poniedziałek, 21 lipca 2014

Deserowa fantazja

Ten mani od razu skojarzył mi się z czekoladkami z bombonierki. Zwykle mają złote zawijasy na opakowaniu i nazwy w stylu “fantazja” albo “finezja”, a przy okazji są średnio dobre ;). Mój wzorek zrobiłam naprawdę dawno temu, ale zupełnie o nim zapomniałam i dopiero teraz odgrzebałam z czeluści aparatu. Chociaż niekoniecznie pasuje do aktualnej pogody to i tak jestem z niego bardzo zadowolona, nosiło mi się go wyjątkowo dobrze : ).

Bazą jest tutaj lakier, który szczerze polecam – Paese 317. Jednowarstwowiec o idealnej formule. Złote fale namalowane są złotą farbą akrylową, a dwa paznokcie dodatkowo pociągnęłam top coatem ze złotymi płatkami od Wibo.

DSCN7836

DSCN7855

DSCN7839

DSCN7833

39 komentarzy:

  1. Ekstra! I jak zgrane ze zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrót myślowy! ;-D

      Miałam na myśli to, że ładnie zgrałaś ten wzór z ta ozdoba na zdjęciu...

      Chyba pójdę spać w końcu... ;-P

      Usuń
    2. też mi się to podoba. zawsze dodatki są dobrane do paznokcie :)

      Usuń
    3. Dzięki, tak szukałam czegoś pod ręką żeby pasowało:D

      Usuń
  2. Zawijaski fajne ale czarna baza o nie to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie jest zupełnie czarna, to baaaardzooo ciemne bordo :)

      Usuń
  3. jaki ten lakier jest śmieszny! a mani takie na chłodniejsze dni, ale i tak mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mani jest super, ale nie dawałabym tego złotego pyłku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi akurat jakoś wybitnie spasował :D

      Usuń
  5. bardzo smakowite paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne mani!
    Farbka złota wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Farbka jest naprawdę dobrej jakości :)

      Usuń
  7. te pazurki z topem od Wibo bardziej mi się podobają, ale całe mani świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. proste, ale mają coś w sobie zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te bomboniery to taki trochę symbol lat 90., to były czasy! :P Nie mogę się zdecydować czy bardziej mi się podoba z top coatem czy bez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie! Wszystkie opakowania w tym samym stylu ;D

      Usuń
  10. Piękne paznokcie i świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne :)
    i jeszcze te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny mani! Złote fale wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne mani:) Bardzo fajne falki :) A zdjęcia jak zwykle piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo jakie śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyszło.. Zaskoczył mnie tylko kolor lakieru.. Zupełnie inaczej prezentuje się na paznokciach a inaczej w buteleczce..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pisałam już o nim kiedyś. Jest świetny jakościowo ale straszne z niego dziwadło - w biteleczce to zupełnie inny lakier!

      Usuń
  16. bardzo ciekawe zdobienie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł, chyba kiedyś wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magiczne :D Kojarzy mi się z Andrzejkami!

    OdpowiedzUsuń