niedziela, 7 września 2014

Colour Alike - Ar-buziak

Ar-buziak to jeden z holograficznych lakierów Colour Alike. Bardzo spodobał mi się na zdjęciach promocyjnych i kupiłam go wraz z czterema pozostałymi lakierami z tej holo serii. Troszkę żałuję, że nie wstrzymałam się z zakupem tego zestawu, bo niedługo później pojawiły się nowe lakiery holo-żelki, które na swatchach podobają mi się jednak bardziej.

Wracając jednak do Ar-buziaka.. mam mieszane odczucia. Z jeden strony ten lakier jest świetny, ma ładny odcień wyważonego różu, migoczące wykończenie a sama jakość lakieru jest dla mnie po prostu doskonała. Bardzo lubię lakiery Colour Alike, ale nie wszystkie są aż tak dobre jak ten. Ar-buziak ma idealną formułę i bardzo dobrze kryje, nawet jedna warstwa mogłaby wystarczyć! Jednak z drugiej strony, patrząc na zdjęcie promocyjne, spodziewałam się intensywniejszego różu i mocniejszego efektu holo, który tutaj jest bardzooo delikatny. Sama nie wiem co o nim myśleć, z jednej strony bardzo dobry, ładny lakier a z drugiej moje oczekiwania były trochę inne. Jeśli jednak spodoba Wam się na moich zdjęciach to polecam, bo malowanie nim paznokci to czysta przyjemność ; ).

DSCN1223

DSCN1221

DSCN1217

DSCN1215

DSCN1226

51 komentarzy:

  1. Przepiękne paznokcie! Jak nadajesz im tak idealny kształt? A mnie kolor bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do paznokci!

      I kolor też mi się podoba, choć ciągle nie po drodze mi z różem. :-)

      Usuń
    2. Pani Malutka - piłuję je po prostu trzymając pilnik prostopadle do płytki :)

      Usuń
  2. kolor mi się podoba, ale efekt holo rzeczywiście mógłby być mocniejszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słońcu troszkę mocniej go widać, ale dla mnie i tak słaby..

      Usuń
  3. Uwielbiam ich holosie, na razie mam 4, ale na pewno sprawię sobie coś z tej najnowszej kolekcji, najbardziej mi się niebieski i zielony podobają *-* a arbuziak jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej wpadłt w oko taki bury fiolet z holo żelków, fantastyczny!

      Usuń
  4. Hmmm... Ciężki kolor. Wydaje mi się jednak nieco mdły i w żadnym stopniu nie ma nic wspólnego z arbuzem ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mieszane uczucia co do takich kolorów. Podobają mi się zazwyczaj na innych, ale często dają też dyskotekowy i tani efekt, chociaż ten na taki nie wygląda (pewnie zasługa dobrego krycia lub wielu warstw)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę podobnie, lubię róże ale niektóre są trochę kiczowate, ten też ma coś takiego w sobie.. ale tylko troszkę;). Za to kryje świetnie.

      Usuń
  6. Dla mnie rewelacja, paznokcie wyglądają jak cukiereczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie skradł moje serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorek na jakieś większe wyjścia, jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy - dla mnie każdy kolor lakieru może być i na co dzień :). Ale uwagę zwraca:)

      Usuń
  9. Mi sie podoba, chociaż mi sie podobają wszystkie lakiery od nich z tym efektem holo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne paznokcie:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.haydenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny!
    Ja mam kolekcję trele pastele :) są cudne

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam lakiery holograficzne od Colour Alike, ten też jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle badzo lubię ich lakiery:). Większość jest dobra jakościowo, a do tego mają trochę oryginalny kolorów :)

      Usuń
  13. Nie znam tych lakierów. Muzę się przyjrzeć im z bliska.
    Paznokcie masz idealne. Uwielbiam taki kształt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też spodziewałam się mocniejszego efektu holo, ale lakier i tak mnie zachwycił jak tylko wyciągnęłam go z paczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor bardzo ładny, ale rozumiem - jak się kupuje lakier holograficzny, to się oczekuje efektu holograficznego. Z Golden Rose miałam podobnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie.. w sumie to lubię delikatne holo, ale jednak chcę żeby było widoczne gołym okiem. Najbardziej podobają mi się jednak te mocne, linearne holo :)

      Usuń
  16. Wygląda cudownie. Lubię różowe lakiery, chociaż wolę jednak te matowe. Nigdy nie miałam do czynienia z holograficzny także przy następne okazji się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie chyba też bardziej przemawiają kremowe i matowe róże :)

      Usuń
  17. nie lubie brokacikow ale ten jest swietny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor niestety do mnie nie trafia, ale masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolorek wykończenie również.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie prezentuje się na Twoich pazurkach, ale ja jakoś u siebie jego nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie z różnymi kolorami:)

      Usuń
  21. Przyjemny kolor, ale jakoś mi coś w nim nie pasuje. Tylko jeszcze nie wiem co.

    OdpowiedzUsuń
  22. Róż to mój ulubiony kolor :D A ten lakier skradł moje serce na zdjęciach <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham tą serię, szczególnie za ja jakość i zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny! ;) Muszę go sobie kupić, bo wygląda wyśmienicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja w dalszym ciągu nie mogę się jakoś przekonać do dwóch ostatnich serii holo od CA O.o

    OdpowiedzUsuń