czwartek, 16 października 2014

Trendy w makijażu na sezon jesień/zima 2014

Już tradycyjnie przygotowałam przegląd najpopularniejszych trendów w makijażu na aktualny sezon. Bardzo lubię przeglądać makijaże z wybiegów, w moim odczuciu zawsze są inspirujące i pewne elementy, połączenia kolorów, nowe rozwiązania po części można przemycić do swojego makijażu. Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony style.com.

Łatwo zauważyć, że wiele tendencji się powtarza. Nie mam już tutaj na myśli nieśmiertelnego smoky eyes czy czerwonych ust, bo to po prostu nieprzemijająca klasyka, ale dajmy na to mocno podkreśloną dolną powiekę w towarzystwie lekko, lub zupełnie nie pomalowanej powieki górnej.  Podobnie jest z wszystkimi graficznymi historiami wokół kreski – ciągle gdzieś się przewijają.

Nowy-1

Nowy-2

Nowy-3

Nowy-4a

Nowy-5

Nowy-9

Nowy-6

Nowy-7

Nowy-16

Nowy-8

Nowy-10

Nowy-11

Nowy-12

Nowy-13

Nowy-14

Nowy-15

Nowy-17

Nowy-18

Nowy-19

Nowy-20

Nowy-21

Nowy-22

Nowy-23

Nowy-25

Nowy-27

 

Nowy-26

Nowy-24

Nowy-1a

Spodobał mi się makijaż z metalicznym akcentem i od razu zaczęłam żałować, że nie posiadam srebrnego, metalicznego eyelinera. Lubię też makijaże w jesiennych, brunatnych kolorach zestawione z jasną cerą – te na modelkach są przerysowane, ale sama kolorystyka jest bardzo fajna na jesień. Z pewnością będę sięgać po oliwkowe cienie, które kiedyś bardzo lubiłam, ale ostatnio trochę o nich zapomniałam.

Które na tak, które na nie? : )

56 komentarzy:

  1. na tak dla mnie: rozowe, liliowe, metaliczna oliwka, zlote i blyszczace.
    Na nie: srebro, taupe, akcent na dolna powieke - niezbyt mi to poprostu pasuje.
    W sumie tyle tu tych trendow, ze kazdy bedzie modny :D zawsze chetnie przegladam takie zestawienia i czasem czyms sie zainspiruje, ale generalnie i tak bede malowac sie po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że każdy ma jakiś swój ulubiony schemat makijażu, w którym dobrze się czuje :). Ja też zwykle maluję się na co dzień podobnie, ale lubię sobie poprzeglądać makijaże z wybiegów, bo czasem jakieś nowe zestawienia kolorów przypadną mi do gustu :)

      Usuń
  2. może srebrny cień w kremie Rimmela by się sprawdził jako eyeliner? nie próbowałam wprawdzie, ale można by zrobić mały eksperyment :)

    ten rozmyty fiolet na zdjęciu wygląda bardzo niechlujnie, fe. i w ogóle nie podoba mi się stosowanie cieni bez tuszu do rzęs, widzę to na wielu propozycjach. nie, ogólnie nic mnie specjalnie nie zachwyciło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, on jest mocno metaliczny:)!

      Też nie lubię cieni bez tuszu, o ile na sesjach zdjęciowych może się to sprawdzać, to na co dzień wyglądałoby to raczej niezbyt dobrze;)

      Usuń
  3. mi spodobały się jedynie metaliczne cienie.
    a najbardziej się zastanawiam o co chodzi z tymi jasnymi brwiami, widocznymi w wielu trendach :D strasznie dziwnie to wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne brwi są już długo w modzie, mi osobiście bardzo się podobają chociaż mało komu pasują : )

      Usuń
  4. Jasne brwi wyglądają mega, od dawna mam ochotę je sobie utlenić, ale wiecznie brak mi odwagi ;)
    Z kolei ten "ostry niebieski" na górnej powiece to jakś koszmarek - ajlajner jeszcze ok, ale to kremowo-cieniowe-coś - padnij i nie powstawaj :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne brwi są super, sądzę że Tobie by pasowały :)

      Usuń
  5. Nic mi się nie podoba. Jakoś nigdy nie zachwycają mnie makijaże z wybiegów, zawsze wyglądają byle jak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że są malowane na szybko :)

      Usuń
  6. Widać, że nie jestem w temacie i za trendami nie nadążam. Jednak chyba wolę zostać przy swoim malowaniu, bo jak dla mnie w większości są zbyt szalone i mało naturalne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień sprawdza się zupełnie co innego niż na pokazach :)

      Usuń
  7. A mnie najbardziej podoba się liliowy fiolet i kocie oko w kolorze taupe, oba nadają się idealnie na dzień, choć wydaje mi się, że są bardziej letnie, fajnie grałyby z opalenizną. Na jesień chętnie wypróbowałabym rozmyty fiolet, ale w odcieniu śliwki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liliowy fiolet jest faktycznie bardzo ładny, choć osobiście wolę takie odcienie nosić wiosną :)

      Usuń
  8. roztarta czerwień na ustach, intrygujące, ale wyglada jak po namiętnym pocałunku ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się nic nie podoba :D te makijaże wyglądają jakby je 3 letnie dziecko malowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to przez to, że są szybkie i mają robić wrażenie z większej odległości, więc nie wchodzą w detale ;)

      Usuń
  10. Każdy chyba znajdzie coś dla siebie wśród tych trendów - mi najbardziej podoba się makijaż w srebrnych tonacjach (na zimę idealny, taki mroźny) oraz makeup no makeup - to się zawsze sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srebrne makijaże są świetne, szkoda że źle się czuję w takich kolorach ;)

      Usuń
  11. Bardzo podoba mi się srebro na powiekach, ale jak na złość chyba do mnie nie pasuje. Próbowałam kilka razy i zawsze byłam niezadowolona z efektu... Pewnie jeszcze nie raz zaryzykuję, szczególnie w zimę, bo wtedy srebro wygląda jakoś tak lepiej niż w inne pory roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam to samo. Podobają mi się srebrne makijaże, ale uważam, że źle w nich wyglądam. Jedynie lekki srebrny akcent przechodzi :D

      Usuń
  12. Podobają mi się, ale na modelkach podobają mi się często makijaże i fryzury, niestety czasem nie pasują do każdej urody lub na co dzień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, raz że na modelkach inaczej wyglądają, a dwa - światło, zdjęcia to też inna kwestia niż taki makijaż na co dzień noszony w dziennym świetle :)

      Usuń
  13. Mi si tylko podoba lekkie oko bodajze ;p. Wgl makijaze modelek, jak i same modelki nie sa najpiekniejsze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki najbardziej kobiecy makijaż, z tych które przeglądałam : )

      Usuń
  14. Czemu te makijaże wyglądają tak... niechlujnie? Prawie wszystkie. :( Chociaż niektóre są ładne. A w sekcji lekkie oko laska po prawej ma śliczny kolor ust, ciekawe czy to naturalne, czy ma coś na nich...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzałam się jeszcze raz. Brunatne odcienie wyglądają jakby panie były w którymś stadium rozkładu. Brrrr. A w akcencie na rzęsy te pajęcze nóżki - awesome. :)))))

      Usuń
    2. Obstawiam, że naturalne :)

      Haha, coś w tym jest! Myślę, że ta niechlujność bierze się stąd, że na pokazach makijaże robione są szybko, wrażeniowo, mają wyglądać "z daleka". Zupełnie inna bajka niż makijaż do sesji beauty :)

      Usuń
  15. kocie oko w kolorze Taupe jest bardzo interesujące, reszta hmm... jak by to ując nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie bardzo lubię odcienie taupe :)

      Usuń
  16. Mam wrażenie, że te makijaże z pokazów są strasznie niechlujne, nierówno pomalowane usta, posklejane rzęsy, nieroztarte cienie tylko jakby maźnięte palcem. Nie umalowałabym tak ani siebie ani kogoś, nawet do sesji zdjęciowej. Rozumiem, że to wszystko celowe i stworzone przez najlepszych wizażystów, ale dla mnie to przykład na to jak się NIE malować:):):) Jedyny trend, który mi pasuje to make up-no-make up.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że to przez fakt, że to właśnie nie są makijaże do sesji, gdzie efekt będzie podziwiany na zdjęciu, nie raz w dużym zbliżeniu, a jedynie takie wrażeniowe propozycje. Ja bardzo nie lubię w makijażu niechlujności, ale w tym przypadku raczej zwracam uwagę na połączenie kolorów itp :))

      Usuń
  17. Srebrna kreska też mi wpadła w oko. I ten czerwono-czarny kreskowy makijaż [u Azjatki, przy słowie "narysowany"] zrobił na mnie wrażenie, ale odtwarzać go raczej nie będę ;) A na metaliczne cienie mam apetyt od dawna, niestety nie mogę trafić "swoich" odcieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest, oczywiście nie "do ludzi", ale świetny :)

      Usuń
  18. Te roztarte usta do mnie kompletnie nie przemawiają. Podoba mi się jednak czarna linia wodna, podkreślona dolna powieka, mocny niebieski makijaż :) Dla mnie makijaże z wybiegów to nie makijaż "dla ludzi" na co dzień. Rzadko mogę trafić na fajny makijaż. Ale to moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, to nie makijaże na co dzień :)

      Usuń
  19. Lilia bardzo do mnie przemawia no i oczywiście brązy.Metaliczne cienie to również takie, w których dobrze się czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liliowa kolorystyka też do mnie trafia :)

      Usuń
  20. Niekoniecznie podobają mi się te trendy.. Akcent na dolnej powiece w postaci niebieskiej kreski bardzo na tak. Srebrny eyeliner u mnie się znajdzie, więc również na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię błękit na dolnej powiece:)

      Usuń
  21. Te makijaże to jakaś porażka... Panuje celowe niechlujstwo ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście wszystko wygląda dość nietypowo, ale pamiętajmy o tym, ze tego rodzaju makijażu nie stosuje się codziennie, poza tym nie jest on dla każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że to nie są makijaże na dzień :)

      Usuń
  23. Podoba mi się kilka propozycji, kilka nawet stosuję w swoich makijażach :) zainspirowało mnie podkreślenie załamania powieki. Fajnie to wygląda. I oczywiście róże moje ukochane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To załamanie powieki, takie mocno przerysowane, ale w nieco lżejszej wersji (ale ciągle wyraźnej) czemu nie :)

      Usuń
  24. Ja chyba nie znam się na trendach bo większość totalnie nie w moim stylu :( Ach chyba nigdy się nie przełamię i pozostanę przy klasycznie nudnym makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień jednak sprawdza się zupełnie co innego :)

      Usuń
  25. Cieszy mnie ta podkreślona dolna powieka, bo zawsze się tak maluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. czyli wszystko dozwolone.. Jakoś żaden z wyżej pokazanym makijaży mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest kilka fajnie wyglądających, ale są i takie nie za bardzo ładne. Niektóre są całkiem przerysowane na modelkach :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie też najbardziej spodobał się metaliczny makijaż - lubię takie cienie.
    Ale większość niestety w ogóle mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie na nie - roztarta czerwień. Wygląda jak niechlujnie nałożona szminka.

    OdpowiedzUsuń