czwartek, 19 czerwca 2014

Sensique – Mint Mist

Bardzo ładny wiosenny, pastelowy kolor, choć nie do końca miętowy :). Mint Mist to jeden z lakierów z limitowanej kolekcji na wiosnę. W moim odczuciu to raczej bardzo jasna groszkowa zieleń niż mięta. Nie ma żadnych błękitnych tonów. Bardzo podoba mi się wykończenie tego lakieru – delikatny złoty shimmer. Słabo go widać na zdjęciach, ale z bliska wygląda fajnie. Zawsze mi się marzył miętowy, albo właśnie taki groszkowy odcień z dodatkiem złotego shimmeru. Ten nie jest tym wymarzonym ideałem, bo shimmer jest dla mnie jeszcze za słaby, ale mimo wszystko go lubię.

Jeśli chodzi o jakość lakieru to okazał się bezproblemowy. Dobrze się rozprowadzał, nie robił smug, czas schnięcia też miał nienajgorszy. Lakiery Sensique zwykle odpowiadają mi pod względem jakości, lubię też ich wygodne pędzelki :).

DSCN9431

Nowy-399

DSCN9420

DSCN9423

DSCN9424

DSCN9432

55 komentarzy:

  1. piekny kolorek ♥
    niedługo mam wesele w rodzinie i chyba pomaluje na podobny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Są takie wiosenne i radosne ;) A kolor też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest bardzo ładny, ale to wykończenie nie bardzo mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczny! chyba go sobie sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na półce mnie nie zachwycił, ale na Twych paznokciach wygląda zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier lakierem, ale biżuteryjkę masz boską :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy lakier aczkolwiek to nie moja gama kolorystyczna ;) rzeczywiście jak się przyjrzeć to widać złoty połysk. Ciekawy odcień. Dziwne, nie mam jeszcze żadnego lakieru sensique :P może czas się za nimi rozejrzeć ;) a tak ogólnie to fajna biżu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Nie każdy lakier Sensique jest dobry, ale znaczna większość sprawdza się u mnie bardzo fajnie. Są tanie, więc myślę że warto je wypróbować. Mają tylko tak nie zachęcające buteleczki, że czasem ładne kolory bardzo tracą.. wyglądają jakoś nieatrakcyjnie na półce.

      Usuń
    2. Heh czasem kiedy kupuję lakiery to zdarza mi się oglądać sporo różnych odcieni. Bywa, że jakiś uznam za naprawdę kiepski ale podświadomie gdzieś czuję, że muszę go mieć. Biorę i okazuje się, że na paznokciach wygląda świetnie ;)

      Usuń
  8. on trochę jak mohito wygląda : p

    OdpowiedzUsuń
  9. W sklepie chyba nie zwróciłabym na niego uwagi, ale na paznokciach wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W buteleczce nie wygląda zbyt zachęcająco, na paznokciach zyskuje!

      Usuń
  10. Jakie ładne pierścionki! Zwłaszcza ten z motylkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki ładny! Choć faktycznie bliżej mu do groszku niż mięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolorek, nie sądziłam że wyjdzie tak fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne pierscionki dobralas kolorystycznie do tego lakieru, a shimmerek widac, fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No Ci powiem, że bardzo mi się ten odcień podoba.. Ciągnie mnie ostatnio do takich delikatnych pasteli.. A shimmer tylko dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:). Ja nie zawsze mam ochotę na pastele, ale generalnie można powiedzieć że je lubię :)

      Usuń
  15. Cudowne zdjęcia:-) lakier wygląda super:-) ja też bardzo lubię te lakiery, chociaż przeszkadza mi trochę aplikacja bo lakier szybko gestnieje. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie się nie podoba, ani kolor ani wykończenie. Moja miętka musi być mega chłodna i jednak z odcieniami błękitu, taki kolor średnio mi pasuje ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowe chłodne mięty też bardzo lubię, ale taka groszkowa zieleń też trafia w mój gust:D.

      Usuń
  17. Ładny kolor, ciekawa jestem jak długo trzymają się lakiery z tej firmy na paznokciach.
    Dawno nic z tej firmy nie miałam na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dobrze, ale na moich paznokciach większość lakierów trzyma się nieźle.

      Usuń
  18. piękne zdjęcia:) i paznokcie też oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie zaprezentowany lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też go mam i bardzo mi przypadł do gustu ^^ A jakie Ty masz śliczne pierścionki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:D. Fajny jest, na paznokciach zyskuje :)

      Usuń
  21. przepiękny kolor, dłonie super wyglądają w nim
    ale tło masz śliczne do zdjęć :D co to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to kartka pomalowana farbą i posypana brokatem :)

      Usuń
  22. Gdzie dostanę takie fantastyczne pierścionki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierścionek-motylek kupiłam w zeszłym roku w Rossmannie, ten z kwiatkiem kupiony dawno temu na targu staroci a gładki złoty - ebay :)

      Usuń
  23. podoba mi się ten odcień :) śliczne masz pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ten lakier i bardzo go lubię :)
    jakie piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  25. dla mnie to też raczej groszek niż mięta- wolę miętę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny kolor, ale nie jest to mięta, a w moim odczuciu jest to kolor pistacjowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, pistacja albo groszek:)

      Usuń
  27. Bardzo mi się podoba :-) tez mi się kojarzy z groszkowa zielenią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lakier mam i jest super, ale moją uwagę dzisiaj przykuły cudowne pierścionki :) Ja też takie chcę !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny kolor :) Lubię takie :)
    http://double-identity.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny i bardzo lekki, przyjemny kolorek! Zdecydowania trafia w moje gusta. :P

    OdpowiedzUsuń
  31. na paznokciach wygląda 100 razy lepiej niż w buteleczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze mam słabość to takich rozbielonych pasteli i tutaj nie jest inaczej :) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak jak nie przepadam za pastelami, tak ten kolorek jest śliczny :) Ale ja po prostu mam słabość do wszelkich miętusków <3

    OdpowiedzUsuń