środa, 26 listopada 2014

SILCARE The Garden of Colour 134

Mała odmiana od jesiennych kolorów – intensywny pomarańczowy lakier od Silcare. To mój pierwszy lakier tej marki, więc byłam bardzo ciekawa jakości, tym bardziej, że akurat mój odcień to seria “GELOOK” (imitująca żel na paznokciach). Lakier nie zawiódł mnie, ma bardzo dobre krycie i przez dwa dni chodziłam z jedną warstwą na paznokciach, bo wyglądała w porządku. Nie jest zbyt rzadki, ani zbyt gęsty dzięki czemu rozprowadza się w sam raz i nie smuży. Pędzelek też jest ok. Na dodatek schnie szybko, więc czego chcieć więcej ;). Długo się trzyma, nie odpryskiwał na moich paznokciach, ale wycierały się końcówki.

Czy jest faktycznie taki “gelook”… hmmm. Błyszczy dość mocno jak na zwykły lakier, ale hybrydy przyzwyczaiły mnie do mokrego połysku przez cały czas noszenia, więc pod tym względem nie zachwycił mnie szczególnie. Po prostu ładnie błyszczący lakier.

134 to intensywny pomarańcz, ale bez żółtych nut (które trochę wyszły na zdjęciach). Odrobinę rozbielony, przez co może odrobinę zbliżać się do koralu, ale na pierwszy rzut oka to po prostu pomarańczowy kolor. Nie szaleję szczególnie za takim kolorem, ale dobrze mi się go nosiło, wyglądał tak wesoło na tle szaro-burej jesieni ;).

DSCN3713

DSCN3716

DSCN3711

DSCN3718

Jak na cenę 5,99zł to jest naprawdę okej, kolorów jest dużo, niektóre całkiem niezłe! Ciekawa jestem czy inne lakiery Silcare też wypadają tak samo dobrze. Jakbyście chcieli go dorwać to jest tutaj.

42 komentarze:

  1. Śliczny kolor i paznokcie. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten kolor, ale niestetyy nie na moje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda, choć nie lubię pomarańczowych lakierów. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. taki mega inny niz zwykle, alee calkiem fjany ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne! Co więcej mogę powiedzieć?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezły energetyzujący kolor..mam podobny z OPI ale prawie w ogóle nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie rzadko używam takich kolorów ;)

      Usuń
  7. Kolor pełen energii :) Ja z tej firmy uwielbiam oliwkę do skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wygląda, w ogóle nie wiedziałam, że Silcare mają kwadratowe buteleczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większe pojemności mają chyba w tych okrągłych, a w kwadratowych właśnie mniejsze :D

      Usuń
  9. Na zdjęciach ładnie błyszczy :) ale kolor taki nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skojarzył mi się z zabielaną zupą dyniową :P ciekawy kolor ale mimo wszytko pomarańczowe odcienie na paznokciach wolę z jakimś drobnym shimmerem :) Bardziej się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zupę dyniową:D! Ostatnio robiłam ją wiele razy :D

      Usuń
  11. Jest trochę efektu żelowych paznokci, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor i za niską cenę, ale nie widziałam tej marki nigdy.
    Ps. Czy to możliwe, że chwilę temu widziałam Cię w Warszawie jak wysiadałaś z autobusu przy metro ratusz arsenał? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiałam być ja :). Akurat wczoraj byłam w Warszawie i właśnie na tym przystanku się przesiadałam :D!

      Usuń
  13. super wyglądają te pazurki, chociaż jak dla mnie kolor bardziej na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor, na przekór tej szaroburej pogodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor lakieru, tło też wymiata

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorek świetny...cenowo też wporządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie przepadam za pomarańczowymi lakierami, ale ten prezentuję się bardzo ładnie. Błyszczy na pewno bardziej niż zwykły lakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę bardziej, ale zdjęcia pod lampą zawsze też tak wychodzą :)

      Usuń
  18. Piękny połysk i sam kolor oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O wracasz do zaokrąglonych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ladny kolorek:) mam podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. So beautiful nail polish. Love it!

    OdpowiedzUsuń