwoma cieniami do oczu! Zazwyczaj używam ich o wiele więcej :).

pp

p3

Makijaż wyszedł dość odważny, ale to w końcu makijaż konkursowy, więc chciałam zrobić coś choć troszkę innego.

p9

Kosmetyki z serii Provoke mam od niedawna, ale przy okazji makijażu chciałabym napisać o nich trochę. Póki co tylko pierwsze wrażenia : ).

DSCN9750

Na plus zaskoczyły mnie opakowania. Szczególnie kartoniki mają ładne, bardzo kolorowe. Właściwe opakowania są już proste, oszczędne, dominuje biel i srebro.

DSCN9754

Jak już wspomniałam do dzisiejszego makijażu używałam głównie dwóch cieni – to zestaw Caribbean Sea Spirit. Składa się on z połyskującego waniliowo-żółtego cienia oraz zieleni wpadającej lekko w turkus. Cienie mają przyjemną aksamitną formułę, ale pigmentacja jest co najwyżej średnia. Oczywiście dla wielu osób, szczególnie tych zaczynających dopiero naukę makijażu, będzie to plus – ciężko zrobić sobie nimi krzywdę, bo bardzo łatwo się rozcierają. Ja jednak wolę mocniejszą pigmentację, dlatego używałam ich na mokro.

DSCN9758

Najbardziej podoba mi się Face Oval Designer – mozaika paseczków zawierająca róż, bronzer i nawet paseczek rozświetlający. Lubię takie rozwiązania 3 w 1, bo sprawdzają się na wyjazdach. Paseczki nie są zbyt mocno napigmentowane a przy okazji są mocno sprasowane co sprawia, że dają bardzo delikatny efekt i naprawdę nie da się zrobić nimi krzywdy. Są całkiem matowe, bronzer ma ładny choć raczej ciepły odcień, a róż to twarzowy koral.

DSCN9761

Całkiem podeszła mi też kredka do brwi. Daje bardzo naturalny efekt co zresztą możecie zobaczyć na zdjęciach makijażu – o wiele delikatniejszy efekt niż ten w jaki zwykle podkreślam brwi. Odcień to Brunette, ale myślę że nawet blondynki mogłyby go spokojnie używać, bo jest tak delikatny i chłodny. Kredka jest dość twarda, ma pomocą szczoteczkę, która dobrze wyczesuje nadmiar kosmetyku.

DSCN9762

Do wypróbowania mam także bazę pod cienie w nietypowej formie pisaka z gąbeczką. Na razie jeszcze nic nie mogę o niej powiedzieć, jedynie tylko, że ma lekko cielisty odcień.

DSCN9763

A na koniec tusz do rzęs – Amazing Lashes Mascara. Przyjemny tusz na co dzień. Nie skleja, nie robi grudek. Efekt jest raczej delikatny. Szczoteczka wąska i silikonowa.

DSCN9765

Do mojego letniego makijażu użyłam wszystkich tych kosmetyków. Znalazło się miejsce nawet dla mozaiki do twarzy – odrobinę różu i bronzera naniosłam tuż nad załamanie powieki.

61 komentarzy:

  1. Świetnie zmalowane. Tusz ma szczoteczkę taką jakie lubię najbardziej. Ciekawa jestem co zrobiłby z moimi rzęsami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę inne kształt szczoteczki, ale ta ma ten plus, że potrafi dotrzeć nawet do najmneijszych włosków :)

      Usuń
  2. Ty jak coś zmalujesz to nie pozostaje nic innego, jak tylko się zachwycać ;) Pięknie i bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, kolejny przepiękny makijaż! Jestem oczarowana szczególnie faktem, że to tylko dwa cienie :-)
    Swoją drogą bardzo rozbawił mnie ten ,,twarzowy róż"... chyba pora kłaść się spać bo głupkowaty humor mi się zaczyna :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaha :D no chodziło mi o to, że każdemu będzie pasował :P

      Usuń
  4. Wiedziałam, ze ty pobijesz resztę w makijazu jeśli tez będziesz brała udział - dla mnie wygrałaś <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeeej dzięki:D a ja widziałam inne prace i niektóre naprawdę wymiatają :D

      Usuń
    2. Ja i tak wiem, ze wygrasz <3 bo inne moze wymiatają, ale twój makijaż miażdży! A jak jury oślepnie to ide na nich z maczetą jak na mieszkankę Krakowa przystało i zalatwie wygrana dla najlepszej <3

      Usuń
  5. Face Oval Designer wygląda naprawdę fajnie, widziałam niedawno te kosmetyki, ale na szczęście nic mnie jakoś specjalnie nie powaliło na kolana :) makijaż jak na dwa cienie naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)! Face Oval Designer póki co najfajniejszy mi się wydaje:). Bardzo podoba mi się też rozświetlacz, ale jest dosyć drogi.

      Usuń
  6. Śliczny makijaż! Niby tylko dwa kolory ale dały bardzo fajny efekt :) zaciekawiła mnie ta baza pod cienie. Moja akurat jest na wykończeniu i szukam czegoś naprawdę dobrego (a niestety nie mam doświadczenia, bo do tej pory używałam tylko jednej bazy). Będę czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać jak poużywam dłużej:). Ja teraz ciągle używam bazy Dax, bardzo dobra :)

      Usuń
    2. Też sporo o Daxie słyszałam :) może się skuszę (ale jak na razie mam "bezpienięże" xD)

      Usuń
  7. Przepiękny, bosko wygląda! Brakuje mi w nim jednak czarnej kreski, byłaby uzupełnieniem tak pięknego makijażu :D
    Ale rozumiem, że nie było za bardzo jak jej zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dokładnie, mi też jej bardzo brakuje w tym makijażu, bo do kolorowych mejkapów jednak lubię tę oklepaną kreskę :D

      Usuń
  8. wooow :O jestem pod wrażeniem Twojej techniki i precyzji :) Dwa cienie a efekt niesamowity :) a pod łuk brwiowy użyłaś mozaiki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Pod łuk brwiowy najpierw dałam ten najjaśniejszy z mozaiki, a potem troszkę (ale dosłownie minimalnie) ten jaśniejszy z cieni.

      Usuń
  9. Uuuu ze wszystkich makijaży jakie widziałam do tej pory (swojego nie oceniam) Twój obecnie zdecydowanie podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne cienie :) jestem ciekawa tej serii

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny

    Zapraszam serdecznie na nową notke, gdzie pisze o szkołach policealnym oraz mojej
    edukacji w takich szkołach
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/szkoy-policealne-moja-nauka.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny, oryginalny makijaż, bardzo podoba mi się paleta do konturowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest, lubię takie paletki od razu z bronzerem i różem :)

      Usuń
  13. świetny makijaż :)
    _________________________
    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli z tym całym Provoke, to dużo szumu o nic. Kosmetyki zupełnie przeciętne w za wysokich cenach.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Twój makijaż jest najlepszy ze wszystkich , które widziałam. Życzę POWODZENIA!

      Usuń
    2. Te które ja wypróbowałam są zupełnie zwyczajne, prędzej trafiłyby np. w gust mojej mamy niż mój - przez te wygodne rozwiązania i lekką pigmentację.

      Usuń
  15. Ze wszystkich makijaży Twój jest najlepszy, powodzenia! :) Kosmetyki fajnie się prezentują, ale jak dla mnie są za drogie.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny :) faktycznie trudne zadanie miałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta nowa linia Eriskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się ta nowa linia :)
    a makijaż pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow wygląda cudnie:D kreski dodają drapieżności:D też wybrałam te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszło pięknie :) Mi najbardziej póki co podeszła baza i modelator ;) Do reszty mam na razie mieszany stosunek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie są takie sobie, ale modelator mi przypadł do gustu :))

      Usuń
  21. Świetny makijaż!podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealnie <3 mi osobiscie najbardziej podpasował zestaw do konturowania i tusz do rzęs...a no i podkład rozświetlający.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo intrygujący makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny makijaż, mimo braku kreski ;p
    a to trio do twarzy fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż jak zawsze pięknie wyszedł :) Nawet nie wiedziałam, że wchodzi ta linia. Bardzo ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorowy, letni makijaż:) Podobają mi się cztery kreski w zewnętrznym kąciku. Nadają charakter makijażowi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet nie wiedziałam, że maja kolorówkę ; piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniały jeden z lepszych na ten konkurs

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie rozłożyłaś cienie :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny, letni makijaż :) Spodobała mi się ta mozaika, fajne rozwiązanie 3 w 1. Baza pod cienie też jest bardzo ciekawa, muszę się w nie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny jest !! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. kolory nie moje, ale makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny makijaż :) Podoba mi się to trio do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Twój makijaż podoba mi się najbardziej z tych, które widziałam do tej pory :) Twój makijaż i prezentacja Obsession to dwa mistrzostwa świata w kategorii Provoke :) szkoda tylko, że nie dałaś zdjęć całej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Makijaż cudny, ale jednak mała kreska dodałaby pazura :) Ale ja z innym pytaniem - czy w przypadku tego modelatora do twarzy nabierałaś róż razem z bronzerem na pędzel czy jednak robiłaś to oddzielnie? Bo opakowanie jak i same paski kolorów wydają mi się jednak dosyć cienkie i tak się zastanawiam, jak musiałaś się nagimnastykować :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie :)
    obserwuje makijaże konkursowe od kilku dni i większość nie zachęca do kosmetyków.. ;)) z Twoim jest odwrotnie
    ale na cienie to na pewno bym się nie zdecydowała, słaba pigmentacja bardzo :( i te kolory jakieś takie... nieżywe ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. wycisnęłaś z tych kosmetyków całą esencję! <3

    OdpowiedzUsuń