sobota, 27 września 2014

ShinyBox wrzesień 2014

Tradycyjnie, po Glossy, przyszła pora na wrześniowy ShinyBox. Pudełko pod nazwą “Be Original” mieści pięć kosmetyków, w tym trzy pełnowymiarowe, a z kolei dwa z nich to kolorówka – czyli to co ja lubię najbardziej : ).

DSCN2366

  1. Biloiq | Regenerujący krem do rąk i paznokci – krem zawierający olejek z cytryny. Może nie podskoczyłam z radości na jego widok, ale trzeba przyznać, że krem do rąk przyda się zawsze. Myślę, ze to dobry wybór do pudełka, bardzo uniwersalny. Zamiast tego kremu, w drugim wariancie Shiny, mógł znaleźć się balsam do ciała tej samej marki. Obydwa są pełnowymiarowymi produktami. /balsam 20zł/ krem 15zł/
  2. Balneokosmetyki Malinowy Zdrój | Biosiarczkowy szampon – marki nie znam, więc fajnie że to to coś nowego dla mnie, choć znów bez szału, bo taka miniaturka pójdzie raz dwa. /28zł/
  3. Balneokosmetyki Malinowy Zdrój | Biosiarczkowy żel peelingujący – żel z dodatkiem peelingu przypadł mi do gustu jakoś bardziej niż szampon. Mówię oczywiście o pierwszym wrażeniu. /28zł/
  4. Grashka | Korektor pod oczy – korektor ucieszył mnie najbardziej ze wszystkich kosmetyków. Po pierwsze zawsze chętnie widzę kolorówkę, po drugie ciekawa byłam kosmetyków tej marki (szczególnie po recenzjach popularnego tuszu), a po trzecie kolor okazał się trafiony. Bardzo chętnie wypróbuję. Korektor jest pełnowymiarowy. /21zł/
  5. Etre Belle | Mascara Lash X-press & hyaluronic – śmiesznie, że Shiny postawił na tusz podobnie jak Glossy, teraz mam dwa tusze w zanadrzu ; ). Etre Belle pojawia się w Shiny nie po raz pierwszy, ale w sumie to nie narzekam, bo po nienajlepszym pierwszym wrażeniu trochę przekonałam się do marki (szczególnie kredki przypadły mi do gustu). Zobaczymy jak sprawdzi się tusz. Jest to produkt pełnowymiarowy. /100zł/

Jeśli należycie do klubu VIP to mógł się Wam też trafić lakier do paznokci La Rosa lub koncentrat roślinny do twarzy Saluterra.

DSCN2367

DSCN2368

W pudełku znalazło się też troszkę próbek, co prawda niektóre się powtórzyły, ale właściwie mi to nie przeszkadza – w końcu to tylko próbki. Niektóre zdążyłam już zużyć.

DSCN2369

Moim zdaniem pudełko dość fajne. Może nie najlepsze w historii, ale względnie udane. Podoba mi się, że znalazł się w nim drogi, pełnowymiarowy tusz i korektor nieoklepanej marki.

  • Pudełka można zamawiać na stronie ShinyBox w cenie 59zł za pojedyncze pudełko lub subskrybując (Vip Klub) za 49zł
  • Z kodem KOSME-TIKI20 można otrzymać zniżkę 20% przy zakupie najnowszego pudełka.

Teraz Shiny ma fajną zniżkę – aż 50% rabatu na czerwcowe, lipcowe lub sierpniowe pudełko! Po wpisaniu kodu SHINYPROMOCJA te pudełka można kupić już za 26 zł : ).

13 komentarzy:

  1. Niestety nie znam żadnej z tych pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie produkty to nowości dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kremie Bioliq słyszałam, jestem ciekawa opinii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię produkty Bioliq, szczególnie ich serum - mimo, że jest średnio wydajne i cudów nie ma jeżeli chodzi o nawilżanie, to bardzo ładnie rozświetla buzię i jest idealne pod makjaż. Shiny całkiem niezłe, ale tak jak napisałaś - cudowne też nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zawsze bardziej ciesze się z kolorówki, no chyba że to jakiś skarb wśród pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam właśnie na dostarczenie tego pudełka, już nie mogę się doczekać, o recenzji widzę że jest na co czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawartość bardzo mi się podoba, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. Tusz jest świetny ♥ bardzo go polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze powiedziawszy to nic mnie w tym pudełku nie urzekło:( może już mi się po prostu przejadły:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o ShinyBox już wcześniej, ale jakoś nigdy nie zdecydowałam się zmaówić żadnego, może wreszcie się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się skuszę na tego shinyboxa w końcu :) Ale ciągle jakieś inne zachcianki kosmetyczne okazują się ważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Korektor i tusz najbardziej mnie ciekawią w tym pudełeczku ;) Choć sama nie zdecydowałabym się na zakup w ciemno shiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. szata graficzna tego pudełka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń