niedziela, 9 listopada 2014

Golden Rose Color Expert 94

Na dziś kolejny z nowych, jesiennych lakierów Color Expert od Golden Rose – tym razem nr 94. Bardzo fajny odcień w moim guście, o dziwo nie przypominający żadnego z moich lakierów. Lubię zieleń na paznokciach, więc większość odcieni zieleni zdążyłam już nazbierać. Ten jest nieco inny, bo chłodny i bardzo ciemny, a tego typu zielenie częściej pojawiają się jednak jaśniejsze.

To typ chłodnej, szmaragdowej zieleni. Ciemny odcień o kremowym wykończeniu. Bardzo dobrze kryje, bezproblemowo się rozprowadza. Zawsze dobrze czuję się z takimi kolorami na paznokciach, a na jesień jest w sam raz – ładnie komponuje się ze zgaszonymi, ciemnymi kolorami ubrań czy makijażu :). Jeszcze mam go na paznokciach, więc nie zdążyłam sprawdzić czy czasem nie farbuje płytki paznokci.

DSCN3341

DSCN3343

DSCN3344

DSCN3345

50 komentarzy:

  1. rzeczywiście typowy jesienniak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zieleni u siebie nie lubię tak taką zieleń mogłabym mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie na tyle ciemna i chłodna zieleń, że może przemówić nawet do kogoś kto zielonych lakierów nie nosi:D

      Usuń
  3. w buteleczce wygląda bardziej zielono niż na paznokciach, a odcień typowo jesienny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na paznokciach jest trochę ciemniejszy, a zdjęcia dodatkowo podkręciły ten efekt ; )

      Usuń
  4. Również jestem zwolenniczką zieleni. Kolor na paznokciach prezentuje się o wiele ciekawiej niż w buteleczce:)
    GR kuszą nowościami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pazurkach sporo ciemniejszy niż w buteleczce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale chyba na zdjęciach różnica wyszła jeszcze większa niż w rzeczywistości.

      Usuń
  6. cudowny, mam podobny z jessici :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciemny, w pierwszym momencie myślałam, że to czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mam na paznokciach Essie Vested Interest, wydają się podobne, tyle, że mój ciut jaśniejszy i bardziej wpada w szarość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój essiak na pewno jest znacznie jaśniejszy : )

      Usuń
  9. Kolor mega! Idealny na jesień / zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm, ja za zieleniami akurat nie przepadam, ale jeśli lubi się paznokcie w tym kolorze, to faktycznie lakier może się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega kolor, wydaje mi się że go właśnie mam, ale nie pamiętam numeru ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby miały nazwy nie byłoby problemu :D

      Usuń
  12. ale piękny! kocham takie ciemne odcienie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, nie mogę się przyzwyczaić do Twojego nowego kształtu :P Tak długo już je masz, a ja za każdym razem jestem zaskoczona ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah:D. Ja sama się jeszcze nie przyzywczaiłam:D

      Usuń
  14. Jaki piękny kolor! :D Muszę go poszukać u siebie w GR :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor naprawdę bardzo ładny, idealny na jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się Twój kształt migdałków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne pazurki, cudowny kształt :) Jesienne kolory lakierów jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie nieoczywiste kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam zielonego lakieru, ale ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor, taki głęboki. Ale jeszcze piękniejszy jest ten minerał, który pozuje so zdjęć w tle, uwielbiam kamienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, boski jest ten kamień, uwielbiam go :D

      Usuń
  21. MMM kolorek idealny na jesien, aczkolwiek takie odcienie wolę w wersji metalicznej lub perłowej

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny kolor, idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolorek! Idealny na jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny ten lakier, lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny lakier, ale te Twoje paznokcie... Ach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety to kolor nie dla mnie - lubię wesołe pastele, a nie takie mroczne zielenie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor. Lubię takie ciemne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  28. Maly paluszek po wypadku?

    OdpowiedzUsuń