wtorek, 29 lipca 2014

Summer Story by ShinyBox – lipiec 2014

Po wakacyjnym Glossy pora przyjrzeć się Shiny, które także przygotowało letnią edycję pudełka – Summer Story. Czy faktycznie zawartość okazała się odpowiednia na lato? Moim zdaniem tak, choć mam pewne “ale”. Zanim przejdziemy do zawartości zerknijcie na samo pudełko. Myślę, że tutaj akurat ekipa Shiny się postarała, grafika jest całkiem przyjemna dla oka.

DSCN1030

DSCN1032

A w środku pięć produktów, każdy pełnowymiarowy. Brzmi super, ale czy faktycznie jest tak bogato.. moim zdaniem nie do końca.

  • BingoSpa chłodzący żel po opalaniu z aloesem – żel o intensywnie niebieskim kolorze i mocnym mentolowym zapachu. Zapowiadał się całkiem nieźle, więc dziś rano postanowiłam go wypróbować tym bardziej, że w Krakowie dziś gorąco. Powiem Wam, że takiej mocy to się nie spodziewałam! Dosłownie podręczna zamrażarka. Z początku przyjemny chłód, ale po kilku minutach miałam wrażenie, że przeistoczyłam się w kostkę lodu. Zastanawiałam się nawet czy nie iść go po prostu zmyć, bo było mi tak okropnie zimno, że zrobiło się to nie do wytrzymania. Po jakimś czasie oczywiście minęło, ale teraz będę bała się go użyć ponownie :D. Za to na plaży byłby idealny! /24zł/
  • Etre Belle longlasting eyeshadow pen – cień w kredce to coś co lubię na lato. Trafił mi się bardzo ładny, uniwersalny, połyskujący beż. Kredka jest miękka i dobrze się rozprowadza. Fajny kosmetyk, którego jestem bardzo ciekawa. /59zł/
  • Dermo Pharma płatki kompres 4D – oczyszczające płatki do twarzy w formie zabawnych plasterków pomarańczy! Śmieszny gadżet, który z przyjemnością wypróbuję. Nie podskoczyłam jednak z radości, bo to tani, łatwo dostępny produkt. /6zł/
  • Glazel lakier winylowy do paznokci – lakiery do paznokci zawsze chętnie widzę w boxach, więc jest w sumie w porządku. Trafił mi się ładny, liliowy fiolet. /25zł/
  • Yasumi ampułka pielęgnacyjna – maleństwo od Yasumi. Może wykorzystam pod maskę algową.. hmm.. /13zł/

DSCN1034

DSCN1033

Zamiast płatków Dermo Pharma w innych wariantach pudełka mogła się trafić pomadka ochronna Venita albo Floslek. Klientki Klubu VIP dostały dodatkowo organiczne masło shea Anfani.

Mimo, że właściwie każdy z kosmetyków w mniejszym lub większym stopniu trafił w mój gust to czuję jednak pewien niedosyt. Może to przez fakt, że płatki i ampułka to takie kosmetyki na raz, a pozostałe produkty mają po prostu niewielkie wymiary i stąd takie wrażenie, że jest tego jakoś mało. Poprzednie pudełko bardziej mi się podobało. Na plus dopasowanie zawartości do aktualnej pory roku – zarówno balsam, cień w kredce, lakier w letnim kolorze i zabawne płatki pomarańcze kojarzą się po prostu wakacyjnie.

Jeśli chcielibyście zamówić to pudełko to możecie zrobić to tutaj. Pojedyncze pudełko kosztuje 59zł, a subskrybując na dłużej 49zł, ale na hasło KOSME-TIKI10 kupicie je 10% taniej.

30 komentarzy:

  1. pudełko średnie, ale przynajmniej trafiłaś na ładne kolory cienia i lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szczególnie kredka przypadła mi do gustu bo uwielbiam takie kolory w dziennym makijażu:)

      Usuń
  2. Ten żel chłodzący mi się podoba :) może kupię przed wyjazdem na wczasy, bo szukam akurat czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biśka, nie chcę Cię zniechęcać, ale ten żel jest naprawdę mocny:D. Musisz przygotować się na mrożące doznania :D

      Usuń
    2. Heh cieszy mnie to, bo zawsze się spiekę na plaży tak, że spać nie mogę ;) taki żelik chłodzący na noc i miodas ;)

      Usuń
  3. Szału nie ma :)
    Dlatego odpuściłam sobie te wszystkie boxy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ma.. dużo lepsze było poprzednie pudełko..

      Usuń
  4. Podoba mi się lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to pudełko to delikatnie mówiąc jakiś żart

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie kredka i ten żel chłodzący :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredka wydaje się fajna, a ten żel nazwałabym raczej mrożącym niż chłodzącym :P

      Usuń
  7. Szczerze mówiąc nie byłabym zadowolona z zawartości tego pudełka, gdybym zamówiła je w ciemno :)
    Najlepszy Shinybox był z peelingiem Organique niedawno, wciąż zastanawiam się nad zamówieniem... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się zgadzam, ten z peelingiem był bardzo fajny! Dużooo lepszy niż ten:)

      Usuń
  8. Mam wrazenie ze to pudelko to po prostu zestaw probek i nic iwecej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym żelem reszta kosmetyków właśnie sprawia wrażenie próbek..

      Usuń
  9. hmmm jakoś szału nie robi, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie bardzo mi się widzi to pudełko... z resztą chyba żaden box do tej pory mnie nie zachwycił więc cieszę się, że jednak nie zamówiłam nigdy i nie wydałam kasy na kota w worku ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo się podobał ten poprzedni, a ten jest średni..

      Usuń
  11. nic szczególnego w tym pudełku nie wiedzę, można odczuwać niedosyt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja mam takie wrażenie

      Usuń
  12. Ja nie lubię tych pudełek bo nie wiadomo co się trafi. Niby fajna zabawa ale to rozczarowanie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak mało użyteczne jest dla mnie to pudełko. : c

    OdpowiedzUsuń
  14. Krzesła i tego, co na krześle spoczywa nie urywa. Wakacyjny box, ale słabowaty ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. A najładniejsze z tego wszystkiego, to jest pudełko :D No chociaż lakier też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poza piękną grafiką na opakowaniu nic ciekawego. Jakoś ubogi w produkty ten box:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mizernie wypadł na tle innych edycji ;)

      Usuń
  17. widać, że ten box został skomponowany pod wakacje :)

    OdpowiedzUsuń