poniedziałek, 13 października 2014

Sensique – Sunshine in the trees

Lakier z letniej linii, który moim zdaniem zdecydowanie bardziej pasowałby do kolekcji jesiennej. Ostatnio na facebooku rzuciła mi się w oczy informacja o wyprzedaży tych letnich kolorów lakierów Sensique, są teraz w cenie 2,99zł. Mogą nie zachęcać wyglądem buteleczek, ale ja te lakiery lubię i uważam je za dobre jakościowo, więc jeśli wpadł Wam w oko jakiś odcień to teraz można upolować go za grosze.

Sunshine in the trees jest akurat chyba moim najmniej lubianym kolorem z całej kolekcji. To taki karmelowy, jasny, ciepły brąz z delikatnym shimmerem. Jakościowo wypada bardzo dobrze, bezproblemowo się nakłada i kryje przy dwóch warstwach. Może się podobać, ale ja szczerze mówiąc takich kolorów nie lubię, uważam że zupełnie mi nie pasują ;). W buteleczce wydawał mi się dużo ładniejszy niż na paznokciach. Jeśli Wam też się nie podoba to polecam zerknąć na inne kolory, są zupełnie inne, wesołe, kolorowe, pastelowe. Ten jeden tak odstaje na tle reszty.

DSCN2123

DSCN2121

DSCN2129

DSCN2131

53 komentarze:

  1. Rzeczywiście taki jesienny ten odcień. Gdzie kupujesz lakiery tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak powiało jesienią :D

      Usuń
    2. One są do kupienia w Naturach

      Usuń
    3. Czemu ja mam tak daleko do natury ;c

      Usuń
    4. Dokładnie, jedynie Natura.. a niestety nie ma ich raczej zbyt wielu ;)

      Usuń
  2. faktycznie jesienny : ) ale to też nie mój kolor : c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentuje na twoich perfekcyjnych paznokciach. Faktycznie taki jesienny, ale nie w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek, nie za bardzo w moim stylu ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie takie trochę bez szału :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się do takich kolorów przekonać;D

      Usuń
  6. Ja mam z tej serii żółty i jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie ten kolor. Faktycznie, raczej jesienny, ale nosiłabym go bez problemu w lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm miałam bardzo podobny kiedyś, niestety kompletnie nie zgrał się z moją karnacją więc go oddałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też takich kolorów nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy odcień. Sądzę że najlepiej by wyglądał na opalonej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś taki smutny, przygaszony... Nie dla mnie taki kolor na taką pogodę, wolę się docieplić czymś żywszym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się nie mogę do niego przekonać, nie pasuje mi. Ale lakiery Sensique ogółem lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwi mnie to, zauważyłam że wolisz raczej mocniejsze kolory :)

      Usuń
  13. A mi się nawet podoba, mimo iż nie przepadam za typowymi nudziakami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi sie bardzo podoba, ale nie wiem czy bylby idealny na moje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie kolory wolę na kimś, u siebie niekoniecznie :)

      Usuń
  15. Opakowanie nie wskazuje, że kolor na paznokciach bęzie taki ładny:).

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy odcień, mi się spodobał jak wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolor, rzeczywiście jesienny bardziej....mam podobny z Wibo, chyba się nim pomaluję :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz przepiękne paznokietki, moja płytka jest taka malutka w porównaniu do Twojej;/ Ale ja już dawno nie używałam takich zwykłych lakierów bo zakochałam się w mani hybrydowym, co prawda używam Tiftonu bo na oryginalną hybrydę mnie nie stać ale daje radę. Po Twoim wpisie chyba czasem rzucę sobie na bezbarwną hybrydę taki kolor. Pozdrawiam i zapraszam na moje mazurkowe historie - Bogusia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię hybrydowy i sama używam Tiftona, moim zdaniem to bardzo przyzwoite hybrydy:). Jeśli szukasz czegoś niedrogiego to polecam Semilaca, moim zdaniem lepszy niż Tifton, a ceny też niskie jak na hybrydy :)

      Usuń
  19. śliczne!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi się bardzo ten koro podoba i do tego ta cena, ach ideał :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorek ładny, ale ja się nie czuje dobrze w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też lubię lakiery Sensique ale zdecydowanie wolę te z limitowanych edycji. A ten kolor zupełnie nie należy do "moich" tak jak Ty uważam, że nie pasuje do mojej karnacji..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limitowanki mają najlepsze, zawsze ciekawsze niż te standardowe :)

      Usuń
  23. Kolorek trochę nie ''mój'' :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny lakier i oczywiście piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń