czwartek, 24 lipca 2014

Złoty Meander

Kolejny zaległy mani.. Zupełnie o nim zapomniałam, ale choć nie najświeższy to myślę, że wart jest pokazania. Wzór wykonany jest oczywiście stemplami, nie odbiły się wszędzie jak trzeba (ciągle szukam dobrego stempla) jednak patrząc na całość byłam zadowolona z efektu. 

Użyłam stempli MoYou, płytka grecka. Uwielbiam ją, ma świetne wzory! Zresztą wszystkie płytki MoYou wyglądają genialnie i gdybym mogła to wykupiłabym wszystkie ; ). Niestety nie pamiętam jakich lakierów użyłam, było to po prostu zbyt dawno. Jedynie kojarzę czarny lakier do stemplowania – kremowy Black Saint Colour Alike.

DSCN8453

DSCN8456

DSCN8457

42 komentarze:

  1. Świetnie wygląda taki mani !

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny na wakacje w Grecji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko ! wspaniały wzorek ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega! Jak ja bym chciała w końcu wprawić się w stemplach!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie jest to wcale aż takie łatwe.. i te problemy z dobrym stemplem ;D

      Usuń
  5. Świetnie się odbiły te wzorki *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale klimat! fantastyczny mani :) podoba mi się żółta baza, a tu jak na złość nie wiadomo co to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale obstawiam, że to lakier Yellow My Secret :)

      Usuń
  7. ooooooh jakie cudo *-* jeszcze taka wspominka moich niedawnych wakacji w Grecji *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe, bardzo ładnie i ciekawie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze sie zmotywowac do stemplowania, bo efekt jest nieziemski!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie:D! Stemple przydatna rzecz:D

      Usuń
  10. Ten wzór jest nieziemski! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super ten wzorek z płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem cała ta płytka jest świetna:D

      Usuń
  12. Wow! Super wzorek :) musze zainwestowac w stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc nigdy nie miałam cierpliwości do stemplowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zawsze mam ochotę na stemplowanie, bo to nie jest jednak najszybsza metoda na zdobienie paznokci, ale ostatecznie bardzo ją lubię bo daje tak efektowne wzorkiiiii :)

      Usuń
  14. Cudny wzorek, ja ostatnio nie stempluje bo mi sie nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  15. super mani, bardzo podobają mi się te wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten wzór skojarzył mi się z Katty Perry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu:D? Nie bardzo śledzę jej poczynania:D

      Usuń
    2. jeden z teledysków jest w podobnej tematyce, makijaże też są tam niczego sobie :) dark horse bodajże :)

      Usuń
  17. Bardzo mi się podobają an tym jajkowatym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda to przepięknie. A jako, że na ogół najpierw oglądam zdjęcia, a później czytam treść notki, przez chwilę trwałam w przekonaniu, że namalowałaś to samodzielnie. Ale i tak jestem pełna podziwu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha musiałabym chyba używać pędzelka cienkiego niczym pojedynczy włos :D! Dzięki:)

      Usuń
  19. Świetne wzorki! Ciekawy pomysł. :-)

    OdpowiedzUsuń