środa, 19 listopada 2014

beGLOSSY by MAFFASHION

Listopadowy beGlossy w nietypowej odsłonie, bo we współpracy z Maffashion. Zawsze jestem bardzo ciekawa tematycznych pudełek czy tych tworzonych wspólnie z kimś jeszcze. Tym razem nie było inaczej i jak tylko przeczytałam, że kosmetyki do najnowszego pudełka wybierała Maffashion, zastanawiałam się czy może do środka trafi coś innego czy specjalnego.

DSCN3525

DSCN3527

W pudełku znalazło się pięć kosmetyków, z czego dwa są pełnowymiarowe. W sumie pojawiły się cztery warianty pudełek w tym miesiącu.

DSCN3528

  • BANDI krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami – z reguły nie przepadam za kremami w pudełkach, ale z tego akurat bardzo się ucieszyłam. To krem złuszczający, a właśnie ostatnio myślałam o zakupie jakiegoś lekkiego kremu z niedużym stężeniem kwasu. Z kwasem migdałowym już się poznałam, bardzo fajnie wpływał na moją skórę, dlatego z chęcią wypróbuję tę miniaturę od Bandi. /69zł – 50ml/
  • LOVE ME GREEN certified organic firming green tea body cream – ujędrniający balsam z Love Me Green. Tutaj bez większego szału, ale z drugiej strony na pewno zużyję. Takie miniatury są akurat idealne na wyjazdy. /79zł – 200ml/
  • YASUMI eyes&lips contour cream – kremy pod oczy to ten rodzaj kosmetyków, który chętnie widzę w pudełkach. Lubię wypróbowywać nowe, ale póki co muszę zużyć to co już otwarte. Nawet dobrze, że akurat krem pod oczy okazał się miniaturą, bo te zazwyczaj strasznie wolno się zużywają ; ). /59zł – 10ml/
  • TEEEZ TREND COSMETICS beautiful eyes flat stiff brush – i to mi się podoba! W końcu pędzelek pojawił się w pudełku. Pędzli nigdy dość, a ten ma śmieszny, kolorowy trzonek. /ok 80zł/
  • REGENERUM regeneracyjne serum do włosów – cieszę się, że akurat trafiło mi się serum do włosów, a nie to do rzęs (bo już mam), ani do rąk czy paznokci (bo te średnio mnie ciekawią). To jest pełnowymiarowe opakowanie. /17zł – 125ml/

DSCN3529

DSCN3530

Dodatkowo próbki zapachów: CK Reveal i Just Gold od Roberto Cavalli.

DSCN3531

Podsumowując, moim zdaniem pudełko jest całkiem fajne, choć nie rewelacyjne. Tym razem jednak wszystkie kosmetyki są praktyczne i na pewno mi się przydadzą. Jak już wspomniałam były też inne warianty pudełek. W każdym znalazł się krem Bandi, balsam Love Me Green, pędzelek i próbki zapachów. Mógł pojawić się krem pod oczy Yasumi lub inny krem Terproline Contour Eyes&Lips z Synchroline. Zamiast Regenerum do włosów, mogło znaleźć się to do rzęs, rąk lub paznokci.

DSCN3524

41 komentarzy:

  1. Jedyne co bym chciala to Regenerum, inne mnie nie ciekawią kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Glossy boxy jakoś mnie nie kręcą. Za to chętnie bym sobie kupiła Joy boxa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero teraz obczaiłam co to Joy box, ale wygląda fajnie ;)

      Usuń
  3. Pędzelek ciekawie wygląda, ale reszta zawartości pudełka do mnie nie przemawia ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie sie pudełko podoba. Chętnie tez zakupie kolejny pakiet 3 pudelek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten pędzelek, trzonek bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzelek piękny, na oko jak Mac 239. Zainteresowało mnie także to regenerum..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda fajnie, ale trzeba będzie go wypróbować na oku :D

      Usuń
  7. Krem Bandi i Regenrum okej, ale reszta jakoś tak słabo wypada..

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyne co ja bym chciala to samo pudeleczko, bardzo ladnie wyglada takie srebrne :) zawartosc dla mnie w ogole nie jest ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko rzeczywiście fajne, takie lustrzane :D

      Usuń
  9. Zestaw mizerniutki jak na 49zł :/

    OdpowiedzUsuń
  10. jak na taką cenę, to szału nie ma :P jedyne regenerum i pędzelek jest warte zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja swoim pudełkiem zachwycona nie byłam, zwłaszcza, że mamy praktycznie jeden produkt pełnowymiarowy bo drugi to pędzelek, który jak dla mnie jest zbyt szorstki i twardy :( Za to krem Bandi polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa tego pędzelka, ale jeszcze nie wypróbowałam ;)

      Usuń
  12. Pudełko mi się podoba samo w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No jakoś nie powaliło mnie na kolana to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie zawartość tego pudełka nie poraża. Akurat te kosmetyki, które mnie wydają się fajne, są miniaturkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zachwyca mnie to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełeczko bardzo ładne, zawartość taka sobie jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam troszkę inna wersje. Regenerum mam do rzęs i tu się ciesze, bo nie miałam takiego produktu jeszcze, krem pod oczy mam tez w tej drugiej wersji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Regenrum do rzęs stosuję obecnie i już widzę pierwsze efekty :)

      Usuń
  18. Spodobało mi się to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dość ciekawe pudełeczko ale bez szału. Regenerum znam, stosowałam i niestety nie zachwyciło mnie. Dałabym mu takie mocne 3+ za ładny zapach i jako takie działanie, bo szału niestety nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak zwykła odżywka/maska ?

      Usuń
    2. Bardziej jak odżywka lekko nawilżająca. Do lepszych jakościowo masek się nie umywa totalnie.

      Usuń
    3. To słabo.. ;/. Myślałam, że to może coś w rodzaju mocnej maski, serum albo czegoś takiego. Tak czy siak zużyje się:D. Masz jakąś swoją ulubioną maskę?

      Usuń
    4. No mnie to regenerum nie powaliło na kolana. Spodziewałam się czegoś lepszego. Moje ulubione są dwie marki: niezastąpiona Kallos latte lub honey i Biovax z olejkami albo mleczna. Tych używam zamiennie i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  20. takie pudełko pół na pół :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne kosmetyki na tym blogu testujesz. Muszę sprawdzić czy na superkoszyku mogę sobie sprawić takie regenerum do włosów bo by mi się przydało, moje właśnie się skończyło. Mam niestety słabe włosy, rozdwajają mi się końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie zaproponowała go koleżanka, która pracuje w Rossmannie :).

    Próbuję wracać, ale z marnym skutkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. TEEEZ TREND COSMETICS dla mnie to szczał w dziesiątkę :) Z tego najbardziej byłam zadowolona, reszta może być.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pudełko całkiem fajne, ale w tym miesiącu wygrał stanowczo ShinyBox :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow opakowanie rzeczywiście robi wrażenie ;D Ciekawe jak z jakością produktu

    OdpowiedzUsuń