środa, 8 października 2014

Pachnące wtorki: Lovely Kiku

Hej! Zapraszam Was na cykl dwunastu postów, makijażowo-zapachowych. Co tydzień, we wtorek, nowy post z makijażem i krótką recenzją wosku Yankee Candle - oczywiście powiązane ze sobą, tworzące, mam nadzieję, określony nastrój. Woski YC lubię, podobnie jak inne dodatki zapachowe do domu. Warianty, których jeszcze nie miałam podesłano mi do wypróbowania, a dla mnie takie zapachowe testy i samo pisanie o zapachach to czysta przyjemność : ). Wiem jednak, że recenzji wosków jest w internecie po prostu pełno, dlatego postanowiłam połączyć je z makijażami dla urozmaicenia. W końcu każdy pretekst do nowego makijażu jest dobry!

Na pierwszy rzut wiosenny klimat z Lovely Kiku. Kwiatowy, świeży, w liliowym odcieniu.

YC1a

Makijaż zainspirowany “kiku”  czyli kwiatem chryzantemy musiał być świeży i wiosenny. Postawiłam na cienką kreskę i lilowe, matowe cienie połączone z jasnymi ale rozświetlającymi. Taki typ makijażu jest prosty do wykonania, bo łączenie jasnych odcieni zawsze będzie dużo łatwiejsze niż operowanie ciemnymi i nasyconymi cieniami. Dla podbicia efektu użyłam jeszcze fioletowego tuszu do rzęs.

YC1c

A jaki jest zapach Lovely Kiku? Moim zdaniem świetny. Nie jestem wielką zwolenniczką kwiatowych zapachach, czy to w perfumach, kosmetykach czy właśnie w woskach zapachowych. Lovely Kiku jednak przekonał mnie do siebie całkowicie. Ma pachnieć jak połączenie chryzantemy, kwitnącej wiśni i wanilii, ale moim zdaniem pachnie jak kwiatowe perfumy. Jest przez to świeży i elegancki, w sam raz do odpalenia na dzień : ). Nie mogłam też narzekać na intensywność zapachu – rozpuściłam maleńki kawałeczek, a zapach wypełnił cały pokój.

YC1

YC1w

W ofercie są oczywiście także samplery i duże świece, ale ja zawsze dawałam się skusić jedynie na woski – bo najtańsze, a pachną z reguły mocno. Jeśli nie kojarzycie marki to zerknijcie tu na Yankee Candle, a jeśli chcielibyście zamówić sobie wosk, a nie macie u siebie sklepu stacjonarnego to możecie szukać na Goodies.pl – mają spory wybór. W razie zakupu skorzystajcie z mojego kodu – na hasło KOSMETIKI 10% zniżki.

36 komentarzy:

  1. Taniej wychodzą samplery, które pali sie jak wosk : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Woski pachną obłędnie, z samplerami nie mogę sobie coś poradzić... :D
      Lovely Kiku nigdy nie miałam, ale lubię takie kwiatowe zapachy :). Fajnie skomponowałaś makijaż do wosku, genialny pomysł :)

      Usuń
    2. No właśnie :(. Wychodzą taniej i pewnie wybierałąbym właśnie samplery zamiast wosków, ale jak dla mnie to ledwie co pachniały ;/

      Usuń
  2. Jaki świetny pomysł na wykorzystanie wosków - jako inspirację makijażu! :-D

    W ogóle dziękuję za zdjęcia (starsze), które pomogły mi wybrać kolor cienia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z połączeniem recenzji wosków z makijażem:-)
    Uwielbiam woski YC pachną świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory super, faktycznie wosk i makijaż do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię kwiatowe zapachy, i ogólnie lubię rozpylać miłe zapachy w mieszkaniu :) A makijaż bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię jak coś pachnie :). Dzięki!

      Usuń
  6. Jaki ładny ten lilak na powiece, zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja lubię twoje makijaże, ten jest taki świeży i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach i wygląd chryzantem, chętnie skusiłabym się na taki wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kwiatowych zapachów jakoś bardzo nie lubię, toleruję jedynie jaśmin :D Też w tym tygodniu startuję z woskowymi recenzjami i też miałam w planach dodawać do nich jakąś makijażowo albo okołomakijażową historię :D Ciekawa jestem czy jakieś zapachy i ich interpretacje się nam zbiegną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie, ciekawa jestem twoim makijażowych pomysłów:D

      Usuń
  10. Lubie takie kolory,ale niestety nie wygladam w nich najkorzystniej :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż :) Brakuje mi tylko listy kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główną rolę zagrał tu cień Sensique Velvet Touch 152, dołożyłam też nieco fioletu i różu ze starej paletki h&m, fiolet i matowy brąz z Vintage Romance Sleek, a kreska to eyeliner Golden Rose Cat's Eyes i różowa wstawka - wycofany liner Essence;)

      Usuń
  12. Jest fiolet, jest zabawa ;) Co do zapachu to mi on właśnie nie przypasował. Za mocno kwiatowy, jednak wolę jak takie zapachy są czymś jednak przełamane

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem szczrze, że ten fioletowy tusz wygląda rewelacyjnie przy takim makijażu oka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet fajnie tu pasował, choć na co dzień rzadko sięgam po kolorowe tusze:)

      Usuń
  14. śliczny makijaż, akurat muszę uzupełnić zapasy także -10% na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny cykl :) ja ostatnio odkryłam, że u mnie w intermarche mają woski YC :) i noszę się z zamiarem zakupu także Twój cykl pewnie pomoże mi wybrać najlepsze zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie :). U mnie w Krakowie jest cały sklepik, ale jakoś zawsze mi nie po drodze:)

      Usuń
  16. Fantastyczny pomysł na serię postów! Będę z przyjemnością czytać i podziwiać :D
    Lovely Kiku dopiszę do listy i jak będę za kilka miesięcy uzupełniać mój zestaw wosków, to ten też kupię :)
    A u mnie dzsiaj się palił lawendowo-cytrynowy :D nie jest jakiś zachwycający, ale spoko - podoba mi się. i mam do niego pasujący makijaż haha, ale to zupełnie przypadkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no to niezły przypadek:D. Choć lawenda z cytryną brzmi bardzo dobrze, to już sobie wyobrażam, że moim ulubieńcem też by nie została - wolę jadalne zapachy:D

      Usuń
  17. do tej pory miałam tylko jeden sampler ale wolę woski. bardzo ŁADNY MAKIJAŻ. MIAŁAM KIEDYŚ lovely kiku . ZAPACH BYŁ PRZYJEMNY JEDNAK NIE TRAFIŁ DO MOICH ULUBIEŃCÓW

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne podejście do tematu - w sensie połączenie makijażu z recenzją wosku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się pomysł takich postów z połączoną insiracją, zapach i makijaż.
    Oko wygląda po prostu pięknie, tak świeżo i delikatnie. Taki makijaż chętnie ponosiłabym, nawet na co dzień!

    OdpowiedzUsuń
  20. Woski YC mnie nie kuszą za to makijaż mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny pasttelowy makjaż, a brwi mocne i idealnie wyrysowane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej zainteresował mnie ten boski makijaż :) ja nie mam jeszcze żadnego z tych wosków ale pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A jak długo może palić się taki wosk ? :)
    Sama rozważam zakup kominka i wosków tej firmy ;)
    ps: ślicznie pomalowane oko :)

    OdpowiedzUsuń