czwartek, 21 sierpnia 2014

Tutorial: Dzienny makijaż z Color Tattoo

Obiecany makijaż ze świetnym, ale niestety trudnym do zdobycia cieniem w kremie – Maybelline Color Tattoo Seashore Frosts. Cień jest naprawdę piękny, zgaszony ale bardzo ciekawy i wielowymiarowy. Łączy w sobie odcienie szarości i błękitu, mieni się na złoto, a momentami nawet na miedziano-różowe tony. Zdjęcia oczywiście nie oddają tych niuansów kolorystycznych, więc musicie mi uwierzyć na słowo :). Seashore Frosts pochodzi jednak ze starszej kolekcji (zdaje się, że został wypuszczony rok temu) i nie pojawił się w ogóle w Polsce. Ja zakupiłam go w jednej drogerii internetowej, ale szybko został wyprzedany, więc nie wiem czy jest jeszcze w ogóle szansa gdzieś go dostać.

Makijaż jest nieskomplikowany, łatwy do wykonania tylko jednym pędzelkiem! Składa się z samych neutralnych kolorów, dla mnie był akurat w sam raz na dzień. Mocniej podkreślona jest tutaj dolna powieka. Color Tattoo można zastąpić jasnym srebrem, z daleka da podobny efekt. Ten makijaż będzie się także dobrze zgrywał z Color Tattoo Permanent Taupe albo On and on bronze.

Nowy-35

Nowy-5d

  1. Na całą ruchomą powiekę nakładam Color Tattoo.
  2. Miękkim pędzlem nakładam trochę brązowego, błyszczącego cienia na zewnętrzny kącik i tuż nad załamaniem ruchomej powieki.
  3. Dolną powiekę podkreślam matową czernią i od razu rozcieram. Ciemnym brązem lub czernią maluję także linię rzęs na powiece górnej.
  4. Na koniec dodaję czarną kreskę na linii wodnej i tuszuję rzęsy.

Nowy9-2

Nowy-f4

Użyte kosmetyki:

  • TWARZ: podkład Paese Long Cover Fluid (01 jasny beż), korektor Catrice Camouflage (Rosy Beige), puder Lily Lolo Flawless Matte, bronzer Joko Mineral (J06), baza Rimmel Stay Matte Primer
  • BRWI: Maybelline Color Tattoo (Permanent Taupe)
  • OCZY: Maybelline Color Tattoo (Seashore Frosts), brązowy cień z paletki Sleek Au Naturel, kredka Rimmel Exaggerate (Blackest Black), tusz Rimmel Wonder’full
  • USTA: konturówka Golden Rose Dream Lips Lipliner (510) + pomadka Golden Rose Vision Lipstick (105)

57 komentarzy:

  1. Piękny jest, niestety nigdzie go nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny Szkoda, że cena za ten cień na ebay to około 60 zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, w polskich drogeriach internetowych był po 10zł.

      Usuń
  3. Maybelline Color Tattoo (Seashore Frosts) - bardzo podoba mi się kolor, szkoda, że nie widziałam go w sklepie :(
    Dolna powieka jest jak dla mnie trochę za mocna, ale Tobie jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno to nie jest makijaż dla każdego, bo taka mocna powieka nie każdemu pasuje i nie każdemu po prostu się podoba :)

      Usuń
  4. O nie wiedzialam ze joko ma bronzery: ) makijaz bardzo ladny, uwielbiam cienie color tattoo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten cień. Ty zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie! na mnie niesamowite wrażenie robią włosy... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu najbardziej rzucają się w oczy:D

      Usuń
  7. ^^ Miałam go dzisiaj na powiekach razem z turkusowym Color Tattoo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo coś czuję, że to świetne połączenie:D

      Usuń
  8. Śliczny makijaż, do twarzy Ci w nim. Chyba sama spróbuję stworzyć coś podobnego, bo jest naprawdę ładny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym kolorze :) Szkoda, że trudno go zdobyć :( bo już byłabym w drogerii. Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż jest prześwietny, te kolory, to połączenie! Wspaniałe :) Niestety, pomimo wielu prób nie potrafię zrobić nic ładnego na oczach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci pasuje ten typ makijażu z mocniej podkreśloną dolną powieką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I muszę powiedzieć, że dobrze się czułam w takim typie makijażu :). Dzięki!

      Usuń
  12. Śliczny makijaż, a te cienie kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. akurat wczoraj zakupiłam mój własny color tattoo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny cień, bardzo mi się podoba... A makijaż z nim wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  15. omamciu <3 tak to ten kolor cienia, który muszę mieć. Allgero przyjdź z pomocą! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze ktoś wystawi jakieś ostatnie sztuki :)

      Usuń
  16. Co tu pisać poprzednie komentarze mówią wszystko. Dla mnie bomba.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  17. rzeczywiście piękny jest ten kolor, ale też go nigdzie nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, piękny makijaż i pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarujący kolor! Jak to tylko gdzieś zobaczę to bez wahania kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, tylko szkoda że nie wprowadzili go do stałej oferty!

      Usuń
  20. Piękny makijaż i niesamowite oczy!

    OdpowiedzUsuń
  21. ej no, szkoda, że nie można dostać tego cienia :( makijaż prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  22. bosko w nim wygladasz!!
    powiedz mi jakiego programu uzywasz by tak ocieplic twarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ocieplam twarzy w programie, to raczej kwestia światła i balansu bieli w aparacie :)

      Usuń
  23. Widać, że ten cień jest niezwykły :) piękny cały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Napatrzyć się nie mogę! Cudowny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem bardzo niepocieszona, że ten cień jest już praktycznie nie do dostania. Zawsze tak jest, że to co ładne, ciekawe i wyjątkowo oryginalne znika z rynku szybciej niż się pojawiło.

    OdpowiedzUsuń
  26. widać, że ten cień to nie jakiś tam zwyklak! ahhh nie widziałam go na żywo i żałuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny makijaż. Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż! Szkoda, że paleta kolorów Color Tattoo jest u nas w sklepach tak uboga :/

    OdpowiedzUsuń
  29. nosiłabym! przyjedz do Wawy i mnie umaluj :O :*

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny makijaż, a cień ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dolna powieka! Kocham jak jest tak podkreślona w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wooow, pięknie podkreślił ci tęczówke ;)

    OdpowiedzUsuń