czwartek, 28 sierpnia 2014

Toxic Sunset

Dawno nie miałam totalnie kolorowego makijażu, więc odgrzebałam trochę zapomnianą przeze mnie paletę Sleek Acid. O ile uwielbiam paletki Sleek, tak ta jedyna jakoś mi nie odpowiada. Kupiłam ją jako jedną z pierwszych i sama trochę się dziwię, że nie zraziła mnie do kolejnych paletek. Dobrze jednak, że tak się nie stało, bo Sleek ma naprawdę świetne cienie, a Acid to taki mały wyjątek.. Nie lubię w niej tych neonowych kolorów, które są najbardziej charakterystyczne dla Acid. Są słabe, źle się nakładają, bardzo pylą i potrzebują koniecznie białej bazy! Jednak do takich eksperymentalnych makijaży ostatecznie mogą być ; ).

Zapraszam Was do zagłosowania w ankiecie w pasku bocznym bloga. Podpowiedzcie mi za jaki kolejny makijaż się zabrać : ).

x4

x7

x3

Użyte kosmetyki:

  • TWARZ: podkład Essence Soft Touch Mousse (02 matt beige), Catrice Camouflage (Rosy Beige), róż MAC A bite of an apple, Ziemia Egipska IKOS, puder MeMeMe Flawless (Natural)
  • BRWI: brązowa kredka Essence + cienie L’Oreal
  • OCZY: paleta Sleek Acid, jasny cień w kremie Essence (starsza limitowanka), eyeliner Golden Rose Cat’s Eyes, tusz L’Oreal False Lash Wings, kredka Essence Big Bright Eyes, cień Sensique Velvet Touch 149, rzęsy Ardell Demi Wispies Black
  • USTA: kredka Rimmel Exaggerate Blackest Black + pomadka Barry M 37

42 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tylko troszeczkę, w końcu kolor jest :)!

      Usuń
  2. Całość z ustami - mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne usta są idealnym dopełnieniem tego makijażu, nadają mu mrocznego charakteru ;) Fajnie prezentowałby się jako część outfitu na jakiś gotycki festiwal muzyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A początkowo miały być różowe. Miałam w planach typowo kolorowy makijaż, ale jednak po pomalowaniu ust na fuksjowy róż stwierdziłam, że całość wygląda trochę tak.. tandetnie i chwyciłam za czerń, właśnie żeby nadać mu trochę mroku ;)

      Usuń
  4. W makijażu wcale nie wyglądają na takie problemowe, fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wierz mi, że są! Nieźle się namęczyłam żeby wyglądały na intensywne :)

      Usuń
  5. Przepiękny makijaż. :) Kolorowy, a jednak ma mroczny klimacik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie ci to wyszło <3 Idealny gradient na powiece :) A na paznokciach żółta Ibiza pewnie, mam rację? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż jest rewelacyjny! Choć czarne usta to dla mnie lekka przesada, to oczy są wspaniałe! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)! Ja uwielbiam makijaże z czarnymi ustami :D

      Usuń
  8. Ale czad! Rewelacyjny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolory ;)
    paletkę miałam, ale nie używałam i pozbyłam się jej... żałuję :D cudne neonki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz czego:D! Ciężko się z nią pracuje..

      Usuń
  10. Brakowało mi tych Twoich odjechanych makijaży... ten jest świetny! Czarna ,,oprawa" oczu przepięknie podbija neony na powiekach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)! Zdecydowanie takie mocne kolory lubię łączyć z czarnym dymkiem dookoła oka :D

      Usuń
  11. O kurcze ale jazda makijażowa:)
    PozdrawiamEmm

    OdpowiedzUsuń
  12. Padłam z wrażenia! Kolorowa kreska na linii wodnej wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)! Była bardzo niekomfortowa w noszeniu, no ale coś za coś :)

      Usuń
  13. Genialny, świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ekstra, taki mroczny elf! :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale!!! Woooow!!! Jaka kreska kolorowa na dolnej powiecie. Pięknie to wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze zdjęcie jest niesamowite, takie elektryzujące.

    OdpowiedzUsuń
  17. o siwetny ! nie wiem co lepsze - oczy czy usta <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny makijaż, taki dynamiczny pełen energii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mrr uwielbiam czarne usta !! (jakiś fetysz czy co?!:P)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny! wspaniałe kolory, wspaniała linia wodna i wspaniałe paznokcie! <3

    OdpowiedzUsuń