sobota, 15 listopada 2014

Matowa cera przez cały dzień: Rimmel STAY MATTE Primer

Rimmel ma w moim odczuciu różne kosmetyki w ofercie, lepsze jak i gorsze. Gdybym miała wskazać jeden ulubiony produkt to zaraz obok pomadki Airy Fairy na pewno znalazłaby się baza Stay Matte Primer :). Polubiłam ją już od pierwszego użycia, właściwie szybko stała się moim hitem w podstawowym makijażowym zestawie . Zdziwiły mnie za to opinie na KWC – oprócz niektórych pozytywnych, baza zebrała też sporo bardzo negatywnych recenzji. Wniosek z tego, że trzeba wypróbować na własnej skórze, zresztą jak każdy inny kosmetyk, bo u każdego efekty mogą być inne (choć nadal dziwi mnie, że ta baza potrafi okazać się u kogoś bublem!).

DSCN3486

DSCN3488

Wybaczcie ufajdane, odpychające opakowanie – używam bazy bardzo często i dobijam już do dna, a na białej tubce widać wszystkie ślady od innych kosmetyków, które nie chcą się do końca domyć ;). Baza ma 30ml czyli tyle co przeciętny podkład. Ma biały kolor, konsystencję kremu i lekki zapach, który przypomina mi trochę klej do drewna. Nie jest jednak drażniący, bo nie czuć go podczas aplikacji. Producent zaleca używanie kosmetyku pod podkład, na podkład lub solo na gołą cerę – ja używałam bazy jedynie pod podkład.

Baza ma przyjemną, jedwabistą formułę. Dopiero po kilku minutach staje się zupełnie matowa, więc nie ma problemu z rozprowadzaniem – daje początkowo wręcz uczucie nawilżenia skóry.

Działanie jest moim zdaniem naprawdę rewelacyjne. Mam mieszaną cerę i często miewam problemy z przetłuszczającą się strefą T w ciągu dnia. Z bazą Stay Matte tego problemu po prostu nie ma, nie muszę wcale używać pudru po paru godzinach czy w żaden sposób matowić już cery. Bazę szczególnie tak polubiłam przez wzgląd na niektóre podkłady, które bardzo lubię, ale które są na mojej cerze krótkotrwałe i szybko się po nich ‘świeciłam’. Po użyciu tej bazy mogę nałożyć nawet typowo nawilżający, rozświetlający podkład a moja mieszana skóra nie przetłuszcza się. Bazę używam na klientkach, które maluję, ale tylko jeśli mają cerę typowo tłustą. Przy skórze, która tylko delikatnie błyszczy się w ciągu dnia ta baza się po prostu nie sprawdzi, bo będzie dawała efekt napiętej skóry, a podkłady będą się tępo rozprowadzać. Polecam tylko do faktycznie przetłuszczającej się cery : ).

rim2

Co ważne – mojej cery baza Rimmel nie zapycha ani nie uczula. Nawet stosowana dzień w dzień. Teraz bazę odstawiłam, bo moja skóra ostatnio mniej się przetłuszcza, a ja zmieniłam podkład na Revlon Colorstay, który trzyma mat prawie cały dzień, więc baza nie jest już potrzebna. Sprawdzi się znów przy innych podkładach.

Moim zdaniem jest świetna. Znacie ją?

67 komentarzy:

  1. Niestety nie znam. Ja używam bazy z Marizy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam, w ogóle z Marizy to chyba nic nie mam;)

      Usuń
  2. zrobiłam sobie "próbkę" tej bazy w Rossmannie i niestety nie sprawdziła mi się :( fakt, że używam obecnie Max Factor Facefinity, będę szukać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podkład Stay Matte i nawet lubiłam. Gdyby nie fakt, że jest nieco świnkowy... A bazy nie używałam, bo moją cerę łatwo zapchać... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że baza jest nieporywnywalnie lepsze od podkładu z tej serii :)

      Usuń
  4. Może to dziwne, ale nigdy nie używałam bazy pod podkład i nadal nie mam takiej potrzeby. Choć przyznam, że przetestowałabym tę, ot z czystej ciekawości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zwykłego makijażu na co dzień przy nieproblemowej cerze, baza jest naprawdę zbędnym dodatkiem :)

      Usuń
  5. Nie znam ale chyba kupię bo mam problem ze świeceniem :) Nie mogę sobie jakoś wyobrazić aplikacji bazy na podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie to możliwe, ale w obawie przed zwarzeniem się podkładu darowałam sobie podobne eksperymenty ;)

      Usuń
  6. Wpisuję na listę zakupów, zapowiada się bardzo ciekawie. Na razie mam jeszcze inne bazy do wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o niej wiele dobrego :) Wypróbowałabym ją tak samo jak podkład z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład jest moim zdaniem dużo słabszy niż baza :)

      Usuń
  8. Oj miałam i dla mnie to jest naprawdę beznadziejna, bo mnie strasznie wysusza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki masz typ cery z ciekawości? Bo mojej mieszanej nie przesuszyła ani razu ;)

      Usuń
  9. nie znam, opakowanie mogli zrobić bardziej ciekawsze

    http://iamemilia.blogspot.com/2014/11/tutorial-jak-uszyc-spodniczke-z-t-hirt.html#more

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dotąd używałam tej z Wibo, ale skoro tak polecasz, to następnym razem kupię Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej serii lubię puder prasowany i korektor pod oczy. Nie sprawdził mi się podkład a bazy nie miałam, rzadko używam i moją z Inglota mam już bardzo długo, aż sprawdzę dziś termin przydatności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład jest taki sobie moim zdaniem.. Ja bardzo rzadko używam silikonowych baz, ale tę polubiłam i stosowałam dużo częściej :)

      Usuń
  12. Nie znam, ale nabrałam ochoty, by ją poznać. Mogłaby się u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiam się nad bazą pod podkład bo straasznie się świecę ale zastanawia mnie jedno. Bo stosuję na dzień kremy z filtrami. I czy kombinacja filtr - baza - podkład by zdała egzamin? bo raczej baza - filtr - podkład by nie miała sensu. :o a filtrów muszę używać bo się retinoidzę... i właśnie oto jest pytanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm szczerze mówiąc nie zdecydowałabym się na takie połączenie z obawy przed zbyt dużą ilością warstw na skórze. I nie wiadomo jak baza zachowałaby się położona na filtr, ciężko powiedzieć czy np. nie ścięłaby się. Osobiście wolałabym postawić na matujący filtr :)

      Usuń
  14. Jak nie zapycha to muszę ją przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam bazy pod podkład mimo że mam bardzo przetłuszczającą się cerę. I chyba nie planuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie masz takiej potrzeby to po co :)

      Usuń
  16. Wydaje mi się, że mam gdzieś testerek tej bazy, zakopałam głęboko, bo bałam się właśnie zapychania. Muszę w takim razie koniecznie spróbować, choć ten zapach kleju do drewna jest nieco niepokojący :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja właśnie kupiłam trzecie opakowanie tego produktu i jestem zachwycona jego działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam typowo przetłuszczającej się cery. Zazwyczaj wystarcza jedynie przypudrowanie strefy T pudrem w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam :) teraz jestem wielką fanką Revlona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że dodałaś post o tej bazie, bo od dawna szukam czegoś, co pomoże mi zminimalizować świecenie się skóry w strefie T! Wypróbuję na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama nigdy jej nie używałam, ale moja siostra ją uwielbia :) Chyba się skuszę i jej trochę podkradnę, chociaż boję się trochę, że mnie zapcha jak większość tego typu kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to juz wiem co jeszcze kupie w rossmanie przy promocji 1:1...;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używam żadnych baz, nie lubię nakładać na twarz zbyt wielu kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień też, ale czasem na jakieś okazje lubię sięgnąc po bazę :)

      Usuń
  24. Ja też jakoś za bazami nie przepadam, sama nie stosuję, ale może się przyda dla klientek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. rimmel ostatnio zaskakuje, obecnie stosuję ten nowy podkład i jestem zachwycona!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Którym podkładem jesteś zachwycona?Właśnie kończę jeden i muszę kupić coś w zamian.

      Usuń
    2. Sauria mówi o nowym podkładzie Rimmel Lasting Finish 25h (czerwona nakrętka, szklane opakowanie) :)

      Usuń
  26. ja szukam bazy pod makijaz na 100dniówkę. myślałam o tej z Dax, ale teraz wezme tez ta pod uwage :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dax ma zupełnie inne działanie niż ta baza :)

      Usuń
  27. nie znam tej bazy, ale wygląda całkiem ciekawie. W zapasie mam jeszcze bazę, ale rozejrzę się za tą :) ważne, że nie zapycha :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie przetestuję bo mam problem ze świeceniem w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę go kupic skoro jest do cery przetluszczajcej się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam jej jeszcze ale już parę razy ją oglądałam. Do tej pory opinie z KWC skutecznie mnie do niej zniechęciły ale może przy mojej strefie T też by się dobrze sprawdziła. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej byłoby przetestować na próbę, może w Rossmannie zrobiliby mini-próbkę :)

      Usuń
  31. Nie miałam tej bazy, ale chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O.. to coś dla mnie.. bo moja cera masakrycznie się błyszczy..Nawet chwilkę po nałożeniu podkładu świecę się jak choinka pomimo użycia matującego podkładu i pudru). Teraz używam pod podkład bazy matującej Inglot i na chwile pomaga... ale niestety tylko na chwilę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O w takim razie myślę, że warto wypróbować :)

      Usuń
  33. nie znam jej, ale po Twojej recenzji chyba skorzystam jeszcze z promocji w rossmannie i ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używam żadnej bazy :) Jakoś mam wrażenie, że nie jest mi potrzebna :) Kupiłam kiedyś hen hen przed studniówką, skończyłam opakowanie i moja przygoda z bazą się skończyła :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta baza jest rzeczywiście świetna.Znacznie lepsza niż wszystkie dotąd stosowane.Jestem nią zachwycona.I kolejny raz dochodzę do wniosku,że nie można opierać się tylko na opiniach Wizażu-mnie już wielokrotnie się zdarzało,że coś ze świetnymi opiniami u mnie się nie sprawdziło a coś z rzędu średniaków u mnie było rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak jest.. ale zawsze to jakiś punkt odniesienia, pewnie dlatego mimo wszystko zdarza mi się wracać do KWC ;)

      Usuń
  36. Super, że się u Ciebie sprawdziła :) Ja się na razie raczej nie skuszę, pod minerały raczej średnio :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam jej, ale chyba się w nią zaopatrzę. Moja cera strasznie się tłuści i świeci.

    OdpowiedzUsuń
  38. obecnie mam bazę z sephory , ale już mi się kończy więc może ją wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. skusiłaś mnie ;) dziś nabyłam. mam nadzieję, że moja alergiczna skóra ze skłonnością do fochów, jednak się z bazą polubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skłonna do alergii nie protestuje :)

      Usuń
  40. Ja ja kupie jak wykonczę to co mam, ale jestem ciekawa jej w szczególności jesli nie zapycha. Ej pomaluj mnie kiedyyyyyssss!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest, warto spróbować :D. Okej :D:D

      Usuń
  41. Nie używam baz, niestety wszystkie mnie zapychają.

    OdpowiedzUsuń