wtorek, 30 września 2014

Kiko Sugar Mat - Golden Mandarin

Niby nie lubię pokazywać na blogu lakierów, których już nie ma w sprzedaży, ale czasem zdarzają się tak ładne, że po prostu muszą się tu znaleźć, nawet po czasie ;). Jednym z takich lakierów jest Kiko z piaskowej kolekcji Sugar Mat, w odcieniu Golden Mandarin. Kupiłam go kiedy piaskowe lakiery dopiero się pojawiały, więc już samo wykończenie było dla mnie nowością. Biorąc jeszcze pod uwagę odcień, lakier wydawał mi się prawdziwą lakierową perełką. Teraz piaski stały się już bardzo popularne i łatwo dostępne, ale Golden Mandarin jest w moim odczuciu wciąż oryginalnym lakierem, bo nie spotkałam podobnego koloru w piaskowym wykończeniu.

Golden Mandarin to złota brzoskwinia, bardzo ciepły odcień. Baza jest jasno pomarańczowa, a drobinki (których w lakierze jest sporo) są złote. Bardzo lubię ten lakier, moim zdaniem świetnie wygląda na paznokciach. Myślę, że równie ładnie wyglądałaby też różowa baza ze złotym shimmerem. Jakość okazała się też jak najbardziej na plus, lakier nieźle się trzymał i krył przy dwóch warstwach. Niestety jest on z limitowanej kolekcji, która pojawiła się już dawno, więc sądzę, że teraz nie da się go kupić. Pomijając już fakt, że marka Kiko jest w Polsce niedostępna i zakupy są utrudnione.

DSCN2193

DSCN2168

DSCN2174

DSCN2171

DSCN2199

DSCN2195

59 komentarzy:

  1. Ale mandaryna! :) Idealny lakier na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny! mam jednego tylko kikusia, ale niedługo będzie sklep w Wawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier i bardzo go lubię :>
    ten i inne piaski Kiko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, żałuję, że nie kupiłam kiedy był dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za szkoda, tym bardziej że ciężko dostać podobny..

      Usuń
  5. Uwielbiam piaskowe lakiery a ten do tego ma śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny kolor :) ja mam zdecydowanie słabość do piasków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja też! Niektórym zdążyły się już znudzić, ale mi fascynacja piaskami jakoś nie przechodzi;)

      Usuń
  7. Takiego cuda jeszcze nie widziałam na paznokciach- piękny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny jest ♥ Uwielbiam opalizujące piaski ♥
    A dostępność Kiko teraz będzie lepsza, podobno otwierają w Warszawie punkt. Mi i tak nie po drodze, ale mam nadzieję, że to będzie początek jakiejś ekspansji większej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślę że po tym ich pierwszym sklepie szybko pojawią się kolejne :)
      a i wiadomo jak jest z nowościami w PL. może i ta limitka jeszcze będzie u nas :p

      Usuń
    2. Nie wiedziałam nic o tym sklepie Kiko, mi też niestety nie po drodze, ale może nadarzy się jakaś okazja żeby odwiedzić Warszawę i przy okazji zahaczyć o sklep Kiko:D. Mam nadzieję, że w Krakowie też się otworzą:D

      Usuń
  9. nawet jednaj sztuki Kiko jeszcze nie mam... ale jak już będzie stoisko w Arkadii to może się to zmieni :D
    ładny, choć pomarańcz to nie jest mój ukochany kolor ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny! Wspomniałaś, że róż ze złotem by ładnie wyglądał. Nawet niedawno z Miss sporty został wypuszczony piasek w tych odcieniach, ale on ma jeszcze dodatkowo coś ekstra! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm chyba go kojarzę, to takie brudny róż :)

      Usuń
  11. Pamiętam że jak piaski dopiero co wchodziły to właśnie ten bardzo mi się podobał :-) no i nadal uważam że jest śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier cudowny wprost, a Twoje pazurki powalają ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, a paznokcie jeszcze lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go, ale wole jego brata truskawkowego, chociaz juz daaawno ani jednego nie uzylam

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny ! takiego koloru jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś taki pomarańcz ale nie w piaskowym wydaniu ;) chyba był z miss sporty o ile mnie pamięć nie myli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że nawet kojarzę o którym lakierze mowa;)

      Usuń
  17. Piękny jest, ale od za niedługo kiko bedzie w wwa, więc będę na zakupy tam jeździła <3

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiscie ladny :) bardzo podoba mi sie takie polaczenie pomaranczowego ze zlotym shimmerem, podoby lakier, ale niepiaskowy, jest chyba w serii Golden Rose Paris. A z rozowa baza na pewno jest Golden Rose i byl Catrice - mam je i bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, z tej serii Paris mają piękne drobinkowce:D.

      Usuń
  19. O raju, jaki piekny *-* Wyglada jak zachod Slonca na egzotycznej plazy <3

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham piaski, piękny jest, zdjęcia genialne

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten piasek marzy mi się od dawna, jednak spodobał mi się dopiero wtedy, kiedy przestał być dostępny! D: A co do zakupów w Polsce, to niedługo Kiko będzie w Warszawskiej Arkadii! Wczoraj widziałam, na parterze, z wielkim napisem że wkrótce otwarcie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę teraz zazdrościć wszystkim warszawiankom :D

      Usuń
  22. No piękny ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealny manicure i piękny kolor na pazurkach. /wygląda powalająco!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomarańczowy to kolor, którego bardzo nie lubię ale tutaj wygląda fascynująco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam szczególnie za pomarańczowymi lakierami, chyba że właśnie są nietypowe :)

      Usuń
  25. bardzo fajny! chociaż wydaje mi się że piaski z GR są podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomarańczowy to mój ulubiony kolor :) szkoda tylko, że u mnie nigdzie nie można dostać lakierów z Kiko :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super! :-)
    Nie przepadam za pomarańczem na paznokciach, ale ten wygląda cudnie!

    Czekam na Kiko w Warszawie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej już przestańcie o tym Kiko:D. Kraków też by chciał:D

      Usuń
  28. Nie mam go, ale rzeczywiście jest piękny i wyjątkowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewidentnie byłby mój, jednak mam tańszy, no może nieco bardziej wpadający w czerwień z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolor świetny ale sama myśl o tym jak się on zmywa skutecznie mnie odstrasza od jego zakupu. Taki ze mnie leniuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe;). Znacznie gorzej niż zwykłe kremowe lakiery.. ale i tak nie ma takiej masakry jak przy brokatach:D

      Usuń
  31. Bardzo ładny, lubię takie kolory na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam ^^ ja mam przeuroczy mocny róż ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. Piaskowe lakiery nie podobają mi się wcale i nie rozumiem tego szaleństwa na ich punkcie, jednak ten jest wyjątkowo urodziwy.

    OdpowiedzUsuń