poniedziałek, 28 lipca 2014

My Secret Hot Colors - Green

Uwielbiam zielone lakiery, ale najbardziej podobają mi się te o ciepłym odcieniu – od intensywnych aż po zupełnie zgniłe. Green z Hot Colors od razu spodobał mi się najbardziej z całej mini kolekcji i po wypróbowaniu go na paznokciach moje zdanie się nie zmieniło, jest świetny! To ciepła, żywa, kremowa zieleń. Nie jest to najbardziej oryginalny odcień na świecie, teraz bez problemu można wyszukać odpowiednik. Kiedyś dałabym się za taką zieleń pokroić, bo jeśli już udało mi się znaleźć zielony lakier zawsze był szmaragdowy, a takich ciepłych zieleni nie było po prostu wcale. Jak to dobrze, że sytuacja się zmieniła i każda marka ma w ofercie przynajmniej jedną zieleń:D.

Jeśli Green wpadł Wam w oko to jak najbardziej polecam, bo lakier jest całkiem dobry pod względem jakości. Nie smuży, dość szybko schnie, kryje przy dwóch warstwach i co najważniejsze – nie przebarwia płytki paznokci.

DSCN8932

DSCN8927

DSCN8930

DSCN8938

35 komentarzy:

  1. Zieleni mam kilka i chyba na razie wystarczy ;) za to fiolety... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny odcień, chociaż sama nie przepadam za zielonym kolorem na paznokciach, no chyba że w innym wydaniu np. miętowym czy właśnie bardziej szmaragdowym. Ostatnie zdjęcie z listkiem rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczarowana Essie Mojito Madness szukałam długo choć trochę podobnego odpowiednika i w końcu znalazłam. Kupiłam Green od My Secret na promocji za zawrotną sumę 3,99zł. Nigdy nie byłam tak zadowolona z krycia :) Mimo, że tak długo poszukiwałam zielonego ideału nieczęsto gości na dłoniach i stopach, chyba czas się z nim przeprosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojito Madness zdaje się, że jest bardziej rozbielony, ale szczerze mówiąc bardziej podchodzi mi właśnie My Secret ;)

      Usuń
  4. chyba jednak nie widziałabym takiej zieleni u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba lubić takie kolory, zdecydowanie :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię taki kolor i mam na niego chęć teraz.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolorek i do tego nie barwi płytki - ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten kolor, ale nie dla mnie:( zieleń na moich paznokciach źle wygląda:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony nie każdemu właśnie pasuje i niestety lubi podkreślać zaczerwienienia :/

      Usuń
  8. świetny! muszę sprawdzić czy nie mam dupa i może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o dziwo chyba nie mam, coś podobnego się znajdzie ale nie w 100 % :D

      Usuń
  9. z Hean miałam identyczny odcień, uwielbiałam go do czasu aż zobaczyłam jak bardzo zabarwiał mi płytkę mimo bazy pod... ;)

    ale kolor cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam chyba tą samą zieleń i jestem też mega zachwycona, chociaż w rzeczywistości kolor jest nieco inny.
    Mówiłam już że uwielbiam Twoje paznokcie?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam wrażenie, że ten kolor akurat dobrze oddałam na zdjęciach :D

      Usuń
  11. Nie lubię zieleni na paznokciach, ale na Twoich wygląda ona świetnie, ma bardzo fajny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny odcień! Uwielbiam zielone lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie lubie zielonych u siebie, ale u Ciebie naprawdę ładnie wyglada ! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób nie lubi zieleni, ja akurat uwielbiam :D

      Usuń
  14. Mam ten kolor i bardzo lubię, śliczna trawiasta zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor, chyba go mam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo soczysty kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moi rodzice mają samochód w identycznym kolorze, więc jak podziękuję, mam przesyt ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. idealna, naturalna zieleń przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odcień cudny, ale mam chyba bardzo podobnego Heana, wiec tym razem się nie skuszę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam tą zieleń i lubię ją za kolor i trwałość. Ale niestety u mnie zabarwiła płytkę paznokcia :( Mimo, że dałam pod spód bazę. Ale mimo tego minusa uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również lubię zielenie, ale bardziej porywają mnie niebieskości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna, nieskazitelna :) idealna zieleń no ! :D

    OdpowiedzUsuń