piątek, 5 września 2014

Makijaż: Trawiasta zieleń

Jak zwykle co jakiś czas, wzięłam się za makijaż dla poćwiczenia ręki i dla zabawy. Chociaż sama już przeglądam trendy w makijażach na jesień, to jednak miałam ochotę na coś bardzo letniego. Chyba nie tylko mi jest trochę żal, że lato tak szybko się kończy - dlatego stawiam teraz na kolorowe makijaże i paznokcie ; ).

Dzisiejszy makijaż to czysta zabawa z kolorem. Wybrałam soczystą zieleń – bardzo wiosenny odcień. Moim zdaniem takie makijaże fajnie wyglądają na zdjęciach, ale już nie lubię ich nosić na co dzień, chociaż lubię siebie w mocniejszych mejkapach. W takich mocno kolorowych oczach zawsze czuję się przemalowana i mam wrażenie, że widać sam makijaż! Mocne kolory wolę w zestawieniu z kreską, albo zgaszonymi odcieniami dla równowagi. Za to bardzo przyjemnie się takie makijaże wykonuje : ).

DSCN2022

w3

w2

Zdjęcia całej twarzy tylko dla podglądu – na moich oczach efekt jest ekstremalny i po prostu na twarzy robi się zbyt kolorowo ; ).

w34

Użyte kosmetyki:

  • TWARZ: podkład Lirene Ideale Glam&Matt (01 jasny), korektor Catrice Camouflage (Rosy Beige), puder Sensique Matt Finish Powder (02), róż My Secret Peach Pink, rozświetlacz FM Multicolor Highlighter Golden Jewel
  • BRWI: brązowa kredka Essence + Golden Rose Eyebrow 104
  • OCZY: baza Absolute New York Eyeshadow Primer, kredka My Secret Satin Touch Kohl (żółta), paleta 120 cieni allegro, Sleek Garden of Eden, mika Coastal Scents Ultra Shimmer, tusz na dolnych rzęsach Dr Irena Eris Provoke Amazing Lashes Mascara
  • USTA: Golden Rose Velvet Matte 26

61 komentarzy:

  1. Piękny chciałabym mieć już tak wprawioną rękę do makijażu oka, choć przyznaję, że zbyt odważny dla mnie.
    U Ciebie wygląda pięknie.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też - na dzień wolę inne makijaże :).
      Dzięki :)

      Usuń
  2. Brak mi słów, aby opisać jak bardzo ten makijaż mi się podoba :D Jest niesamowicie świeży, wygląda po prostu nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  3. padłam-jak bosko-pierwsze skojarzenia-Brazylia i raj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne łączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Talentu to Ci nie brakuje :) świetnie to wygląda do paznokci i bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż mega ! ale strasznie podobają mi się też paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zatrzymujemy lato! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Tobie pięknie pasują takie kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jednak na co dzień wolę mocne usta, albo kreskę, po prostu takie żywe kolory bez kreski nie podoabją mi się przy całej twarzy ;)

      Usuń
  9. Cudny makijaż no i ten gradient!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest to makijaż na co dzień, ale na imprezę już świetny ;) Piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny makijaż!!! Jak zawsze zresztą :p

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piekneeee ! pasuje Ci do wlosow ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Był taki czas że wychodziłam umalowana podobnie w biały dzień z domu i kompletnie nic nie robiłam sobie z tego co ktoś o tym pomyśli :D Ale od tamtej pory trochę mi się zmieniły upodobania i choć do ludzi już takiej mocy nie niosę, to na zdjęciach z miłą chęcią oglądam! Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja wiosenno-letniej palety barw. Jak zwykle dajesz czadu w najlepszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Katalino:)
      Dla mnie to nie jest tyle kwestia wyjścia do ludzi, co po prostu tego jak się czuję w takich makijażach. Fajnie wyglądają na zdjęciach, na zbliżeniu na oczy, ale na żywo wydają mi się zbyt.. pstrokate chyba :)

      Usuń
  14. Piękny, perfekcyjny make-up. Pomimo tego ze sama bym go,nie nosiła, tak Tobie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż makijażem(swoją drogą świetny), ale te paznokcie! Cudne ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojaa, pieknie !! Masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tobie, w każdym makijażu jest dobrze - nawet w takim "nietypowym" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To chyba najlepszy makijaż, jaki u Ciebie widziałam:). Wyglądasz jak wróżka!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Te włosy! Te oczy! Szał! Jeden z takich jakie się nie zapomina! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory są piękne ale rzeczywiście trzeba być przyzwyczajonym do tego typu makijażu... ba, nawet do trawiastej zieleni na oczach :-P Ale samo oko wygląda cudnie, tak trochę tropikalnie ale i wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zieleń mogę nosić ale w roli akcentu, albo w wersji bardziej graficznej z kreską. Ciemną, leśną zieleń nawet w większej ilości:). Jednak taką żywą, roztartą i atakującą taką dużą plamą koloru nie bardzo :)

      Usuń
  21. wow :D
    efekt oszałamiający :D

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne :) jak pani wiosenka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudownie podbił tęczówkę! Genialnie to wygląda ;)
    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przy Twoim kolorze oczu każdy cień będzie wyglądał bosko :D To nie fair:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaleta brązowych tęczówek:D. Ale co poradzić na to, że odkąd pamiętam zawsze chciałam mieć jasne :D

      Usuń
  25. Makijaż jest tak przepiękny i soczysty że nie mogę się na niego napatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny! *.* Ale na całej twarzy faktycznie nie komponuje się dobrze. Uroki takich powiek :) Mam to samo ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie:). Po prostu koloru wydaje się zbyt dużo :)

      Usuń
  27. Piękny makijaż i piękna Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Makijaż jest boski ale bardzo odważny. Nie wiem czy odważyłabym się nosić takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jest super! ale fakt, ja lubię takie też do zdjęć, dla poćwiczenia ręki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Właśnie - dla zabawy są w sam raz. Na dzień wolę bardziej stonowaną kolorystykę, albo jeden mocny akcent:)

      Usuń
  30. bardzo podoba mi się pomadka, świetny spokojny kolor ♥
    całość wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny makijaż i paznokcie, a rzęsy masz cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  32. niesamowity makijaż i bardzo ładne te rzęsy ;)!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow!! Noo robi mega wrażenie :) ciekawe zestawienie kolorów. Ja jakoś nie umiem się przełamać do połączenia różnych "kolorów kolorowych" :D w sensie, że zawsze łączę albo podobne odcienie (coś w typie stopniowania, cieniowania) albo z neutralnymi szarościami czy czernią. Lepiej się tak czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie - na co dzień :). Do zdjęcia eksperymentuję, bo wiem że w razie czego po prostu makijaż pójdzie do zmycia :)

      Usuń
  34. piękny makijaż i paznokcie :)
    pomadka ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo energetyczny, witaminowe kolory :) Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki makijaż jest dla mnie zdecydowanie zbyt odważny i nie mogłabym sobie na niego pozwolić, ale popatrzeć i pozachwycać się mogę.. ;) Wyszło po prostu obłędnie !!! No i pasuje do Ciebie, choć faktycznie oko bardzo mocno zwraca uwagę i przyćmiewa resztę twarzy, dlatego rozumiem, że możesz nie do konca się w nim czuć..

    No ale tak już odchodząc od aspektów praktycznych, duet jest fenomenalny (o makijażu i mani mówię oczywiście). Brawo :D

    OdpowiedzUsuń
  37. na zdjęciach to boskość i majstersztyk sam w sobie <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczny makijaż! Ja akurat lubię takie zestawienia na dzień, czuję się dobrze w takich kolorach, ale powiedzmy, że mam trochę bardziej 'stonowany' kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Boooże! Jak ślicznie to wszystko razem wygląda ;) Uwielbiam odcienie zieleni ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Matkoicórko! Toż to jest świetne! Uwielbiam takie extremalne makijaże!

    OdpowiedzUsuń