środa, 30 lipca 2014

Tutorial: Letni makijaż z pomarańczowymi ustami

W tym sezonie modne są pomarańczowe usta, ale raczej niewiele z nas zdecyduje się na tak odważny i mało popularny odcień. Nie ma w tym oczywiście nic złego, bo najlepiej wybierać takie kolory, w których po prostu czujemy się dobrze, a nie te które są modne. Z drugiej strony jednak fajnie wypróbować coś nowego, może akurat okaże się, że dotąd pomijany kolor będzie nam pasował :).

Mocny pomarańcz na ustach nie jest dla każdego, ale już w lekko roztartej, połyskującej wersji będzie pasował do różnych typów urody a przy tym nie będzie wcale mocno zwracał uwagi.  Pomarańcz świetnie podkreśla też opaleniznę, więc na lato jest idealny. Do pomarańczowych ust pasują już tylko wytuszowane rzęsy, ale ja pomyślałam o makijażu z dodatkowym akcentem koloru – zieloną kreską. Nie raz piszecie w komentarzach, że makijaże są trochę za trudne dlatego dzisiejszy makijaż jest naprawdę łatwy :).

m33

Zależało mi żeby makijaż był lekki, dobry na lato. W mocnym słońcu źle wygląda mocno zmatowiona cera, dlatego wybrałam delikatny podkład o lekkim połysku, a matujący puder nałożyłam tylko na strefę T. Dla jeszcze bardziej naturalnego efektu użyłam płynnego różu zamiast prasowanego. Zrezygnowałam też z mocno podkreślonych, nieco graficznych brwi które tak lubię, na rzecz tylko lekko podmalowanych brązową kredką.

Aby usta nie były zbyt wyrysowane najpierw nałożyłam beżową pomadkę na zewnętrzny brzeg ust. Następnie pomarańczową pomadką pomalowałam je od środka i roztarłam kierując się na zewnątrz. Na sam koniec nałożyłam jeszcze przezroczysty błyszczyk. Dzięki takiej metodzie aplikacji wyglądając dużo lżej niż gdyby były pomalowane klasycznym sposobem.

m8

Makijaż oczu jest łatwy do wykonania, bo opiera się tylko na kolorowej kresce. Oprócz zielonego eyelinera (albo cienia którym go zastąpimy) potrzebujemy jeszcze beżowych i brązowych cieni oraz tuszu do rzęs.

m1

m2

m3

m4

m11

m7

Do wykonania tego makijażu użyłam podkładu Maybelline Affinitone Mineral w odcieniu Nude. Nie jestem z niego do końca zadowolona, ale do lekkich, szybkich makijaży może być. Użyłam też kamuflażu Catrice w kolorze Rosy Beige i pudru bambusowego Paese. Na policzki nałożyłam płynny róż Rimmel Stay Blushed w kolorze Touch of Berry, na koniec wykańczając je rozświetlającymi kulkami Dax. Brwi lekko podmalowałam kredką Dr Irena Eris Provoke dla brunetek. Na makijaż oczu składa się: paletka 28 neutralnych cieni z ebaya, eyeliner Astor Perfect Stay w kolorze Beverly Hills i tusz Dr Irena Eris Provoke Amazing Lashes Mascara. Na ustach mam pomadkę Kobo Orange Kiss z serii Fashion Colour.

DSCN1087


Przy okazji muszę się Wam pochwalić moją nagrodą i zdobyciem drugiego miejsca w konkursie “Zostań kobietą Provoke”! W piątek wraz z Maliniarką z Bajzlu Kosmetycznego uczestniczyłyśmy w warsztatach z Magdą Stępień – wizażystką marki Dr Irena Eris Provoke. Było świetnie!  Mogłyśmy obejrzeć dokładnie całą linię Provoke (w Rossmannie nie miałam jeszcze okazji). Nie spodziewałam się, że w ofercie są tak fajne, bardzo mocno napigmentowane pomadki – te z serii matowej. Dowiedziałyśmy się wielu ciekawych rzeczy odnośnie makijażu, miałyśmy też okazję pooglądać wiele kosmetyków profesjonalnych marek na nieszczęście dla mnie. Teraz moja chciejlista znacznie się wydłużyła ; ). Bardzo się też cieszę, że miałam okazję poznać Maliniarkę, którą serdecznie pozdrawiam!

DSCN1090

59 komentarzy:

  1. Mam kilka pomarańczowych mazideł i chętnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię:D. Chociaż wolę róże:D

      Usuń
  2. Świetny makijaż, akurat na lato :) Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten makijaż :) kusi mnie wypróbowanie kolorowych kresek ale jakoś nie umiem się przekonać. Raczej wolę dwukolorowe zawsze w zestawie z czarną cieniutką i szerszą kolorową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może spróbuj jeszcze mocniej przyciemnić linię rzęs cieniem i na to kolorowa kreska:)? Ja takie podwójne też bardzo lubię, ale nie często noszę bo zawsze to szybciej zrobić np. tylko czarną:D

      Usuń
    2. Może to będzie dobry pomysł ;) spróbuję!

      Usuń
  4. Fajnie wygląda ta zielona kreska :) Mimo wszystko sama bym się chyba na taką nie odważyła, stawiam na klasykę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej wybieram czarne kreski, kolorowe dla odmiany:)

      Usuń
  5. Gratuluję ): A kreska świetna, ten eyeliner ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bosko! uwielbiam tę paletę 28 cieni, jest najlepsza ever (ta 26 też jest spoko). A liner muszę kupić koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę letni! Wypróbuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię pomarańczowe usta latem:) Sama takie najczęściej teraz noszę, używam pomadki Pierre Rene nr 02.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej pomadki, z Pierre Rene praktycznie nie mam nic :)

      Usuń
  9. prześlicznie wyglądasz w takiej odsłonie :)

    ja również bardzo miło spędziłam wspólnie czas :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się bardzo, fajnie byłooo :D

      Usuń
  10. Ten eyeliner wygląda świetnie jak i oczywiście Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Całkiem fajny jest ten eyeliner, mógłby być troszkę bardziej miękki ale ogólnie jest w porządku i zapłaciłam za niego tylko kilka złotych ;)

      Usuń
  11. Bardzo ładnie! Lubię zieloną krechę, a czasem też dodaję zielony tusz do rzęs :D
    Usta piękne!
    Ale brwi jakieś za blade, wolę Ciebie w ciemniejszych ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałby mi się zielony tusz:D. Taki w kolorze eyelinera!
      Ja też wolę nosić ciemniejsze, te zrobiłam tak dla odmiany :)

      Usuń
  12. Wiem, że taki był zamysł, ale jednak brwi bym wolała minimalnie ciemniejsze, bo jakoś mi pusto :D może kwestia przyzwyczajenia. Ale reszta miodzio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe mi też, lubię mocno podkreślone:D Ale chciałam pokazać, że takie lekkie też mogą być.. choć z pewnością lepiej prezentowałyby się na kimś o innym typie urody :D

      Usuń
  13. Zdecydowanie wolę u siebie różowe usta, choć pomarańcz podoba mi się na innych ;) Rewelacyjny makijaż na lato!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja też wolę u siebie róż, pomarańcz może być dla odmiany :D

      Usuń
  14. Pieknie to wyglada, musze w weekend wykombinowac jakas kolorowa kreske

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, polecam - moim zdaniem na lato to szybki i efektowny makijaz:)

      Usuń
  15. Piękny kolor ma ten liner. Nie pomyślałabym, że może tak pięknie wyglądać zieleń na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespotykany odcień jak na eyeliner:). Dlatego skusił mnie do zakupu :D

      Usuń
  16. Bardzo podoba mi się efekt jaki uzyskałaś na ustach, ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach wyszedł chyba ciut za bardzo koralowy:)

      Usuń
  17. Super kreseczka :)) Bardzo podoba mi się makijaż, świeży, letni :)) A usta mało pomarańczowe :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kreseczka :)) Bardzo podoba mi się makijaż, świeży, letni :)) A usta mało pomarańczowe :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny makijaż :)
    kolor ust mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skąd wiedziałas ze kupiłam zielony eyeliner?^^ No i gratulacje! Chociaż uważam ze powinnas wygrać! A te szminki matowe są genialne, na pewno je kupie na kolejnej promocji w rossmanie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)! Ooo jaki kupiłaś:D?
      Szminki super, obmacałam wszystkie i zaskoczyły mnie kolory! Dużo lepsze niż na stronie ;)

      Usuń
  21. Muszę się zaopatrzyć w jakieś kolorowe kredki lub eyelinery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest duży wybór kolorowych kredek, także na pewno coś znajdziesz dla siebie:)

      Usuń
  22. ja się wciąż przekonuję do pomarańczu na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest najłatwiejszy kolor do noszenia ;)

      Usuń
  23. no cudowności *-* taka piękna zieleń *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest! Nigdy nie widuję eyelinerów w takim odcieniu zieleni dlatego musiałam go brać :D

      Usuń
  24. Zakochałam się w zdjęciach oczu i ust <3! Jak Ty to robisz;c? Mi nigdy takie ładne nie wychodzą;c.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię z lampą pierścieniową. Ja jestem wiecznie ze swoich zdjęć niezadowolona :P

      Usuń
  25. Niby prosty makijaż, a jaki świetny. Zielona kreska wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Miał być możliwie jak najprostszy :D

      Usuń
  26. Szalenie podoba mi się połączenie kolorystyczne z bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba :) aktualnie nie mam chyba żadnej pomarańczy w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, piękny kolor tego linera! Nie wiedziałam nawet, że Astor ma żelowe linery - trzeba się im przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wg mnie malo pomaranczowe te usta. Jak isc w pomarancz to juz taki totalny i najlepiej matowy. Przynajmniej dla mnie tak jest najciekawiej, kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń