niedziela, 20 lipca 2014

Tutorial: Makijaż dla bardzo ciemnych oczu

Pojawiła się prośba o makijaż dla oczu bardzo ciemnych. Nie takich jak moje, ale o wiele ciemniejszych, które czasem nawet mogą wydawać się czarne. Rzadko widuję tak ciemne tęczówki, przez co chyba podobają mi się jeszcze bardziej : ). Moim zdaniem pasuje do nich absolutnie każdy kolor w makijażu, ale dodatkowo pogłębią ich ciemną barwę kolory bardzo jasne, na zasadzie kontrastu. Mimo, że moje oczy wcale nie są tak ciemne, to już w początkach mojej zabawy z makijażem zauważyłam, że jasne cienie sprawiają, że oczy wydają się dużo ciemniejsze.

Dzisiejszy makijaż to propozycja wykorzystująca odcień biały i granatowy – ten drugi także ładnie podbija ciemne tęczówki. Cały makijaż jest dość cukierkowy i z pewnością nie należy do makijaży naturalnych czy delikatnych. Mimo, że użyłam pastelowych kolorów to przez obrysowanie oka i wyraziste sztuczne rzęsy dał nawet nieco przerysowany efekt, który trzeba po prostu lubić.

jasny6

jasny2

Do wykonania tego makijażu użyłam białego, różowego i granatowego cienia, każdy o matowym wykończeniu. Przydał się także zgaszony róż do podkreślenia załamania powieki. Dla mocnego efektu konieczne będą sztuczne rzęsy, ale jeśli wolicie bardziej naturalny efekt to spokojnie można się bez nich obejść – wytuszowane rzęsy i tak będą widoczne na tle jasnej powieki. Usta pomalowałam pomadką w kolorze ciepłego, lekkiego różu – moim ulubionym Eliksirem Wibo : ).

jasny1

  1. Dla podbicia bieli na całą ruchomą powiekę nałożyłam białą bazę. Można użyć zwykłej białej kredki do oczu, cienia w kremie albo białego eyelinera.
  2. Następnie nałożyłam biały, matowy cień.
  3. Na zewnętrzny kącik oka naniosłam trochę pastelowego różu, po czym mocno go roztarłam.
  4. Miejsce nad załamaniem górnej powieki wycieniowałam zgaszonym różem. Dolną powiekę podkreśliłam granatową, żelową kredką.
  5. Całe oko obrysowałam granatowym cieniem, wyciągając go w szpic przy wewnętrznym kąciku a także rysując kreskę przy kąciku zewnętrznym. Dolną powiekę podkreśliłam dość mocno rozcierając jednocześnie miękkim pędzelkiem.
  6. Na koniec wytuszowałam rzęsy i dokleiłam paski sztucznych rzęs.

jasny7

Tym razem zapomniałam zapisać użyte kosmetyki, ale pamiętam, że biały cień to pojedynczy Miyo, pastelowy róż jest z trójki My Secret, a granat to na pewno Sleek (chyba Bad Girl). Sztuczne rzęsy to oczywiście Ardell Demi Wispies, a na ustach wspomniany eliksir Wibo.

58 komentarzy:

  1. Jak zawsze super :) ja nie mogę sobie poradzić z cieniem pod linią rzęs :/ zawsze jakoś mi to kiepsko wychodzi. Masz może jakąś sprawdzoną metodę jak nakładać cień na dolną powiekę? Czasem bym chciała ale wiem, że będę wyglądać jakby mi ktoś oko podbił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały makijaż ^^ I też podbijam pytanie :)

      Usuń
    2. Dzięki:). Co do dolnej powieki to nie wiem jaką macie technikę nakładania i czego używacie, ale polecam płaski, niewielki pędzelek skośnie ścięty. Takim najlepiej się operuje przy dolnej powiece, w ciemno mogę polecić skośny Essence, bardzo dobry i bardzo tani:). Takim precyzyjnym nie nałoży sę zbyt dużo cienia. Najważniejsza rzecz to trzymać się dokładnie na linii rzęs, nie wyżej, nie niżej - tylko skupić się na linii wyznaczonej przez rzęsy i nie wychodzić zbyt daleko w stronę wewnętrznego kącika (najwięcej cienia ląduje zazywczaj przy zewnętrznym kąciku oka i stopniowo coraz mniej przy wewnętrznym). I koniecznie przyłożyć się do rozcierania:)

      Usuń
  2. Mi sie strasznie podobają takie ciemne oczy u facetów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bardzo ciemne oczy i nie jestem zachwycona :/ Na zdjęciach wyglądają na jaśniejsze, a na żywo to nawet źrenic nie widać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę a ja takie uwielbiam! Może powinnaś "odkryć" je na nowo:D?

      Usuń
    2. Jedyny plus to to, że każdy makijaż pasuje :) Zawsze chciałam mieć niebieskie oczy...

      Usuń
  4. Przepiękny makijaż. Na pewno wypróbuję :D Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny odcien niebieskiego takiego jeszcze na sobie nie probowalam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż ; )

    Zapraszam do mnie na mini-rozdanie ; )
    http://zycie-jest-nalogiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie makijaże, bardzo dobrze się w nich czuję, takie kolory faktycznie podbijają brązową tęczówkę, której jestem szczęśliwą posiadaczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Propozycja makijażu cudowna i perfekcyjne wykonanie <3
    Mnie też podoba się taki ciemny kolor oczu, niestety natura nie dała mi takowych :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe mi też nie, ale nie będę narzekać :D
      dziękuję :*

      Usuń
  9. Ja mam właśnie takie prawie czarne oczy i często wygląda to dośc makabrycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega, bardzo mi się podoba ;) i myślę że nie tylko przy bardzo ciemnych tęczówkach ten makijaż prezentowałby się zabójczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno do innych też by pasował:)

      Usuń
  11. W koncu dla mnie makijaż <3 moje ciemno czekoladowe oczy beda jutro w podobny sposób pomalowane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Tobie właśnie myślałam przygotowując ten tutorial :D

      Usuń
  12. piękny make up.. Aleee mega współgra z Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorystyka jest boska! ja nadal boję się zdecydowanych i dobrze widocznych kolorów na dolnej powiece :( po prostu sama nie umiem dobrze ich nałożyć, wygląda to źle :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to szkoda.. może popróbuj z jakimś pośrednim kolorem?:)

      Usuń
    2. własnie zaczęłam kombinować z delikatnym różem i wyszło! marzą mi się bardziej wyraziste kolory, pozostaje tylko trenować :)

      Usuń
  14. pięknie Ci w takim makijażu :) ja chyba nie mam dobrego kształtu oka ku takiemu, dolna powieka wygląda dziwnie podkreślona... ale brak umiejętności też pewnie swoje robi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie do każdego kształtu oka pasuje mocna dolna powieka :). Dzięki:D

      Usuń
  15. czyli coś dla mnie! Muszę kupić jakieś jasne cienie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne cienie zawsze się przydadzą :)

      Usuń
  16. prześlicznie ;) jak zawsze ;)))
    bardzo podobają mi się takie makijaże

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny makijaz , ale twoje wlosy wymiataja !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż ładny, ale jakiego Ty masz ładnego pazurka na zdjęciu gdzie nakładasz białą bazę, boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha pokażę je niedługo z bliska:D

      Usuń
  19. Ja mam właśnie takie bardzo ciemne oczy - czasem są aż czarne! :) Ale kiepsko się czuję w odcieniach niebieskości na oczach, dużo lepiej mi w zieleni. :) A białego lub bardzo jasnego cienia używam bardzo często, faktycznie pasuje do ciemnych oczu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę takich ciemnych oczu:). Zielenie i fiolety też im super pasują:)

      Usuń
  20. Uwielbiam malować ciemnookie kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  21. co ja bym dała za takie oczy jak Twoje :) piękny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały ! Coś dla mnie, ale wątpię żeby wyszło mi tak pięknie...
    __________________________
    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny makijaż! faktycznie Twoje oczy wydają się przy nim ciemniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach to i tak efekt zawsze wychodzi przekłamany, ale na żywo widać to :D

      Usuń
  24. Świetny!

    W tych niebieskościach wyglądasz bajkowo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale powiększa oczy :) Pasuje do Ciebie taki makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny makijaż :)
    świetnie powiększył oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny makijaż. Cudne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Makijaż jak zawsze śliczny :) W oko wpadła mi pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pomadkę bardzo polecam, eliksiry są niedrogie a fajnie nawilżają usta i dają przyjemny, półprzezroczysty odcień:)

      Usuń
  29. Twoje oczy wydają się ogromne umalowane w ten sposób! Świetny efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz piękny kolor oczu, a ten makijaż cudnie go podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chciałabym mieć ciemne oczy, można wtedy eksperymentować do woli, na moich niebieskich oczach z jasną cerą wyglądam w ciemnych makijażach jakbym była chora :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne te rzęsy przy tak jasnych powiekach

    OdpowiedzUsuń
  33. wow! ale jestes sliczna! piekny makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny makijaż, bardzo lubię sama takie nosić.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń