sobota, 20 grudnia 2014

SILCARE The Garden of Colour 34

Wszędzie teraz pełno brodowych, złotych, granatowych i brokatowych lakierów, a ja nosiłam ostatnio intensywny turkus. Może jest to mało zimowy kolor, ale mi pasował do włosów ;). To kolejny lakier Silcare, który wypróbowałam. Ta sama seria co jego pomarańczowy poprzednik, ale inne wykończenie i inne właściwości.

Lakier ma turkusowy, czysty odcień. Ciekawie jest półmatowe wykończenie, które wygląda trochę jakby było gumowe. Nie jest to taki zwykły satynowy efekt jak w wielu lakierach, ten kojarzy się bardziej z .. plastikiem? Wydaje mi się, że China Glaze i Orly miały dawno temu kolekcje w takim śmiesznym wykończeniu. Ogólnie kolor i ten gumowy półmat bardzo mi się spodobały, ale niestety lakier rozczarował mnie trwałością. Końcówki wytarły się już pierwszego dnia noszenia, a odpryski niedługo później. Niestety matowe lakiery lubią mieć słabą trwałość.

DSCN3940

DSCN3941

DSCN3939

Pewnie część z Was nie kojarzy lakierów Silcare – w końcu nie są jakieś super popularne. Ja dopiero je wypróbowuję. Jeśli chciałybyście się skusić to szukajcie ich tutaj, są po 5,99zł.

36 komentarzy:

  1. uwieeelbiam niebieskie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne co mnie zniechęca przy takim wykończeniu to poobdzierane pazury, niczym się nie daje tego wyrównać i dlatego też nie kupuję matowych/półmatowych lakierów. A szkoda, bo ten wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny taki przygaszony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem czysty, może tak na zdjęciach wyszedł ;)

      Usuń
  4. kolorek całkiem przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie nie znam tej firmy ;) Kolor i wykończenie bardzo ładne, szkoda, że nie jest zbyt trwały :S

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie noszę podobnych kolorów na paznokciach, ale doceniam czystość barwy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski to chyba mało lubiany kolor lakierów :)

      Usuń
  7. świetny kolor

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor :) skuszę się :)

    http://anxo99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko nie zraża Cię słaba trwałość to sam kolor wart uwagi :)

      Usuń
  9. Nie przepadam za niebieskimi paznokciami, jednak ten odcień mi się podoba :). No i matowe wykończenie wyróżnia te paznokcie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W błysku byłby na pewno bardziej pospolity :)

      Usuń
  10. Też mi się podoba kolor. Choć wolę połysk. Jednak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja różnie, na ogól też wolę połysk, ale mat zawsze mnie przyciąga :D

      Usuń
  11. mam dwa, trafiły do mnie zupełnie przypadkiem i co prawda nie są moimi ulubieńcami, ale i tak uważam, że są spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa trzech pozostałych z tej serii, które czekają u mnie na swoją kolej :)

      Usuń
  12. Ładniutki kolor. Faktycznie, rzadko ostatnio się takie widuje. Czerwienie zdominowały wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor ja bardzo lubię wszystkie odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się wykończenie. pasuje do intensywnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorek super, jednak po Twojej recenzji raczej bym po niego nie sięgnęła...

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja go lubię u siebie na paznokciach ;D. Jest śliczny;]

    OdpowiedzUsuń
  17. średnio podoba mi się ten mat, ale kolor bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak się składa, że ich salon mam w miejscowości, w której się uczę. Kupiłam u nich kilka sztuk i ogólnie jestem na tak. Szkoda tylko, że po kilku reklamach blogowych podnieśli cenę o kilka złociszy..
    Takich odcieni niebieskiego nie lubię, ale muszę przyznać, że ładnie wygląda na krótszych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń