czwartek, 30 października 2014

Tutorial: Half Skull Makeup

Halloween już jutro, więc dziś ostatni dzwonek na makijaż na blogu z tej okazji :)! Długo nie mogłam się zdecydować za jaki makijaż się zabrać, bo nie chciałam żadnego totalnie krwawego zombie, ani też nic całkiem wróżkowo-uroczego, więc wyszło pół na pół. Jeśli Wy też nie możecie się zdecydować, w którą stronę uderzyć, to może właśnie taki makijaż jest dla Was, a że przygotowałam go w wersji krok po kroku, na pewno nie ciężko go odtworzyć :).

Pomysł oczywiście nie jest niczym nowym, bo takich makijaży jest w sieci pełno, podobnie jak zwykłych czach, meksykańskich ‘sugar skull’, wampirów, zombiaków i tym podobnych. Ostrzegam: cała masa zdjęć! Nie mogłam się zdecydować tylko na kilka!

DSCN2993

sz8

sz7

Oprócz kosmetyków, które pewnie większość z nas znajdzie w swojej kosmetyczce, do tego makijażu bardzo przydałaby się biała farba, albo biały puder lub podkład. Ja używam białej farby wodnej kupionej w sklepie dla plastyków – nie powala jakością, lubi się nierównomiernie rozprowadzać, ale kolor daje mocny. Ostatecznie białą farbę można zastąpić po prostu jaśniejszym podkładem, albo zupełnie to olać i jedynie zarysować czarne fragmenty czaszki.

sz1

sz2

sz3

sz4

sz5

DSCN3010

sz9

sz6

59 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty jesteś ładna :) Bardzo fajny makijaż ale racja teraz takich pełno i trudno się wyróżnić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko wymyślić coś zupełnie nowego :)

      Usuń
  3. Efekt powalający! Nic dziwnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja. Bardzo ciekawie przedstawiony tutek, fajna forma

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonałe zdjęcia :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędnie <3 gdybym jutro szła na jakąś imprezę obowiązkowo wykonałabym taki makijaż :) niestety siedzę w pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie wygląda! A tutorial jaki dokładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Wiedziałam, że zmalujesz coś ciekawego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow :) Jestem pod wrażeniem !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Precyzyjna robota, napracowałaś się i efekt miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem, wygląda mistrzowsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I DO PRACY TAK!!! :))))))))))))))))))))))))

    Cudowna robota. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra! i obydwie połowy są super!

    OdpowiedzUsuń
  14. jeden z najlepszych halloweenowych makijaży, jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet w tym makijażu jesteś śliczna! <3 cudowny mejkap!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie połówkowe makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie Ci wyszedł ten makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, można się przestraszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Powalający makijaż <3
    A Ty taka śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow zdolniacha! Mega pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi sie podoba. Jest ciekawy i oryginalny. Przynajmniej nie kolejne zombi. Juz nie chodze na zadne imprezy tego typu. Aczkolwiek pomysl takiego makijazu bardzo mi sie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najfajniej wygląda na biało-czarnych zdjęciach. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardziej podoba się w wersji b&w :)

      Usuń
  23. Cały makijaż wygląda przepięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. zajebiaszczy! mega mi się podoba taki pół na pół :D może za rok na imprezę sobie tak zrobię :)
    i Twój kolor włosów genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam Twojego posta już wczoraj, ale nie miałam czasu skomentować. Dziś, gdy wracałam do domu, minęły mnie cztery nastolatki na rowerach. Zmierzały pewnie na jakąś halloweenową imprezę. Zwróciłam na nie uwagę, bo miały podobny makeup, tyle że ta "nie-biała" strona nie była tak mocno wymalowana, bo to w końcu gimnazjalistki były ;) Od razu przypomniałam sobie o Twoim makijażu i pomyślałam, że pewnie się nim inspirowały :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie! Piękna kobieta wygląda pięknie nawet, kiedy ma na połowie twarzy namalowaną czaszkę... :D Idealny makijaż na imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  27. super wyszło :)
    bardzo podoba mi się taka czacha :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny, bardzo mi się podoba :) W ogóle uwielbiam Twoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń