czwartek, 17 lipca 2014

Rimmel by Rita Ora – Lose your lingerie

Lose your lingerie bardzo spodobał mi się w buteleczce, od jakiegoś czasu chodził za mną taki ultra jasny róż. Niestety kolor to jedyne co mi się w tym lakierze podoba, bo okazał się raczej kiepski, zupełnie inny od ciemnego fioletu Midnight Randezvous (który to bardzo polubiłam).

Lakier smuży, pierwsza warstwa okropnie się nakłada. Druga rozkłada się już lepiej, ale pracuje się z nim ciężko. Krycie jest akurat całkiem dobre, bo te dwie warstwy wystarczają w zupełności. Kolejnym minusem Lose your lingerie jest czas wysychania. Lakiery Rimmel z serii 60 seconds przyzwyczaiły mnie do krótkiego czasu schnięcia, ale ten niestety od nich odstaje i schnie dosyć długo. Na dodatek bąbelkuje! Bardzo rzadko mi się to zdarza, a jak wiecie wypróbowuję wiele lakierów. Mimo, że ten jaśniutki róż z lekkim shimmerem jest bardzo dziewczęcy i idealnie pasuje do opalonych dłoni to jednak całkiem mnie do siebie zniechęcił.

DSCN0353

DSCN0357

Nowy-2

DSCN0352

DSCN0362

56 komentarzy:

  1. fajny mleczny kolorek i dobre krycie

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że to taki bubel ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, tym bardziej że kolor fajny ..

      Usuń
  3. seria ma piękne kolory,niestety ich nakładanie i czas wysychania pozostawiają sporo do życzenia,jestem posiadaczką np.873 oraz no.853

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polubiłam koral, malinę i fiolet z serii 60sec. Ten to niestety niewypał.

      Usuń
  4. Kolor niby różowy,a wpada w biel - bardzo mi się podoba :)
    Szkoda,że z trwałością tak kiepsko, a w końcu to się w lakierach ceni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam :) Kolor piękny, ale reszta zniechęca :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jasne kolory im nie wyszły;/

      Usuń
  6. Ja go rozcieńczyłam i śmiga jak trza :) Ale zanim na to wpadłam to kilka razy doprowadził mnie do szewskiej pasji tym smużeniem :/
    ładnie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest myśl! Też mogłam go rozcieńczyć. Ale mimo to zniechęcił mnie ;/

      Usuń
  7. na paznokciach wygląda pięknie, szkoda, że taki trudny w obsłudze

    OdpowiedzUsuń
  8. mam biały i jakością też zachwycona nie jestem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo biały też wygląda ładnie..

      Usuń
  9. Pięknie wygląda na paznokciach, szkoda że obsługa nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek :) strasznie się nakręciłam, żeby mieć jakiś z tej serii z Ritą :D Muszę popatrzeć w Rossie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba lepiej wypadają ciemniejsze kolory z tej serii ;)

      Usuń
  11. wygląda na zdjęciu jak biały :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wygląda jak jasny róż:D. Można monitor masz za bardzo rozjaśniony :D?

      Usuń
  12. I mi się marzył, ale współpraca z nim to istna masakra -.-

    OdpowiedzUsuń
  13. I mi się marzył, ale współpraca z nim to istna masakra -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny kolor, szkoda ze bąbluje

    OdpowiedzUsuń
  15. moje paznokcie źle wyglądają w jasnych kolorach ale Twoje są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie miałam wrażenie, że moje paznokcie nie najlepiej wyglądały w tym kolorze ;)

      Usuń
  16. piękny ;D muszę go kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie przeszkadzają Ci jego wady :D

      Usuń
  17. nie lubię za bardzo tej serii, mam zielony, który jest strasznym glutkiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uch.. a myślałam, że tylko jasne tak mają!

      Usuń
  18. lubię takie kolorki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mimo tych trudności przy aplikacji jestem wstanie wybaczyć mu i kupić go ze względu na niesamowity kolor

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor jest bardzo słodki :) taki typowo cukierkowy i dziewczęcy :) podobają mi się takie odcienie :) ale czas wysychania niestety go dyskwalifikuje u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie jest słaby.. lepiej poszukać odpowiednika :).

      Usuń
  21. Mam podobny lakier i również jest taki problematyczny

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja bardzo lubię te lekiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię nawet tę serię, ale moim zdaniem poszczególne odcienie bardzo się różnią - od bardzo dobrych do kiepskich.

      Usuń
  23. hmmm a miałam w planach go kupić :( bo kolor ma przepiękny no ale chyba jednak się wstrzymam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to moim zdaniem lepiej go sobie darować i znaleźć odpowiednik.

      Usuń
  24. zupenie nie moj kolor. mam bialy z tej serii i kicha okropna

    OdpowiedzUsuń
  25. mam go ale nie lubię ...strasznie smuży i jest ciężki w aplikacji :(

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny kolor, ale ja tą serię szczerze nienawidzę :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ktoś mi niedawno powiedział że bąbelkować może przez upał :) Ja bardzo lubię te lakiery z serii 60seconds, ale z tej serii Rita Ora mam jeden kolor i jakoś w sumie nie przypadł mi do gustu..

    OdpowiedzUsuń
  28. Do fiji podobny, ale jak taki trudny to nie wiem czy go chce : (

    OdpowiedzUsuń
  29. też się na niego skusiłam i rzeczywiście masakra jeśli chodzi o bąbelkowanie. nie umiem go nałożyc tak, zeby wyglądał estetycznie

    OdpowiedzUsuń
  30. ojj a tak pięknie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę szkoda, ze jest taki kłopotliwy bo ma naprawdę śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor piękny! Przypomina mi mój ukochany Essie Fiji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety, chociaż uwielbiam róże to ten kolor mi sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie jest taki piękny że i tak go używam, uwielbiam ten kolor. Tylko maluję nim wtedy jak mam więcej czasu po prostu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. sliczny musze go sobie w koncu kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jest cudny, czeka u mnie na użycie, strach się bać :/

    OdpowiedzUsuń