czwartek, 4 września 2014

Manicure: Piaskowy gradient

Zanim lato całkiem się skończy, chciałam ponosić jeszcze typowo letni, wesoły mani. Do głowy przyszedł mi prosty gradient w słonecznych kolorach, ale wykonany piaskowymi lakierami. Kiedyś widziałam trochę podobne naklejki na całe paznokcie w H&M – właśnie wtedy pomyślałam o takim cieniowaniu.

Bazą jest tutaj żółty, neonowy lakier Lovely Ibiza. Dodatkowo użyłam też brzoskwiniowego piaskowego lakieru Kiko i malinowego różu z Golden Rose. Do cieniowania użyłam jak zwykle lateksowej gąbeczki do makijażu. Nie lubię wzorków malowanych na piaskowych lakierach, ale taki gradient to co innego. Mani bardzo zwracał uwagę, a mi dobrze się go nosiło.

DSCN1745

DSCN1749

DSCN1742

DSCN1740

65 komentarzy:

  1. cudownie to wyglada nigdy nie robilam gradientu a mam 2 piaski ktore by super sie zgraly

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki, uwielbiam piaskowe cieniowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda fantastycznie. bardzo optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja byłam przekonana, że to dwa piaski Lovely - żółty i różowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo fakt, można by tak pomyśleć:). Ten róż z GR jest jednak bardziej malinowy, to nie jest taki neonek jak Lovely ;)

      Usuń
  5. uwielbiam takie zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor, śliczne paznokcie :) Ja lubię taki manicure nosić nawet w jesień, rozjaśnia ponure dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super gradient :-) Ale... ja bym tu jeszcze stempel machnęła :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha jakoś mnie to nie zdziwiło :D ;)

      Usuń
  8. Swietny pomysl! Super to wygląda: ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Soczyste :) Bardzo fajnie i pozytywnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest po prostu boski! sama bym taki chętnie ponosiła, ale brak mi pomarańczowego piaska (póki co ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się taki gradient na strukturalnych lakierach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Może jakiś tutorial jak zrobić takie cudo samemu?
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to już jest tyle, że z wykorzystaniem zwykłych lakierów, ale to w końcu ta sama metoda: http://kosme-tiki.blogspot.com/2012/09/krok-po-kroku-cieniowanie-ulepszona.html

      Usuń
  13. fajnie wygląda :) dla mnie w sam raz na jesień/zimę żeby je jakoś przetrwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piaskowego gradientu jeszcze nie próbowałam, ale wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie :) ja ostatnio zaopatrzyłam się w pięć nowych kolorów piasków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 z Sally Hansen Sugar Coat (świetne!) i 2 z Rimmela (ale jeszcze na nie czekam).
      Z sugar coat mam odcień Royal Icing (jasny zimny błękit, taki "lodowy"), Treat Heart (cukierkowy, mocno lśniący róż) i Taffy Tart (ciemny niebieski podchodzący pod granat; w zasadzie ten jest z kolekcji Sugar Shimmer). Wyglądają ślicznie :) jak na razie kupiłam sobie te trzy ale czaję się już na kolejne ;) co prawda pierwsze dwa słabo kryją (potrzeba im przynajmniej 3 warstw), ale na jednolitym podkładzie (np. biały albo w podobnym odcieniu co piasek) wyglądają niesamowicie :)

      Usuń
    2. Wygooglowałam sobie wszystkie trzy i szczerze mówiąc każdy z nich trafia w mój gust:D. Szczególnie ładny jest ten lodowy, ale z kolei Treat Heart jest bardzo ciekawy:). Kupowałaś stacjonarnie czy przez internet?

      Usuń
    3. Zamówiłam sobie na allegro, bo przyznam że w sklepie ich nigdzie nie widziałam. Warto kupić, bo robią wrażenie :)

      Usuń
  16. Robilam już kiedyś piaskowy mani, ale w innych kolorach ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pierwszy raz, zwykle próbowałam tylko z kremowymi lakierami :)

      Usuń
  17. piękne paznokcie, osiągnęłaś świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bomba! Świetny gradient, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny mani. Nie dziwię się, że zwracał uwagę, sama bym nie mogła od niego odkleić wzroku :D

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny! <3 taki piaskowy gradient bardzo mi się podoba! będę musiała u siebie taki wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny efekt! Uwielbiam takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. widziałam już kila takich połączeń i żadne mi się nie podobało - ale u Ciebie wyszło genialnie! jak zawsze :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądają. Mi niestety przeszkadzałby ten piasek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie przeszkadzają, choć wolę w dotyku gładkie paznokcie :)

      Usuń
  24. Ależ soczyste mani! Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ale pięknie! soczyście i radośnie :) natchnęłaś mnie na piaskowy gradient,bo zwyczajne robię,ale na piaskowym jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, nawet łatwiej się go robi niż zwyczajny :)

      Usuń
  26. Przypominają mi galaretki w cukrze :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne,pełne pozytywnej energii :D

    OdpowiedzUsuń
  28. takie połączenie kolorów zawsze kojarzy mi się z jakimiś tropikalnymi owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny, jak galaretki w cukrze :)

    OdpowiedzUsuń