poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Joko New Vintage – Denim Blues

Lakier ze starszej kolekcji, ale wciąż do kupienia. Denim Blues to jeden z odcieni z New Vintage. Zdaje się, że była to kolekcja wypuszczona przez Joko na ubiegłą jesień. Kolor faktycznie raczej mało letni, ale już w zestawieniu z dodatkami w stylu marynarskim nie kojarzył się wcale z typowymi odcieniami na jesień. Inna sprawa, że ja takie granaty lubię nosić przez cały rok : ).

Denim Blues to przykurzony, ciemny granat o lekko żelkowej formule. Kryje całkiem dobrze i przy dwóch warstwach nie prześwitują końcówki paznokci. Jest zupełnie kremowy, bez żadnych drobinek. Lakier nałożyłam na paznokcie utwardzone hybrydą. Dzięki temu dłużej się trzymał i mocniej błyszczał :). Lakiery, zresztą jak i inne kosmetyki Joko zawsze wydają mi się kiepsko dostępne. Nie wiem jak w innych miastach, ale w Krakowie widziałam Joko tylko w kilku drogeriach i to takich, których z jakiś względów nie lubię (a swoją drogą wybór był i tak raczej słaby). Mój lakier jest z Dobrej Rady, z tego co widzę inne kolory z serii też są dostępne po 9,99zł.

DSCN1470

DSCN1466

DSCN1471

DSCN1472

43 komentarze:

  1. Boski kolor, jakby stworzony dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny kolor *.*
    tego typu odcień mogłabym cały rok nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie takiego koloru szukam! Znając życie na pewno nie znajdę Joko, czasami widywałam na małych wysepkach w pasażach, ale teraz ze świecą szukać ich stoisk :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ma bardzo fajny, masz rację, kosmetyki tej firmy są ciężko dostępne stacjonarnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny,piękny, piękny ....
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście łatwo znaleźć odpowiednik :D

      Usuń
  6. moje dłonie niestety nie wyglądają ładnie kiedy mam wymalowane paznokcie na taki kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś lubiłam granaty, tez w sumie wolę coś delikatniejszego.
    Ale lakier i tak śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upodobania potrafią szybko się zmieniać:)

      Usuń
  8. Mam praktycznie identyczny z Rimmela w kolorze My Denim i uwielbiam ten kolor! Jest bardzo uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego lakieru Rimmela, ale w sumie to łatwo znaleźć podobny kolor : )

      Usuń
  9. W woj. lubelskim praktycznie w każdej mniejszej i większej drogerii Joko można kupić, nie to co u nas...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt typowy denim z niego- super do jeansow na co dzien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie:). Ja zwykle nie dopasowuję koloru lakieru pod ubranie, ale przyznaję że wygląda to fajnie!

      Usuń
  11. Świetny jest a z dodatkami marynarskimi komponuje się cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor, planuję zakupić taki na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor bardzo intensywny, sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przefajny, ach i te zdjęcia uwielbiam taki marynarski styl :D

    OdpowiedzUsuń
  15. przyjemny, taki treściwy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne paznokcie, ech :) lakier też

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie! Takiego jeszcze nie mam: )

    OdpowiedzUsuń
  18. nie jestem wielbicielką tego odcieni na pazurkach, choć Twoje wyglądają bosko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zauważyłam że dla wielu osób granaty są po prostu zbyt ciemne ;)

      Usuń
  19. Bardzo ładny kolor, a jak błyszczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczy dzięki hybrydzie i lampie ;)

      Usuń
  20. wygląda bosko na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiekny odcień, jesienią na pewno będę często takie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam nigdy lakierów z JOKO ale te wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolor, uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń