czwartek, 11 września 2014

Manicure: Gothic alphabet

Na dziś przygotowałam zdjęcia mojego ostatniego mani. Muszę zmienić oświetlenie, bo lampa zaczęła nie dawno wysiadać i zdjęcia zaczynają wychodzić już bardzo kiepsko.

Wzorek tak naprawdę był bardzo prosty – dosłownie kilka minut zajęło mi nałożenie naklejek wodnych na pomalowane na jeden kolor paznokcie. Akurat jeśli chodzi o lakier bazowy to nie mój kolor, zupełnie mi nie pasował. Za to naklejki są świetne, łatwe w obsłudze i bardzo szczegółowe.

DSCN2134

DSCN2142

To moje kolejne naklejki wodne z Born Pretty, jeszcze żadne mnie nie zawiodły. Wszystkie, które miałam były bardzo szczegółowe i dokładnie takie jak na zdjęciach ze strony. Tym razem skusił mnie wzór z literami, kotwicami i koronami (tutaj są). Niektóre litery wyglądają zdaje się jak pismo celtyckie, inne gotyckie, ale w naklejkach na paznokcie nie ma to raczej większego znaczenia – poszczególne wzorki po prostu dobrze się ze sobą komponują. Do wyboru jest jeszcze podobny wzór w nieco innej kolorystyce oraz nutki – wszystkie po $2.86.

DSCN2132

Jeśli kiedyś chcielibyście się skusić na zakupy w Born Pretty Store to polecam mój kod zniżkowy KP9J61 – zawsze to 10% taniej. Powtarzałam to już parę razy, ale nie wszyscy wierzą, więc powiem raz jeszcze – wysyłka jest darmowa  : ).

kp9j61

30 komentarzy:

  1. Ciekawy wzór, pewnie w sklepie nie zwróciłabym na nie uwagi, ale u Ciebie wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalnie, wygląda nie jak naklejki ale jak ręcznie malowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością ciężko byłoby namalować coś tak precyzyjnego :)

      Usuń
  3. Kolor bazowy bardzo ładny, natomiast wzorek nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, a dla mnie zupełnie na odwrót ;)!

      Usuń
  4. Przepięknie to wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądają też mam większość naklejek od BPS i jeszcze się nie zawiodłam ani raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier to tez nie moj kolor ; p ale naklejki są całkiem fajne : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się efekt, chociaż na swoich pazurkach naklejek nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za zwykłymi ale wodne lubię bardzo : )

      Usuń
  8. Świetne te naklejki, nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Razem to wygląda fajnie, chociaż kolor lakieru nie mój i te naklejki też mnie nie przekonują, to zestawiłaś to w ciekawy komplet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor pazurków też nie mój , ale naklejki fajniusie :3 ostatnio zaczynam poznawac swiat naklejek :P zobaczymy jak mi sie ta wspolpraca ulozy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście dziwny kolor ma ten lakier...

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek paznokci, co prawda nie mój, ale całość fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe te naklejki takie inne :) Fajnie to wygląda, kolor lakieru mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za niedługo skuszę się na zakupy na Born Pretty Store. Tyle pięknych rzeczy do paznokci tam mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubię takich paznokci nosić, ale te bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyszło, a naklejki bardzo ciekawe, ładne wzorki :)

    Zapraszam na swojego bloga, gdzie można składać zamówienia na kosmetyki Oriflame :)

    http://konsultantka-oriflame-zamowienia.blogspot.com/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. kilka sztuk mi się podoba, ale to chyba nie do końca mój styl :P

    OdpowiedzUsuń