czwartek, 17 lipca 2014

Kwiaty - moony - mięta

Dzisiaj pokażę Wam moją kolejną stylizację, choć w tym przypadku “stylizacja” to chyba trochę za dużo powiedziane, bo założyłam jedynie sukienkę rezygnując już z dodatków. Na lato kupiłam sobie dwie nowe sukienki, w tym właśnie tę kwiecistą w H&M. Zależało mi żeby sukienka była lekka, wygodna i nadawała się na co dzień, a poza tym żeby nie kosztowała zbyt wiele – zapłaciłam za nią 39zł. Nie jest to do końca w moim stylu, bo nie przepadam na sobie za motywem kwiatków, szczególnie takich drobnych. Ostatecznie jednak się przekonałam i stwierdziłam, że dla odmiany jedną taką mogę mieć ; ).

DSCN0466

DSCN0449

DSCN0471

Na paznokciach mam śliczną miętę Golden Rose z serii Color Expert nr 50, którą wykorzystałam do letniej wersji half moon manicure. Półksiężyce domalowałam lakierem do zdobień Golden Rose Nail Art 147, który jest świetnym multikolorowym glitterem!

DSCN0474

DSCN0479

DSCN0477

57 komentarzy:

  1. wyglądasz jak z Mangi - jesteś przepiękna z tymi blue włosami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pazurki jak zwykle piękne, a sukienkę mam podobną. Tyle, że moja ma z 20 lat, po mamie :D Moda wraca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czy buty sa z deichmanna? jeśli tak to dobrze się noszą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są stabilne, dobrze się trzymają stopy, ale obcierają mnie trochę;/

      Usuń
  4. idealnie wszystko dopasowałaś :) piękne te włosy masz !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bardzo dobrze w motywie kwiatowym, pasuje do Ciebie ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A rzadko noszę, ostatnio coś wolę gładkie materiały :)

      Usuń
  6. Genialne włosy :) zazdroszczę na maksa :) ten glitter wygląda fajnie, może jak go znajdę gdzieś to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Jest naprawdę ciekawy, strasznie dużo kolorów i rodzajów brokatów w nim zmiksowali ;)

      Usuń
  7. no jak mi się podoba kolor Twoich włosów... No nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten glitter (proporcje kolorowych drobinek,czasem są multikolorowe ale wyglądają zupełnie przeciętnie), gdyby jeszcze tylko nie był linerem... gdy nie zapomnę to zerknę na niego w Golden Rose :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest świetny, a na całe paznokcie byłby genialny.. Obawiam się tylko, że może szybko zgęstnieć. Wszystkie brokatowe linerki mi zawsze od razu gluciały ;/

      Usuń
  9. Dałabym się chyba pokroić za taki kolor włosów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zawsze możesz najpierw zafarbować:D ;)

      Usuń
  10. Świetna sukienka i myślę, że bardzo dobrze na tobie leży :) Szalenie spodobały mi się paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje włosy ^^ Przy tej sukience wyglądają bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A ja lubię do nich dobierać ciuchy kontrastujące albo właśnie z takim niebieskim akcentem:D

      Usuń
  12. Sukienka mi się podoba, aż miałam ochotę kupić, ale przypomniałam sobie, że w takich pod szyję nieco się duszę :D Paznokcie super!

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja bardzo lubię takie sukienki, śliczny wzór ma :)
    Podoba mi się Twój pomysł na brokatowy half moon, muszę sobie zrobić coś podobnego kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko tak swietnie skomponowane, sukienka ładna :) odwazny kolor wlosow, ja uwielbiam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie :-) Ach, te Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sukienka :) Kocham twój kolor włosów <3 Mam tą miętkę z GR i jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery z tej serii w ogóle są bardzo dobre :)

      Usuń
  17. Bardzo fajny ten brokatowy liner, podoba mi się :)) i piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka pasuje do włosów :) i bardzo Ci w niej ładnie!
    i fajny ten brokat do zdobień z golden rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Brokat naprawdę ciekawy, polecam :)

      Usuń
  19. To jest niesamowite, że komuś może tak dobrze pasować tak niewłosowy kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz jak leśny elf, lub nimfa. chyba nawet do nimfy Ci bliżej :) śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor włosów jest okropny (wg mnie) ale pasuje Ci i jestem w szoku, że komukolwiek takie włosy pasują i wyglądają po prostu ładnie :) No i masz przepiękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zdaję sobie sprawę, że nie wszystkim się będzie podobał :D

      Usuń
  22. fajna sukienka i jak tanio ją kupiłaś! :)
    i mani śliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przeceny to i po 30zł można różne ciekawe znaleźć:D

      Usuń
  23. Sukienka bardzo ładna i pazurki też :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A zdradzisz, co masz na ustach? Bo kolor jest piękny :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest szminka z Sephory, ale już ich od dłuższego czasu nie ma w sprzedaży. Kolor faktycznie jest fajny, ale na zdjęciach wychodzi on zawsze jaśniejszy. Na żywo to naprawdę ciemne bordo :)

      Usuń
  25. wszystko śliczne ale kolor włosów wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sandałki z Deichmanna, prawda?:) mega wygodne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda:). Dobrze dopasowane i bardzo stabilne ale coś mnie w jednym miejscu obcierają ;/

      Usuń
  27. Makijaż w połączeniu z kolorem włosów prezentuje się idealnie, bardzo podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czo to za dziunia ?^^ włosy masz najpiękniejsze ! A ten kolorowy brokat musze mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny ten brokat i w ogóle moony <3 sukienka też super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. z daleka te moony wyglądają jaj kwiatuszki :) ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Och, Kleo wyglądasz obłędnie! Super, że kupiłaś tę sukienkę, bo idealnie komponuje się z Twoimi włosami <3
    WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylówka ;];] poprzednia też była super ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne paznokcie, ale włosy i tak są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń