niedziela, 1 czerwca 2014

Skittles na Dzień Dziecka!

Z okazji Dnia Dziecka skittles manicure czyli każdy paznokieć w innym kolorze! Ja wybrałam neonowe kolory w wersji brokatowej. Najpierw pomalowałam paznokcie neonowymi lakierami a potem posypałam je brokatem i zalakierowałam szybkoschnącym top coatem. Brokat w kolorze żółtym i zielonym był prawie zupełnie matowy i pod warstwą top coatu słabo się mieni. Przed utrwaleniem wyglądał jak cukrowa posypka, ale chciałam żeby dobrze się trzymał więc musiałam go zalakierować : ).

z32

DSCN9034

DSCN9043

DSCN9044

Zdarza Wam się malować każdy paznokieć na inny kolor :D ?

62 komentarze:

  1. Ja uwielbiam paznokcie każdy w innym kolorze :D W sumie dla mnie monokolorystyczne mani jest ciężkie w noszeniu, raz czy dwa pomaluję, ale potem muszę jakiś akcent dodać, zawsze lepiej mi się nosi :D
    Na twoich paznokciach wszystko idealnie wygląda, bo raz, że są śliczne i super wyprofilowane, dwa, z twoim talentem to nie może się nie udać mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Eklerku :))
      Ja lubię i tak i tak, ale też rzadko noszę jednokolorowy lakier ... zawsze mnie kusi żeby coś dodać:D

      Usuń
  2. Świetne, bardzo wesołe :D Czasem maluję każdy paznokieć na inny kolor, bo moim zdaniem to ciekawie wygląda i lubię różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie przepadam za pomarańczowym, tak ten kolor podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajny wyszedł, ale zupełnie przez przypadek. Lakier był zwykłym pomarańczowym neonem ale sypnęłam na niego żółtym brokatem i wyszło coś pomiędzy:)

      Usuń
  4. fajny pomysł i efekt z tym brokatem :) kiedyś częściej nosiłam każdy paznokieć inny, potem odkryłam stemple ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda ! Takie kolorki lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam neony, zwłaszcza latem!

      Usuń
  6. Zdarzało mi się malować jeden innym kolorem niż reszta. Takie zdobienie nigdy nie gościło u mnie na pazurkach ale może może ;) podobało mi się zawsze stopniowanie koloru lakieru ale zawsze brakowało mi odcieni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znam ten problem:D. Można mieszać, ale trochę roboty z tym. Przypomniałaś mi, że dawno nie miałam takiego mani:D

      Usuń
  7. Jakie fajne!
    Zdarza mi się mieszać kolory, jednak nie aż tak.
    nie jest to mani, które byłoby akceptowalne u mnie w pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, w końcu daje mocno po oczach!

      Usuń
  8. podoba mi się, sama chciałam zrobić, ale jutro mam ważne spotkanie w pracy i nie będę z każdym innym pazurkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej rzadko zdarzają mi się takie szaleństwa, ale bardzo mi się to podoba, daje niesamowicie żywy i wesoły efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też nie noszę zbyt często takich paznokci, ale raz na jakiś czas najdzie mnie ochota ;)

      Usuń
  10. Nawet nie wiesz jak często :)
    Dobrze, że w pracy nikt nie zwraca na to uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to faktycznie dobrze, dla lakieromaniaczki to byłby ból jakby trzeba się mocno ograniczać;)

      Usuń
  11. Oj u mnie kolorowy mani zwłaszcza letnią porą gości bardzo często. .... uwielbiam kolorowe paznokcie. .... super wyglądają i pasują do wszelkiego; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też prawda:D. Przez to, że każdy jest inny to pasuje do wszystkiego:D

      Usuń
  12. Wygląda świetnie :) Bardzo mi sie podoba kolorowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda, choć ja przyznaję, że rzadko mam okazję tak zaszaleć ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie, że tak. Jak kupię w niedługim czasie kilka lakierów i chcę na raz wszystkie wypróbować :)
    Niedawno pomalowałam lakierami MYIO pastelowe skitllesy mi wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne paznokcie

    Zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to notka poświęcona nowościami z maja
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/nowosci-z-maja.html

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaa cudowne , zrob mi takie;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega pozytywne!
    Zapomniałam sobie zaszaleć ale może to nadrobię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie zapomnij pokazać na blogu :D

      Usuń
  18. Masz bardzo ładne, szczupłe dłonie:).

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny mani :)
    sama ostatnio kupiłam pięć lakierów i chciałam zobaczyć jak każdy wygląda na paznokciu więc pomalowałam i stwierdziłam, że ładnie się to prezentuje więc i taki "mani" zmalowałam tez na drugiej ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłabyś zdradzić skąd są Twoje knuckle rings? :)

    Pozdrawiam, Weronika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z h&m, ale kupiłam je już jakiś czas temu :)

      Usuń
  21. Ale efekt! Mi brakuje odwagi na taki manicure :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj kiedyś tak na chwilę tylko, może wtedy się przekonasz:)

      Usuń
  22. Mi się zdarzyło dosłownie raz, ale były to odcienie bardziej pastelowe, cukierkowe i właśnie w takim wykonaniu wolę tego typu manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś podobny mani w pastelach, fajnie wyglądał :)

      Usuń
  23. śliczne skittlesy, fajnie z tym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się to zdarza od 3 lat zawsze 1 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W ubiegłym roku nosiłam tak przez większość wakacji.Lubię w lecie trochę poszaleć.Szczęśliwie u mojej firmie nikt nie zwraca na to uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne ;) czy to jakaś akcja, że blogerki malują paznokcie skittles co rok na dzien dziecka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na dzień dziecka każdy paznokieć na inny kolor:D. Moim zdaniem fajna akcja, żeby trochę poszaleć pazurkowo ;)

      Usuń
  27. Podoba mi się połączenie brokatu z różowym lakierem,no coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa tego brokatu, bo tak fajnie opalizuje na fioletowo:)

      Usuń
  28. Ależ smakowite kolory :) uwielbiam Skittles swoją drogą ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodko i baaardzo kolorowo. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jeszcze nigdy skittles na pazurkach nie miałam.. Muszę któregoś dnia wreszcie nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wydalają soczyście i pięknie - można powiedzieć, palce lizać;). Ja z okazji dnia dziecka, zrobiłam kosmetyczny spacer w przeszłość - jeśli ktoś ma ochotę się przyłączyć, zapraszam do mnie. A ja dziś idę nabyć komplet kolorowych lakierów i będę garściami od Ciebie czerpać, dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie to wygląda - a skittelsy miałam często na pazurach gdy testowałam nowe kolory żeli UV :D
    ale teraz już raczej nie wypada :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Aaaa jakie wesołe ! Ja teraz nie maluje na rożne kolory ale kiedyś tak i wlasnie na takie kolorowe : )

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam Skittles <3 i jak najbardziej takie wydanie mi się podoba. Sama maluję pazury raczej na jednolity kolor, bo u mnie to jakoś mi się nie widzi, ale u innych jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  36. wyszły super, takie żelkowe :D

    OdpowiedzUsuń