poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Manicure: Chevron French z miętą i brzoskwinią

Klasyczny french nie jest dla mnie (choć na innych potrafi bardzo mi się podobać), ale już wersja w kolorze jak najbardziej do mnie przemawia. Początkowo miałam w planach zrobić prosty french, ale ostatecznie padło na chevron, który ma kształt litery V.

Bazą jest brzoskwiniowy lakier My Secret Sea Shell, a końcówki namalowane są od taśmy, miętą od Rimmel z kolekcji Rita Ora – Breakfast in bed.  Mani bardzo prosty, więc nie ma co się nad nim rozwodzić ; ).

DSCN1178

DSCN1179

DSCN1175

DSCN1182

DSCN1185

65 komentarzy:

  1. Ja mam odwrotnie niż Ty :) podobają mi się kolorowe manicury u innych ale nie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Obrazisz się jeśli w niedalekiej przyszłości sobie bezczelnie zgapię? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo zgapiać do woli:D. To i tak nie jest przecież jakiś super autorski patent, bo takich mani jest mnóstwo :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też jakoś przypadło do gustu :)

      Usuń
  4. Podoba mi sie i to bardzo chociaz kolorowe manicury u mnie niezbyt mi sie podobaja, ale takiego moglabym sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie się zorientowałam, że jeszcze ani razu nie miałam chevron'owego frencha (a bardzo mi się podoba) na paznokciach... może to przez ich kształt :-P Natomiast już mi się zdarzało mieć ,,,chevronovy moon" :-)
    Połączenie błękitu z brzoskwinią wydaje mi się takie dziwne. Jakby coś zgrzytało, ale tak harmonijnie :-) Naprawdę mi się podoba :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak:D. Ja uwielbiałam moony przy migdałkach, a przy kwadratach rzadziej noszę (choć uwielbiam tak samo). Tak samo jak okrągły frencz podoba mi się na zaokrąglonym kształcie a już przy kwadratowym lubię proste paski:D. Chevronovy moon też miałam parę razy, bardzo lubię!

      Usuń
  6. Super!
    I fajne zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci to równiutko wyszło :) i nie pomyślałabym, żeby połączyć brzoskwinkę z miętą...ale pasuje to do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo fajnie, takie pozytywne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna kolorystyka, jak zwykle wymiatasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatny, ale ma coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wpadłabym na to żeby połączyć brzoskwinkę z miętą! Efekt jaki uzyskałaś jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne paznokcie! Połączenie kolorów jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pazurki :) A jak modelujesz kształt, pilnikiem na równo?
    zapraszam do mnie: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, po prostu pilnikiem prostopadle do paznokcia ;)

      Usuń
  14. boski jest ten manicure! pokażesz dokładnie jak robiłaś? :)) proooszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne:D. Postaram się nie zapomnieć:D

      Usuń
  15. Przepiękne paznokcie, śliczne połączenie i te idealne linie.. wow, jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam u Ciebie to zdobienie we wcześniejszym poście i już wtedy bardzo mi się spodobało. Niby proste i klasyczne, a jednak ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ladnie, pazurki wygladaja tak idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oboze <3 a na początku sie maluje bazę prawda? I na to taśma ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, najpierw baza, potem taśma i końcówki :)

      Usuń
  19. podoba mi się :) ale ja analogicznie u siebie wolę klasycznefo frencza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh nie wiem dlaczego tak mam, że u siebie go wręcz nie toleruję;D

      Usuń
  20. podoba mi się, bardzo estetyczne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  21. idealne połączenie kolorystyczne!! i co za perfekcja <3

    OdpowiedzUsuń
  22. proste a jednocześnie ekstrawaganckie

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo bardzo ładne połączenie kolorów :) I do tego ta geometria!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny!!!! <3 przepięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  25. Połączyłaś dwa moje (ostatnimi czasy) ulubione odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, no to chyba trafiłam w twoje upodobania:D

      Usuń
  26. świetne ! ja kiedyś robiłam takie, ale końcówki na złoto. Pięknie wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie, musiały wyglądać bosko:D

      Usuń
  27. mam to samo, frencz mi się podoba u innych ;p Twoja kolorowa wersja i jeszcze w tym chevronem jest super! :) muszę spróbować u siebie coś takiego, tylko w jeszcze mocniejszych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym momencie zaczęłam sobie wyobrażać różne zestawienia mocnych kolorów:D

      Usuń
  28. Mani jest prosty, ale za to jaki piękny! Świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niby prosty, ale jaki efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Noooo coś pięknego. Wyszły Ci idealnie te pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie, ale oko mi poleciało do biżu!! chcę takie coś, tylko musiałabym wyjąć to paskudne pajączysko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:D! Ja strasznie boje się pająków, nie cierpię ich szczerze, ale w biżuterii lubię ten motyw!

      Usuń
    2. o jezu! a jak jak się ich boję i nienawidzę!! O.O a gdzie kupiłaś ten... naszyjnik?

      Usuń
    3. W h&m, ale wczesną wiosną albo nawet zimą..

      Usuń
  32. bardzo fajny duet, a chevron taki czysty i staranny, piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam tę miętkę. Na razie testuję sobie w pojedynczych kolorach. Za wzorki jakiekolwiek i łączenia zabiorę się dopiero jak nabiorę wprawę w zwykłym malowaniu paznokci :P Jeszcze mi sporo brakuje. A u Ciebie bardzo ładnie to wygląda. Takie kolory mam z Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny mani :)
    uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny, prosty ale jednocześnie zjawiskowy mani. Ślicznie się prezentuje :) spodobała mi się ta mięta :) ja ostatnio zakochałam się w gładkich holografach na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne mani ;) Super kolory i świetny idealnie równy wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny mani :) Prosty, ale bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń