wtorek, 23 września 2014

Pudry do brwi Golden Rose + KONKURS!

Hej! Wracam po krótkiej przerwie z nowościami: nagłówkiem bloga w nowej odsłonie, swatchami nowych pudrów do brwi Golden Rose i małym konkursem, w którym takie pudry możecie wygrać : ). Pudry do brwi pojawiły się w ofercie GR dosyć niedawno, marka wprowadziła siedem odcieni, więc jest w czym wybierać. Mimo, że podkreślone brwi są od kilku lat bardzo modne to mam wrażenie, że produktów do brwi w naszych drogeriach jest wciąż mało, a pierwsza lepsza marka jaką weźmiemy z brzegu ma zazwyczaj dwa kolory kredek i to wszystko. Ode mnie Golden Rose dostaje prywatnego plusa za taki produkt w ofercie, dodatkowo cena jest niska – 9,90zł, więc każdy może sobie na taki kosmetyk pozwolić.

DSCN2280

Pudry mają formę prasowanych “cieni”, w prostych owalnych pudełeczkach. W każdym kartoniku znajduje się też mini pędzelek, z jednej strony skośnie ścięty a z drugiej to sztywna gąbeczka. Nawet nie jest taki najtragiczniejszy, a zazwyczaj takie dołączone pędzelki bywają ostatnim badziewiem – brwi da się nim pomalować. Jednak mimo wszystko polecam kupić cokolwiek innego na dłuższym, sto razy wygodniejszym trzonku (choćby skośnie ścięty pędzelek z Essence, wydatek około 6zł).

Pudry mają odpowiednią formułę, nie są zbyt miękkie czy sypkie jak klasyczne cienie. Dobrze się nakładają i wyglądają bardzo naturalnie na brwiach. O ile nie zastosujemy zbyt ciemnego koloru to z łatwością możemy uzyskać bardzo delikatny, “miękki” dzienny efekt. Są dość trwałe, choć nie aż tak trwałe jak produkty w kremie (typu Color Tattoo) czy twardsze kredki do brwi.

DSCN2282

Jak już wspomniałam w ofercie mamy dostępnych siedem odcieni. Ja zaprezentuję Wam cztery z nich, a pozostałe trzy możecie wygrać. Kolory są różne, od jasnych po ciemne, ale większość jest chłodna co jest dużym plusem. Brakuje mi jeszcze typowo chłodnego koloru, takiego aż prawie szarego brązu. Odcienie pudrów są w przewadze średnio ciemne. Ostatni nr 107 jest mocno ciemny, ale jeśli ktoś podkreśla brwi na czarno to i tak będzie dla niego zbyt jasny. Z kolei najjaśniejsze odcienie wcale nie są jakieś ultra jasne dlatego nie sugerujcie się tylko faktem, że są na początku gamy kolorów, bo można się przeliczyć i kupić coś zbyt ciemnego.

DSCN2287

102 – drugi odcień z gamy, dość jasny, delikatny. W rzeczywistości jest bardziej chłodny, szarawy. Na moich zdjęciach, podobnie jak pozostałe pudry, wyszedł zbyt żółto. Używałam go na różnych osobach i pasuje większości o jaśniejszych brwiach, które mają w efekcie wyglądać naturalnie.

p102

104 – mój ulubiony odcień. Średni, chłodny, nieco szary brąz. Na żywo daje ciemniejszy efekt i używam go wtedy kiedy mam ochotę na mocniej podkreślone brwi. Sprawdza się na osobach o ciemniejszych brwiach.

p104

106 – ciemny brąz, wciąż chłodny ale z minimalną nutą kasztanowego koloru. Ja preferuję raczej odcienie pozbawione zupełnie czerwonawych nut, więc tego koloru na sobie nie używam. Będzie raczej pasował osobom o ciemnych brwiach i włosach o ciepłym odcieniu.

p106

107 – najciemniejszy kolor z całej serii. Bardzo ciemny, mocno chłodny, ale nie czarny.

p107

KONKURS!

Pozostałe trzy odcienie pudrów są dla Was – wybrałam raczej nie zbyt ciemne kolory, żeby była większa szansa, że będą innym pasować. Na zdjęciu wyszły trochę zbyt ciepło i żółto.

Żeby wziąć udział w tym szybkim konkursie wystarczy mieć ukończone 18 lat i zgłosić się w komentarzu potwierdzając, że bierzecie udział i podając numer pudru, który Was interesuje (do wyboru jest 101, 103, 105). Biorąc pod uwagę fakt, że nagroda jest mała postanowiłam nie wymyślać zadania konkursowego, po prostu pierwsze osoby, które się zgłoszą wygrają kosmetyk.

Pudry są oczywiście nowe, otwarłam je tylko na moment do zrobienia zdjęcia. Osoby, które wygrają puder muszą przesłać mi swoje dane do wysyłki na kosmetykowyblog@gmail.com. Wysyłam tylko na terenie Polski.

DSCN2289

89 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. 103 jest twoja, proszę o dane na maila:)

      Usuń
  2. 105 wygląda na taki, który będzie pasował do moich brwi, więc spróbuję szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. 101 jest twoja, proszę o dane na maila :)

      Usuń
  4. Biorę udział, zgłaszam się po nr 103 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał!!! Nowy nagłówek jest świetny!! Kurcze ja mam problem bo kazda kredka i kazdy odcien cienia do brwi na mnie zamienia sie w rudy ;/

    Biore udzial! numer 105

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Jussi, musisz chyba poszukać bardzo chłodnego, wręcz szarego odcienia : )

      Usuń
  6. Udziału nie biorę, życzę reszcie powodzenia :) ale muszę Ci powiedzieć, że masz piękny nagłówek ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział! :) Mój typ to numerek 105.

    OdpowiedzUsuń
  8. 104 faktycznie jest świetny i chyba najlepszy :)

    105 również mi się bardzo podoba, więc biorę udział wybierając ten odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie można je dostać w Krakowie? :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze słyszę o tych produktach, ale z pewnością kupię 107; )

    Wszystkim dziewczynom biorącym udział, życzę powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny nagłówek! Cudo! A puderki ciekawe ale to raczej nie mój kosmetyk ;) nie używałam nigdy, bo mam dość gęste brwi i naturalnie je mocniej widać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę:D. Moje są bardzo rzadkie i nie pasują do naturalnego koloru włosów;).

      Usuń
    2. Hue hue hue :D wy mi tu od szczęściar a ja swoich brwi nie cierpię :D zawsze mam wrażenie, że są wielkie i krzakowate :D mimo, że staram się je ładnie regulować :P

      Usuń
  12. Biorę udział, najbardziej mi odpowiada 105 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagłówek - super!

    Kolory tych pudrów też, choć nie wiem, czy dla mnie nie za intensywne.

    Nie biorę udziału w konkursie, bo mam 2 paletki do brwi na składzie. :-)

    Życzę zatem powodzenia uczestniczkom!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że biorę udział! Mam problem ze znalezieniem czegoś porządnego do brwi...
    101 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. 103 chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny baner! Najpiękniejszy jaki do tej pory gdziekolwiek widziałam - serio :-) Mój gust jak nic :-D
    Używam cienia Inglota, mam swój ulubiony odcień i na dodatek nie mogę go zużyć :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)! Na żywo miał ciut lepsze kolory, ale i tak chyba skaner oddał je całkiem nieźle :).
      Skąd ja to znam, cienie do brwi niesamowicie wolnooooo się zużywają:D

      Usuń
  17. Nowy nagłówek bardzo mi się podoba - jest super! :) Chętnie przygarnę 105 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety dla mnie odpowiedni by byl 107 :( wiec zycze innym powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział! Do mnie pasowałby chyba numerek 105 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam pojęcia, co by mi pasowało - nie biorę udziału. Za to chcę pogratulować nagłóka, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  21. 104 wygląda naprawdę fajnie, muszę wybrać się na stoisko Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gr naprawdę dobrze sobie poczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział i wybieram 105.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. po ilości komentarzy powyżej wnioskuję, że już jest po jabłkach, ale jeśli jakimś cudem jednak nie, to chętnie wezmę udział w konkursie, chciałabym kolor 105 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ja żałuje że mam 105, a nie 107, bo dla mnie chyba tylko 107 by pasował..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takich naprawdę ciemnych brwi jak nic 107 ;)

      Usuń
  26. Po pomadkach z Golden stwierdzam,że firmie trzeba przyjrzeć się nieco bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto zainteresować się lakierami : )

      Usuń
  27. 104 wyglada ciekawie, sama uzywam cienia z inglot

    OdpowiedzUsuń
  28. 101 proszę, idealny dla mnie blondynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziewczyny już nagłówek skomplementowały ale i ja dorzucę, że jest ładniutki :)
    Jak jeszcze można to ja bym zgłosiła się po numer 105 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To ja się zgłaszam po 105 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nowy nagłówek fajny!
    a te pudry mnie ciekawią, 104 wygląda na idealny dla mnie, chociaż może ten 105 też by się spisał, no ale spóźniłam się widzę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)! 104 jest naprawdę udany, na pewno warto go obejrzeć na żywo :)

      Usuń
  32. Ciekawe pudry, ja musiałabym miec najjaśniejszy 101. Ale inni byli szybsi :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział nr 105
    Produkt wygląda bardzo interesująco dzięki szerszej gamie kolorystycznej (:

    OdpowiedzUsuń
  34. 105 piękny! Ten odcień chciałabym wygrać, więc biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  35. 105 wydaje się być dla mnie. muszę je pooglądać :)
    nagłówek super! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się zgłoszę. Chętnie przygarnę nr 105.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja chciałabym wypróbować 103, pasowałby mi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 105 105 105 proszę proszę proszę. Idealne pasowałby mi jako prezent urodzinowy :) ;p;p

    Muszę zerknąc na nie jak będę w pobliżu golden rose :* dzięki za pokazanie i już wiem, gdzie mam szukać :*

    OdpowiedzUsuń
  39. jaki masz świetny nowy nagłówek ^^

    wstyd się przyznać, ale nigdy nie używałam kosmetyków do poprawiania brwi xD
    105 myślę, że by mi pasował, chociaż nie bardzo się znam :D tak więc biorę udział i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Byłabym chętna na numerek 105

    OdpowiedzUsuń
  41. 107 wydaje się być identyczny jak matowy cień z GR o numerku 213, który obecnie używam do brwi.:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się z przyjemnością, uwielbiam bawić się brwiowymi produktami!
    105 wygląda idealnie, poproszę! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja z chęcią bym wybrała 105 ;).
    Świetny nagłówek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspomniałaś o pierwszych osobach, które się zgłoszą, więc i tak już za późno, a chętnie bym przygarnęłabym 105, bo chyba byłby dla mnie dobry, a mam bzika na punkcie podkreślania brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajny nowy nagłówek :)
    pudry bardzo fajne, muszę się im przyjrzeć na stoisku gr ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. mimo, że rynek zalewa fala produktów do brwi, to GR ma wielki plus za mnogość kolorów, z tym moim zdaniem do tej pory było kiepsko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. kiedyś ktoś powiedział "brwi są ramą naszych oczu" i zgadzam się z tymi słowami w 100%,moje brwi z natury są dość ciemne, w miarę geste, jednak długie i wymagają ujarzmienia, końcówkę brwi podkreślam na szybko kredką, a kiedy mam czas sięgam po puder do brwi z GR w nr 104 - zdecydowanie wolę efekt pozostawiony po cieniu, jest on bardziej naturalny

    OdpowiedzUsuń