poniedziałek, 1 września 2014

Golden Rose Holiday 84

Lakier, który swoim kolorem i wykończeniem przypomina mi …beton! Matowe lakiery piaskowe nigdy nie były tak popularne jak te błyszczące i całkowicie to rozumiem. Wyglądają dość specyficznie nie paznokciach i z pewnością nie spodobają się osobom, które lubią klasyczny manicure. Mi podobają się bardzo, ale też nie mogłabym nosić ich non stop ; ). Najbardziej przypadły mi do gustu właśnie te o zgaszonych, niekonkretnych odcieniach, bo kojarzą się ze strukturą betonu albo tynku. Robiąc zakupy w saloniku Golden Rose od razu zgarnęłam dwa betonowe kolory!

Golden Rose Holiday 84 to szarość złamana beżem. Zdecydowanie nie jest to czysty odcień szarości, nie wiem czy widać to na zdjęciach, ale domieszka ciepłego koloru jest mocno widoczna. Wykończenie jest całkowicie matowe i oczywiście zauważalnie chropowate. Maluje się nim dość łatwo, ale trzeba raczej się spieszyć. Do pełnego krycia wystarczają dwie warstwy. Schnie, jak to piaski, błyskawicznie.

DSCN0964

DSCN0965

DSCN0969

DSCN0974

62 komentarze:

  1. Piękny kolor i wykończenie. Nic dodać nic ująć. Dla mnie bomba.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. calkiem inaczej wyglada w buteleczce niz na panzokciach :D ale w sumie ma cos w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorem się nie różni, może tak wyszedł na zdjęciach bo buteleczka była schowana w cieniu ; )

      Usuń
  3. Pięknie wygląda na Twoich paznokciach! :) Ja osobiście wolę te lakiery o lustrzanym wykończeniu, ale kolor jest cudowny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę lśniące wykończenia, choć muszę przyznać, że ten piasek ma obłędny kolor :)

      Usuń
    2. Taki sam kolor o błyszczącym wykończeniu też chętnie bym zgarnęła:)!

      Usuń
  4. Kolor bardzo mi odpowiada, ale jestem z tej grupy nie lubiącej matowych piasków. U siebie, bo u ciebie jest bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam, ale fioletowy. cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwy beton! Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piaski zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier rewelacja! :) pomimo że nie przepadam za piaskami ten prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ladne zmatowione takie :D fajny efekt, nigdy takiego nie mialam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo! Chyba go mam! Tylko zastanawiam się czy dokładnie ten sam odcień :) Sprawdzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze drugi, mocno podobny! :)

      Usuń
  11. Kolor piękny, chociaż sam efekt na paznokciach mi się średnio podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie lakiery, ale nie w dniu kiedy trzeba założyć rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odcień tego lakieru bardzo mi się podoba. Natomiast ja za piaskami w ogóle nie przepadam (wyjątkiem są te brokatowe z topem i Belugaria). Z chęcią kupiłabym taki odcień w wersji normalnej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo bardzo lubię taki odcień ciepłej szarości :)

      Usuń
  14. ja ich nie znosze :P mialam taki mietowy i po pomalowaniu nie wiedzialam o co chodzi, bo nie wiedzialam co to za rodzaj lakieru...ale lubie takie cappuccino kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za lakierami z "GR", ale ten odcień jest cudowny- mimo wszystko! :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei bardzo je lubię, chyba moja ulubiona tańsza marka lakierowa :)

      Usuń
  16. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie, to pomyślałam- JAK BETON! ;) Potem czytam i widzę, że nie tylko mi się tak skojarzył ;)
    Bardzo ciekawie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo trafne określenie, nie widziałam jeszcze tego wynalazku... Jestem taka pomiędzy w tym temacie, bo ciekawi mnie, kusi mnie... Maty mi się niby podobają, ale bardziej na foto, w necie, a tak na żywo, czy na imprezie, jakimś spędzie lub spotkaniu rodzinnym to nie ma jak klasyczny połysk, zawsze pięknie wygląda, paznokcie wyglądają na zadbane i odszykowane... Nie wiem, jak z tym bym się czuła, ale jeżeli to Golden Rose to wypróbuję, bo już od miesiąca noszę się z zamówieniem lakierów z różnych serii, mają bardzo ciekawe propozycje, a jeszcze mam chrapkę na tusz do rzęs, z taka nietuzinkową szczoteczką, więc w końcu pewnie ziszczę swoje postanowienie i złożę internetowe zamówienie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie błyszczące lakiery dają efekt takich zadbanych, klasycznych paznokci, więc wiem co masz na myśli:). Maty są ciekawe, ale jednak dają zupełnie inny efekt i wymagają też ładniejszych paznokci samych w sobie, bo na kiepskim kształcie czy nieładnej płytce mogą wyglądać bardzo źle.
      Ja mam o tyle dobrze, że w moim mieście Golden Rose ma swój sklep stacjonarny :). Szczerze mówiąc nie wiem o którym tuszu mówisz, nigdy się im bliżej nie przyglądałam!

      Usuń
  18. Mi przypomina surową ścianę :D Ale odcień jest bardzo ładny, skusiłabym się na taki jesienią. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię lakiery Golden Rose, kolorek jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. rzeczywiście jak beton nałożony na paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny :-) Taki betonowy trochę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny ten kolor, nie dziwię się, że się na niego skusiłaś, sama się pokuszę jak znajdę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się jeszcze taki tyle, że czarny : )

      Usuń
  23. bardzo mi się u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie jak beton. i u Ciebie on jakoś ładnie wygląda, a jak widziałam swatche tej serii w necie to jakoś nic mi się nie podobało. a tu proszę, nawet mogłabym takie coś nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia płytki, zdjęć, światła.. w sumie nawet najładniejszy lakier da się pokazać zniechęcająco:D

      Usuń
  25. świetnie wygląda! ja lubię biały piasek Adosa bo wygląda jak ściana, a ten faktycznie taki betonowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem który! Też go chcę, ale nie wiem gdzie dorwać :(

      Usuń
  26. Piękne paznokcie rewelacyjnie podkreślone pięknym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet go mam, niestety nie polubiliśmy się. Odpryskuje mi już następnego dnia po nałożeniu :( A szkoda, bo wygląda fajnie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich większość lakierów trzyma się dobrze.. ale wiem, że maty lubią szybko odpryskiwać ;/

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. To właśnie podoba mi się w nim najbardziej ; )

      Usuń
  29. No nawet fajnie wygląda mnie kusi z tej serii taki róż nie pamiętam numeru;)

    OdpowiedzUsuń
  30. No i właśnie za takimi betonami u siebie nie przepadam. Będę podziwiać z daleka na innych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam piaski <3 taki odcień może niekoniecznie, musiałabym się mocno zastanowić nad nim. Ale ogólnie piaskowe lakiery tak i to bardzo! Największe plusy to nietypowy wygląd i błyskawiczne wysychanie :) najbardziej polubiłam się z piaskami Baltic Sand :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Od dawna żadne inne wykończenie tak nie wpisało się w mój gust:). A te Baltic Sand faktycznie są super, mam kilka :)

      Usuń
    2. Ja dziś zamówiłam sobie kilka z Rimmela i Sally Hansen :) wypróbuję sobie czy są fajne ;) miałaś może?

      Usuń
  32. jestem wielką fanką pisków, to nie mój kolor. tylko lakiery piaskowe długo trzymają się na moich paznokciach bez odprysków.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli zdecydowałaś się na 84 i 89 to mamy takie same "betonowe" lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Boski jest! Oficjalnie się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń