środa, 27 sierpnia 2014

My Secret Hot Colors – Sea Shell

Jeśli szukacie lakieru w kolorze pastelowej, rozbielonej brzoskwini to warto zwrócić uwagę właśnie na Sea Shell z My Secret. Dla mnie ten odcień jest doskonały w tej kategorii kolorów! Od dłuższego czasu szukałam czegoś podobnego, ale trafiałam na trochę zbyt jasne lub zbyt nasycone odcienie, które jednak nie do końca mi odpowiadały. Za to Sea Shell to dokładnie taka brzoskwinia jaką chciałam! Kremowa, bez żadnych drobinek. Przy okazji świetnie podkreślająca opalone dłonie.

Choć kolor jest naprawdę udany to właściwości lakieru nie są aż tak zachwycające. Lakier przypomina konsystencją typowy pastel – trochę smuży i wymaga pewnej wprawy w nakładaniu. Jednak druga warstwa wyrównała wszystkie niedociągnięcia i powierzchnia lakieru była gładka i lśniąca. Najlepsze, że lakier teraz jest w promocji – kosztuje 3,49zł, więc aż żal się nie skusić (oczywiście do kupienia w Naturach).

DSCN1151

DSCN1148

DSCN1154

DSCN1149

56 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba ale ostatnio w żadnej Naturze nie mogę go spotkać :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięęękny jest <3 Ciekawe, czy jak zawitam do Natury jak wyzdrowieję to kolor będzie jeszcze dostępny... :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiadomo, to pewnie też zależy od konkretnej Natury ;)

      Usuń
  3. W moim przypadku nawet po 3 warstwach widać smugi i prześwity :( ale może po prostu wymaga większej uwagi przy nakładaniu czego mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj może nakładać grubszymi warstwami, pastele tak mają że lepiej rozkładają się na płytce właśnie przy grubszej warstwie i jak najmniej pociągnięć pędzelka żeby smug nie narobić :)

      Usuń
  4. Piękny <3 A jak z wysychaniem? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo subtelny i elegancki ale zarazem ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu kupić jakiś lakier MySecret, jeszcze żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę polecić, w moim odczuciu są dobre i niedrogie :)

      Usuń
  7. Nonono..wygląda bardzo przyjemnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam próbkę tych perfum, piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, perfumy dosyć zwyczajne ale nawet je lubię : )

      Usuń
  9. Love nude colors :)
    You are welcome to visit my blog www.mlleepaulettegirl.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Za taką cenę i kolor wybaczylabym mu wszystkie niedoskonalosci. Jednak do natury jest mi bardzo nie po drodze, także może innym razem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, gdyby był droższy przyczepiłabym się może bardziej do tej konsystencji, ale w tej cenie nie mam co narzekać;)

      Usuń
  11. wow, piękna morelka, wspaniały kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalny kolor, uwielbiam takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jednak bardziej brzoskwinia niż nudziak : )

      Usuń
  14. Nie lubię takich pastelowych, bo u mnie zawsze smużą jakkolwiek bym ich nie nakładała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaleźć dobry pastel do czasem wyzwanie; )!

      Usuń
    2. Wiem, wszystkie jak na razie smuża ;))

      Bratka lubię, bo dawniej nałogowo (dosłownie) piłam zieloną herbatę i dla mnie mają one identyczny smak. Jeszcze chciałabym pić herbatę z rumianku, ale nie wiem jak mi to wyjdzie ;)

      Usuń
    3. Dawniej, jak jeszcze chodziłam do liceum i uczyłam się do jakiegoś sprawdzianu, to w czasie godziny potrafiłam wypić 5 szklanek zielonej herbaty :D. Rumianku używałam dawniej do przecierania twarzy, szczególnie jak się za bardzo spaliłam zeszłego lata ;)

      Usuń
  15. JEST W PROMOCJI?! to idę kupić (mam prawie identyczny z catrice, ale co tam : p

    OdpowiedzUsuń
  16. O mamciu, jaki cudowny lakier!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio szaleję za takim kolorem :3

    OdpowiedzUsuń
  18. mam go, ale jeszcze nim nie malowałam a ślicznie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej za taką cenę to serio warto, prezentuje się przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. skad knuckle rings?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. h&m ale już dawno kupione

      Usuń
    2. aj szkoda, bardzo fajne sa, takie delikatne

      Usuń
  21. U mnie po pokryciu topem (probowalam wielu) zawsze robia sie żółte smugi a szkoda bo bez topu jest piękny :-( moja idealna brzoskwinka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z początku nie byłam do niego przekonana, a jak już się zdecydowałam, to go wykupili w najbliższych dla mnie drogeriach :[

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny ten kolor, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Za taką cenę żal nie brać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny stonowany kolor idealny na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń