czwartek, 13 listopada 2014

Golden Rose Color Expert 77

Kolejny jesienny Color Expert i kolejny klasyk wśród moich lakierów :). 77 w buteleczce wydawał się dość podobny do 97 z tej samej serii, ale to tak naprawdę dwie różne czerwienie – wściekła, pomidorowa i zupełnie klasyczna, widocznie ciemniejsza od wspomnianego Color Expert 97.

Uwielbiam taką czerwień, nie ma w niej nic oryginalnego, ale i tak zawsze robi wrażenie. Lakier jest zupełnie kremowy, ma bardzo dobrą konsystencję i szybko schnie. Polecam jeśli szukacie właśnie takiego klasyka – do pełnego krycia wystarcza już jedna grubsza warstwa! Wiecie jak to jest z czerwieniami.. zawsze są intensywne, ale zazwyczaj mają nieco żelkowe wykończenie i końcówki paznokci potrafią prześwitywać niezależnie od tego ile warstw lakieru nałożymy. Ta czerwień jest inna, kryjąca w 100% :).

DSCN3456

DSCN3458

DSCN3460

DSCN3462

41 komentarzy:

  1. O mamuniu, jaka piękna czerwień <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor i podoba mi sie to krycie:) Nie znoszę jak mi końcówki paznokci prześwitują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie znoszę, a znaleźć dobrze kryjącą czerwień niestety nie jest łatwo ;)

      Usuń
  3. cudowny kolorek, czerwieni nigdy dosyć w zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękne paznokcie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, rewelacja - mnie tak nie wyszło NIGDY

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcień odrobinę retro. Wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest taki mocno ciepły i przez to kojarzy mi się z czerwonymi lakierami w starym stylu.

      Usuń
  7. Uwielbiam czerwienie,a ta jest wyjątkowo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem wybredna, ale ten kolor jest piękny i bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej serii nie miałam jeszcze lakierów, ale muszę przyznać że kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo dobra jakościowo seria :)

      Usuń
  10. Piękny kolor, ale błyszczy :)
    Używałaś jakiegoś top coatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale lampa pod którą robiłam zdjęcia podbija połysk :)

      Usuń
  11. Takie klasyczne kolory są najlepsze, bo zawsze się sprawdzają, no i nie wychodzą z mody ;) Btw. bardzo lubię Golden Rose, ale przyznaję, że z tej serii nic (jeszcze) nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta seria, dobra jakościowo :)

      Usuń
  12. Piekny kolor. Z tej serii mam 1 lakier i bardzo przypadl mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ta serie lakierow:) I jak sie blyszcza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sttrasznie mi się podoba kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwien na paznokciach najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się, taka czerwień zawsze jest na miejscu i wszędzie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie błyszczy (bez topu?), kolor klasyczny, krycie świetne, chyba kupię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez, ale pod lampą zawsze połysk wychodzi mocniejszy :)

      Usuń
  18. Bajeczna czerwień! Uwielbiam taką :) Golden Rose to u mnie numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, u mnie też! Jedna z moich ulubionych lakierowych firm :))

      Usuń
  19. Ale ładny, błyszczący efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealna, klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor. I co za połysk.

    OdpowiedzUsuń