czwartek, 18 grudnia 2014

beGLOSSY Świąteczna Niespodzianka

Już jest – grudniowy beGLOSSY Świąteczna Niespodzianka. Myślę, że wiele osób szczególnie czekało na tę edycję, bo zwykle w świątecznym okresie spodziewamy się wyjątkowej zawartości. Na pewno na duży plus zasługuje fakt, że wszystkie produkty z tego pudełka są pełnowymiarowe i aż trzy z nich to kolorówka.

DSCN3875

DSCN3876

W pudełku znalazły się:

  • JOKO Konturówka do oczu – czarna kredka z gąbeczką do rozcierania. Bardzo uniwersalny wybór, więc jestem na tak. Kredka wydaje się mocno napigmentowana i miękka, także pewnie się polubimy : ). | pełny produkt | 12zł |
  • NIVEA płyn micelarny 3w1 – micelarny płyn dla cery wrażliwej. Podobnie jak w przypadku kredki ma szansę przydać się każdemu. Wolałabym inną markę niż super popularna Nivea, ale jakby nie patrzeć to praktyczny kosmetyk, więc na pewno zużyję. | pełny produkt | 13,99zł |
  • VASELINE balsam do ciała Intensive Care – fajnie, że to akurat balsam tej marki, bo miałam ochotę wypróbować coś z ich oferty, ale szkoda, że to nie ten balsam w “psikaczu” (one najbardziej mnie ciekawiły). Mam wersję aloesową. | pełny produkt | 14,49zł |
  • CATRICE Luxury Lacquers w odcieniu Plum Fiction – lakier do paznokci to strzał w dziesiątkę! Dla lakierów zawsze jestem na tak, a ten jest dodatkowo w świetnym odcieniu – miks różowych, fioletowych i złotych drobinek. | pełny produkt | 14,99zł |
  • SO SUSAN Róż do policzków – w pierwszym momencie nie ucieszył mnie widok tego różu, bo kiedyś w Glossy był już jeden kosmetyk tej marki – mini paletka korektorów. Był to moim zdaniem totalny bubel, nie użyłam ich ani razu.. ale róż to zupełnie inna bajka, na szczęście! Jedwabisty, odpowiednio napigmentowany, w ślicznym kolorze zgaszonego, połyskującego różu. Baaardzo fajny. | pełny produkt | 94zł |

DSCN3877

DSCN3878

Micel i balsam są z pewnością praktyczne, ale tym razem to kolorówka spodobała mi się najbardziej. Lakier i róż okazały się dla mnie idealnie trafione.

gl1

BeGlossy przygotowało upominek dla klientek VIP, czyli wszystkich którzy subskrybują pudełko pół roku lub dłużej. Jest to miniatura olejku do demakijażu Tołpa by Mariusz Przybylski i pełnowymiarowy krem bb 5w1 Garnier, całe szczęście w jasnym odcieniu ; ). W każdym pudełku znalazła się też pralinka Lindt i świąteczna naklejka-choinka Pixers. Szczególnie pralinka były dobrym pomysłem (uwielbiam czekoladki i czekolady Lindt!).

DSCN3882

Tym razem dostępne były trzy warianty świątecznej edycji. W każdym pudełku znalazły się: róż So Susan, micel Nivea, balsam Vaseline oraz pralinka i naklejka. Zamiast kredki Joko mógł pojawić się błyszczyk do ust tej marki. Nie w każdym pudełku był lakier Catrice – w części był to lakier Lambre. Moim zdaniem pudełko udane, kolorówka trafiła w mój gust, a pielęgnacja nie powala, ale jest praktyczna.

  • Grudniowe pudełko kupicie TUTAJ w cenie 49zł (przesyłka kurierem już wliczona)

35 komentarzy:

  1. Rzeczywiście różna jest zawartość :) Np płynu nivea jeszcze nie widziałam u nikogo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale on akurat jest w każdym wariancie :)

      Usuń
  2. Ten róż i lakier rzeczywiście śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaiłam się żeby je zamówić, bo po ostatnim pudełku byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, jednak dobrze że sobie odpuściłam, bo to nie moje typy. Jedynie lakier mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi lakier akurat spodobał się najbardziej, ale ogólnie całość też do mnie trafia :). Z kolei Shiny (niedługo pokażę) wyjątkowo fajnie wypadł w tym miesiącu :).

      A Berrylicious o którym mi ostatnio pisałaś będę jednak musiała obwąchać :D. Na szczęście w Krakowie jest jeden sklep, w którym mają Yankee Candle, więc liczę że ten zapach też będzie :D

      Usuń
  4. Ooooo, jakie świetne produkty! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lakier wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli nie jest się VIP-em to marnie troszkę, jedynie róż wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te produkty VIP zawsze jednak trochę podnoszą wartość pudełka ;)

      Usuń
  7. róż jest przepiękny, pudełko ogólnie bogate i udane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier jest boski... odkąd weszła ta seria specjalnie omijam Natury aby ,,przypadkiem" nie zrobić zakupów :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D. Ja właśnie dzisiaj zajrzę do Natury, to się im dokładnie przyjrzę :)

      Usuń
  9. Wszystko prócz kremu BB z Garniera sprawdziłoby się u mnie ;-) Całkiem fajna zawartość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że na święta dali wszystkie pełnowymiarowe produkty :) Najbardziej wpadła mi w oko kolorówka! Piękny odcień lakieru z Catrice, a ten róż się tak ładnie mieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I lakier i róż są baaaardzo ładne :)

      Usuń
  11. lakier i róż super, a reszta niestety bardzo średnio...

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda jednak, że tylko jeden wysokopółkowy produkt....

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Shinybox w tym miesiącu lepiej wypadł ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiekny ten lakier z catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie slabo, mam ten balsam z vaseline ale nie moge sie zabrac za zuzywanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Z różu cieszyłabym się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba pierwszy raz podoba mi sie zawartość pudełka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy spodoba Ci się Shiny :)

      Usuń
  19. Shinybox zdecydowanie lepszy ;) ale tych produktów Vaseline mogliby wszędzie nie wciskać ;)

    OdpowiedzUsuń