wtorek, 28 października 2014

Pachnące wtorki: Simply Cinnamon

Zawsze mnie zastanawiało jak można nie lubić cynamonu – ja go po prostu uwielbiam i najchętniej dodawałabym go do każdego deseru! Lubię też kosmetyki o zapachu cynamonu, ale niestety większość mnie uczula, więc po prostu ich nie kupuję. Na dziś oczywiście Simply Cinnamon – makijaż w odcianiach cynamonu i wosk Yankee Candle.

ci1

Makijaż jest, jak zwykle zresztą w tej serii postów, niespecjalnie przemyślany i zupełnie przypadkowy. Użyłam do niego różnych pigmentów, cieni, pyłków – nakładam je kolejno, na sucho i na mokro. W rzeczywistości był oczywiście ciemniejszy, ale aparat tradycyjnie zjadł połowę “mocy” ;).

ci11

Wosk Simply Cinnamon pochodzi z serii Simply Home Yankee Candle. To jeden z moich ulubionych wosków, z tych które wypróbowałam ten jest najlepszy, albo znajduje się przynajmniej w ścisłej czołówce. Nic dziwnego, w końcu uwielbiam cynamon! Zapach wosku jest bardzo intensywny, czasem bywa aż zbyt mocny. Pachnie nie do końca jak prawdziwy cynamon, ale jest mu bardzo bliski. Przypomina mi odrobinę zapach cynamonowych kosmetyków, jest też chyba trochę słodszy niż normalny cynamon, jednak bardzo go przypomina. Polecam jeśli lubicie takie zapachy : )!

ci9

DSCN2922

DSCN2928

Mój wosk jest z Goodies.pl, a tutaj możecie zerknąć na inne produkty YC jeśli ich jeszcze nie znacie. 

41 komentarzy:

  1. Zapach nie mój ale makijaz jak zawsze super :) Strasznie mi się podoba cała ta Twoja seria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zapach cynamonu choć nie wiem czy solo nie byłby dla mnie zbyt męczący za to np z dodatkiem jabłka mmmmmm <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabłko + cynamon to boskie połączenie:D

      Usuń
  3. makijaż cudo. bardzo lubię cynamon, więc zapach dla mnie byłby super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam zapach cynamonu :) A makijaż wygląda super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam cynamon, ale jakoś boję się tego zapachu :D Być może jednak kiedyś go kupię, z czystej ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz cynamon to powienien przypaść Ci do gustu :)

      Usuń
  6. Jeden z moich ulubionych zapachów YC :) Makijaż mega, jak zawsze zresztą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu, ale nie przepadam za cynamonem. Tzn. jest spoko jako przyprawa i nie wybrzydzam, ale nie szaleję za nim. Dlatego tez nigdy się tym woskiem nie zainteresowałam.
    A makijaż boski! Chyba dzisiaj sobie coś miedzianego zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, po prostu każdy lubi coś innego:D
      Dzięki, miedziane kolory w sam raz na jesień:))

      Usuń
  8. Ja tez kocham cynamon i do ciast sypię go w ogromnych ilościach ;-) Faktycznie - wosk to doskonały pomysł na jego stały zapach w domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie podkreśla Ci oczy taki makijaż, pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cynamon smak i zapach uwielbiam, za to w kosmetykach nie zawsze, chyba czasem to jest sztuczna imitacja i mój nos chyba jej nie lubi. Ciekawe, jakby spodobał mi się ten wosk.
    Makijaż piękny, ciekawe, jakby pasował do szaro-burej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - kojarzę "imitację" cynamonu. Ten wosk ma trochę z tej imitacji, a trochę z prawidziwego cynamonu:).
      Szare tęczówki na pewno fajnie by podbił :)

      Usuń
  11. To proste - każdy lubi co innego. W twoim wypadku jest to cynamon. Muszę przyznać, że przeglądałem posty na Twoim blogu i piszesz je w sposób interesujący, a może i nawet profesjonalny. Nie jestem kobietą, ale mimo wszystko będę tutaj wracać, bo sam jestem bloggerem. Pozdrawiam i życzę sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku też muszę napisać coś o tych woskach:) uwielbiam je, i często u mnie goszczą:) MAkijaż wykonałaś perfekcyjnie:) też uwielbiam cynamon:) zapraszam do mnie dopiero zaczynam ;) http://cukierkowyswiatkobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach czuć niemal przez monitor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na mojego bloga u-karo.blogspot.com :)
    Najnowszy wpis o trendach na jesień i zimę 2014/2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię zapach cynamonu! I smak i kosmetyki i... wszystko! Makijaż wyszedł Ci pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super oko :)
    Uwielbiam cynamon, szczególnie jesienią i zimą i też nie rozumiem jak można go nie lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też uwielbiam cynamon - zwłaszcza dodany do kawy lub w połączeniu z jabłkami <3
    Makijaż cudowny jak zawsze, a zapachu niestety jeszcze nie znam. Ostatnio kupiłam sobie natomiast Cinnamon Stick i... uznałam, że jest paskudny (śmierdział jakąś chemią, nie cynamonem!). Na szczęście kiedy trochę się "przewietrzył", zaczął pachnieć lepiej. Zobaczymy, co będzie po odpaleniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam, że YC ma kilka cynamonów w ofercie i szczerze mówiąc bardzo ciekawi mnie czym się różnią:)!

      Usuń
  19. Kocham cynamon w każdej postaci! Mój pierwszy duży słój to właśnie Cinnamon Stick Yankke :) Ciekawa jestem, czy ten go przypomina, muszę sprawdzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z cynamonowym kosmetykiem spotkałam się jednym. Był to jakiś płyn do kąpieli z kardamonem i cynamonem. Ogólnie fajny ale strasznie ciężki jak na dłuższą metę więc musiałam go przeplatać z bardziej orzeźwiającymi zapachami ;) lubię zapach i smak cynamonu. Najczęściej dodaje go do ryżu na mleku albo do ryżu z jabłkami :) no i obowiązkowo bardzo dużo do szarlotki :) Makijaż piękny :) genialnie zgrywa się z Twoim kolorem oczu :) Niby się z nim łączy ale jednocześnie go pogłębia i podkreśla. Niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby to płyn z Farmony Tutti Frutti:D?
      Ja właśnie z Farmony miałam kiedyś masło do ciała, cynamonowe, pachniało bosko aż miałam ochotę je zjeść. Niestety zaczęło mnie uczulać i potem z każdym cynamonowym kosmetykiem to samo..
      A ryż na mleko z cynamonem to muszę sobie zrobić, w ogóle cynamon+jabłka to duet idealny:D

      Usuń
    2. O właśnie właśnie! Farmona ;) zapomniałam :P
      Noo ryżyk polecam jest wyśmienity :) i pieczone jabłko z miodem i cynamonem też uwielbiam :)

      Usuń
  21. No ja właśnie strasznie nie lubię cynamonu :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł z inspiracją YC;)! I makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  23. A próbowałas sparkling cinnamon? Omojzboze musisz !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny makijaż, a wosku jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. też uwielbiam cynamon - i w smaku i zapachu ;-) a makijaż przepięknie podkreśla tęczówkę *_*

    OdpowiedzUsuń