sobota, 4 października 2014

Morgan Taylor – Pretty Woman

Na dziś prawdziwy klasyk – lakier w kolorze czystej, intensywnej czerwieni od Morgan Taylor. Z marką miałam styczność po raz pierwszy, wcześniej jedynie ledwie kojarzyłam ją przez przeglądanie swatchy lakierów na innych blogach. Pierwsze pozytywne wrażenie robi buteleczka, ładna i nieco większa od większości zwykłych, tanich lakierów (15ml). Kolejne plusy to dobry pędzelek i doskonała formuła lakieru.

Odcień Pretty Woman w buteleczce wyglądał mi na nieco zgaszoną, malinową czerwień, ale na paznokciach zyskał na intensywności. To po prostu klasyczna, żywa czerwień o kremowym wykończeniu. Nieco żelkowa, jak większość czerwieni, więc po dwóch warstwach można się dopatrzeć jaśniejszych końcówek paznokci jeśli mamy je dłuższe. Miałam nadzieję, że lakier zostanie moją nową ulubioną czerwienią, bo oprócz świetnej konsystencji i pięknego koloru okazało się, że schnie błyskawicznie, ale ma niestety jedną wadę. Bardzo szybko wyciera się z końcówek paznokci. Nie odpryskuje, ale po dwóch dniach końcówki były widocznie starte. Możliwe, że trochę mu w tym pomogłam, bo w tym czasie grzebałam się w różnych papierach, ale mimo wszystko mógłby wytrzymać nieco dłużej. Następnym razem wypróbuję go z top coatem.

DSCN2357

DSCN2364

DSCN2355

DSCN2358

DSCN2361

Jeśli mielibyście ochotę na odcień Pretty Woman to można go znaleźć o tutaj, sklep nazywa się Splendore i ma w ofercie sporo kolorów z Morgan Taylor. Poza tą klasyczną czerwienią, sklep podesłał mi jeszcze świetny kobaltowy odcień, który mam w planie wkrótce wypróbować. Mam nadzieję, że nie będzie się szybko ścierał z końcówek ; ). Ceny tych lakierów to około 25zł, czyli taki średni przedział, ale pojemność mają sporą.

46 komentarzy:

  1. Piękny manicure, le te pierścionki są bardzo tandetne - odpustowe, a nie glamour;). Nie znam tej marki lakierów, ale u Ciebie na paznokciach mnie przekonuje:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam tandeciarski gust, bo mi się podobają ;d

      Usuń
  2. Ładny kolor ;) Czerwień zawsze klasyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień jak czerwień, znam podobne tańsze odpowiedniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, choć osobiście wolę nieco ciemniejszą lub malinową czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyczna piękna czerwięń. Z pierścioneczkami prezentuje się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. klasyczna czerwień :D pięknie się prezentuje na Twoich paznokciach, a pierścionki są genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyczna czerwień :) Marki nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. extra czerwień :) masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor, zdjęcia, paznokcie, wszystko jest super,

    OdpowiedzUsuń
  10. Kij z lakierem, pierścionki mi się podobają :D (tak, tak, mam kiczowaty gust ;)) :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczna czerwień, piękna :) Pierścionki są boskie, sama takie wybieram! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wygląda na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolor :) uwielbiam takie klasyczne paznokcie. Ja jeśli chce przedłużyć życie lakieru maluje go jeszcze warstwą bezbarwnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolorek :) Klasyczny, ale elegancki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czerwone paznokcie, a ten kolor jest po prostu genialny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pierścionki ja lubię czerwień, ale taką bardziej intensywną, wiśniową :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwień - świetna. Elegancka.

    Twoja biżuteria - też super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolor! Idę pobuszować na stronie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny odcień, klasyczna czerwień, czyli taki kolor jaki kocham na paznokciach najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń